Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Touko 09, 2011 9:05 pm

Mites riittikö konneessa potkua nui painavalle yhistelmälle? Turbolle ois varmaa ollu tarvetta? ;)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ti Touko 10, 2011 6:31 am

Ainahan sitä tartteis lisää tehoa. ;) Mutta ihan yllätyin miten keveästi tuli mäetkin ylös!
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ti Touko 10, 2011 10:29 am

Mulla on king cabissä ruottinmallina raskaan kärryn vettoon koukussa käännettävissä iso kuula. Sillä saa niitten lappujen mukkaan vettää jo helkatin isoaki kuormaa (oliko 7t).
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1070
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ma Touko 30, 2011 8:55 pm

Tuli taas haettua väriä pintaan, ja siinä samassa menikin toinen parkin umpio. Onneksi elintenluovuttajasta löytyy kuitenkin. Huomenna vaihdellaan vihdoinkin se ohjaustehostimen pumppu+ tuo umpio. Vois kait sen pestäkin.  ::)

Kuva
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ti Touko 31, 2011 4:39 pm

Tänään tosiaan tuli vaihdettua nuo osat ja pesaisinpa joutessani Kärcherillä. Sitten iltapäivällä käytiin kaverin kanssa ajelemassa maastossa. Kokeilinpa kaverin Patrolia ja ihmettelin, miksi ei noissa King Cabeissä ole jäykkää etuakselia niinkuin Patrollissa. N. 100 kertaa parempi esim. kantoja ja kiviä ylittäessä, eikä ole tietenkään niitä kantotutka-alatukivarsia pilaamassa. Selailin tuossa nettisivuja ja löysin kyllä noita Pickuppeja joihin on tyrkätty jäykkä akseli eteen. Iski melkeinpä himo laittaa omaankin. :P
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Touko 31, 2011 7:04 pm

Ni onko tässä siis erillisjousitus edessä? :o Laki ei vaan vissiin salli erillisjousituksesta jäykäksi muuttamista ilman poikkeuslupaa :( Paitti jos samaan mallisarjaan kuuluu jäykkäperänen versio ni sitte vois ehkä onnistua jotenki.. Landcruisereissaki on jäykät akselit.. :P

Ake sannoo tällästä:
Erillisjousitetun taka-akselin vaihtamista jäykkään taka-akseliin ei voida hyväksyä muutoskatsastuksessa ellei muutokselle ole myönnetty poikkeuslupaa.
Varmaan sama pätee etupäätä?

Jos muute kerta alat akselimuutoksiin ni mikset laita samontein jonku Volvon tms porttaaliakseleita? 8) Ei jäis akselista kantammaan ennää yhtä helposti! Aika kalliita vaan tuppaavat olemaan, harvinaisuuksia käsittääkseni :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Nissan King Cab No Roads No Rules-edition

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ti Touko 31, 2011 8:48 pm

Jep, kyllähän se haavepuolelle jää. Turhan kallista ja aikaa veivää. Siihen lisänä kokemattomuus ja kun autoa ei sen jälkeen saa rekisteriin. Näissähän on erillisjousitus. Tuo alatukivarsi on ensimmäisenä kannon ympärillä, eikä ole kovin edullinen.
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron