Nissan s14

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ke Maalis 30, 2011 5:31 am

Hienolta näyttää! Mitä tarkoittaa käännetty JDM tyylisesti  ???
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1209
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » Ke Maalis 30, 2011 9:47 am

tollein että kun mittarit näyttää jotain niin viisarit suunnilleen pystyssä (klo 12)
eli asteikko ei ole suorassa :D
en tiiä onko toi nyt niin hienon näköne mut helpompi tulkita
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Maalis 30, 2011 10:09 am

[quote=""Apexi""]
nokkien hiominen... kun tuo ajottaa 20 astetta ni venttiilit ois hiponu mäntiä  :D

niin ja olishan toi varmaan toiminu jos ei 0.5mm otettu kannesta ja lohkosta 0.25mm :D katotaan nyt miten vaikuttaa tehoihi...ei ainakaan positiivisesti
[/quote]Onneksi huomasit ennenkuin laitoit paikalleen..  Toivottavasti ei ruppee nakuttammaan vielä noilla hiomisilla?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » To Maalis 31, 2011 10:14 am

jos vaan sais joku päivä ne nokkapyörät ni pääsis ainakin koittaa että käynnistyykö vehje edes... sitten säätöön mars->
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » Pe Touko 06, 2011 7:40 pm

vielä vois päivitellä tätäkin :)

eli taas on tapahtunu kaikenlaista.

nokkapyörätki tuli ja imusarjan tiiviste
Kuva
Kuva

mutta se osottautukin vääräksi :P TAAS....

Kuva

no muiden osien kasailua.. vanha ajotus mokkula pois->uudet tilalle sr20det REDTOPIN imunokkapyörän pultin kera

Kuva
Kuva

jakokin sattu jokseenki kohdalleen  ;D
Kuva


sitte tuli venttiilikoppa hiekkapuhallettua ja vedettyä kameleontti pohjamaali siihen..

Kuva
Kuva

ostin tommosta kameleontti väriä mikä vaihtaa vihreestä lilaan (ja kultaan kun valo osuu suoraan..en saanu kuvaa)

Kuva
Kuva
Kuva

aika jännä tuli :)

Kuva
Kuva

on niitä rumempiaki nähty joskus...
Kuva


sitten piti z-powerilla (suikin teemulla) kävästä ja asennuttaa NisTune toho ohjainboxiin.. samalla tarttu K-Sportin säädettävät pitkittäiset tukivarret matkaan
Viimeksi muokannut Apexi päivämäärä Pe Touko 06, 2011 7:52 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » Pe Touko 06, 2011 7:47 pm

KUVAT EI JOSTAIN SYYSTÄ NÄY??!

edit: Osaisko joku taikoa ne näkyviin? :)
Viimeksi muokannut Apexi päivämäärä Pe Touko 06, 2011 8:28 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Touko 06, 2011 9:03 pm

Toivottavasti tuli oikiat kuvat oikeisii kohtii :)
[quote=""Apexi""]
vielä vois päivitellä tätäkin :)

eli taas on tapahtunu kaikenlaista.

nokkapyörätki tuli ja imusarjan tiiviste
Kuva

Kuva


mutta se osottautukin vääräksi :P TAAS....

Kuva

no muiden osien kasailua.. vanha ajotus mokkula pois->uudet tilalle sr20det REDTOPIN imunokkapyörän pultin kera

Kuva


Kuva


jakokin sattu jokseenki kohdalleen  ;D
Kuva



sitte tuli venttiilikoppa hiekkapuhallettua ja vedettyä kameleontti pohjamaali siihen..

Kuva

Kuva


ostin tommosta kameleontti väriä mikä vaihtaa vihreestä lilaan (ja kultaan kun valo osuu suoraan..en saanu kuvaa)

Kuva

Kuva

Kuva


aika jännä tuli :)
Kuva

Kuva

on niitä rumempiaki nähty joskus...
Kuva


sitten piti z-powerilla (suikin teemulla) kävästä ja asennuttaa NisTune toho ohjainboxiin.. samalla tarttu K-Sportin säädettävät pitkittäiset tukivarret matkaan
[/quote]On kyllä komia tuo sun venakoppas, mulla on sierrassa vaa peruspunane.. :( Onko mite kallista tuollane maali?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Touko 06, 2011 11:17 pm

Hyvän näköinen tuo venakopan maalaus! Törkeän siisti!
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1209
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » La Touko 07, 2011 9:40 am

kiitokset mikolle!!

se oli jotain kolmen kympin hujakoilla toi kameleontti ja toi pohjamaali tais olla 6⬠ettei mikään maailman halvin maalaus/lakkaus :P

niin ja tuo "maali" ei ole virallisesti maalia vaan lakkaa jossa vaan on kimallusta ;D sillä tuokin meni ensin ketuiks ku vanhan maalin päälle aattelin vetästä vaan ton toisen maalin kun kuitenkin aikaisemmin oli mustalla maalattu...no eikös sieltä kaikki naarmut paistanu läpi... onneks työkaverilla semmonen pien hiekkapuhallus laite millä sain vetää ennen uutta maalia. Toivottavasti tuo nyt jonkun ajan kestää..

niin ja auto tosiaan on käynnissä ollut ja ajellukki oon jokusen kymmenen metriä sillä.. päästöjä koitin yks päivä ottaa että saisin leimalle ton mut eihän siitä mtn tullu ku lambda oli rikki... Laajakaistaa odotellessa :P AEM Uego vai Innovate MTX-L?
Viimeksi muokannut Apexi päivämäärä La Touko 07, 2011 9:42 am, muokattu yhteensä 1 kerran
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Mikko » La Touko 07, 2011 10:28 am

Tuosta Uegosta en oo koskaa kuullu mitään, mutta Innovatesta oon kuullu että olis ihan kohtuu kampe.. Sellasen kokomittaripaketin missä on anturi ja mittariko meinaat ostaa? Innovatelta tuo MTX-L on ainaki aika kallis jos sellasen ostaa.. :o En tiiä millane Uego sitte on hinta/laatusuhteeltaan. Oon myös huomannu että aika monessa paikkaa on noita Innovaten laajakaistoja käytetty.. Ei se sitten varmaan mikään järkyttävänkään huono voi olla?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » La Touko 07, 2011 5:37 pm

mtx-L mittari ja anturi pitäs olla 199⬠ja taitaa tällähetkellä olla halvin noista :D 239⬠oli ainaki toi aemin laitos..
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Mikko » La Touko 07, 2011 5:58 pm

Innovaten kyllä itte laittasin, käsittääkseni vähän yleisempi vehje, ehkäpä juuri hintansa vuoksi? En kyllä itte tiiä ku en oo koskaa kumpaakaa omistanu, mutta nettiä selaillessa oon saanu käsityksen että Innovate ois suositumpi..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » La Touko 07, 2011 7:07 pm

sitä livefastillaki suositteli... omaan silmään vaan jotenki "yksinkertaisen" näkönen ainaki verrattuna AEM:iin tai PLX:ään

mut eiköhän se mtx löydy kohta nissanistaki.. ja sit tulee toi AutoGaugen kapea kaista seossuhdemittari myyntiin
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Mikko » La Touko 07, 2011 7:29 pm

Eikös yksinkertainen ole yleensä toimintavarmempi kun ei ole yhtä paljoa särkyviä osia ;) Ei kait noissa isommin "ominaisuuksia" voi olla, eikö ne vaan näytä lambdan ilmoittaman seossuhteen? Että sikäli kuvittelisin että monimutkaisessakaan laitteessa ei mitään erityisempiä hienouksia varmaan ole. Kuitenkin mistä minä tätäkään varmaksi tiedän, kunhan veikkailen. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » La Touko 07, 2011 8:18 pm

eikös noissa oo se dataloggaus toiminto ja sitte se että saa muunnettua signaalin alkuperäisen lambdan tilalle että ohjainlaite osaa lukea... ainakin joissain malleissa noihinkin tarvitsee lisäosia että toimii.. mut samapa tuo mulle miten käytetään kunha vaan näyttää rikkaan ja laihan väliltä sekä toimii moottorin ohjauksen "säätökaluna"
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Vs: Nissan s14

ViestiKirjoittaja Apexi » Ke Kesä 22, 2011 5:36 pm

unohtunu taas päivittää tätä... tänään tuli sisäänajo öljyt vaihdettua castrolin tsw 10w-60:siin

aikasemmin tuli katalysaattori asennettua autoon päästöjä varten...
Kuva

ja muokattua putkea paremmin pohjaa myötäileväksi
Kuva
Kuva
Kuva

sekä vänkärin puolen etujarrusatulasta vaihdoin tiivisteet/kumit ja hioin männistä ruosteet vege..
Kuva

oli sen verta tiukassa että piti laittaa illmaus ruuvin tilalle rasvanippa ja rasvaprässillä työntää männät ulos... :D
Kuva

ja paikalleen asennettuna
Kuva

vielä hetken jakso askarrella ja tuli ne K-Sportin tukivarret asennettua

vanhat pois->
Kuva

ja uutta tilalle->
Kuva
Kuva
puhkuu ja puhisee mennessään..... \";)\"
Avatar
Apexi
Rekisteröityneet
 
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 5:47 pm
Paikkakunta: mikkeli

Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron