Sivu 2/4

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Marras 18, 2011 4:36 am
Kirjoittaja Mikko
No näkkyy joo olevan korjattavvaa, jalkatilat onneksi näyttäs olevan vaan pintaruosteessa?

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Marras 18, 2011 4:21 pm
Kirjoittaja RST
Juu, eipä niissä ole kun pinta ruostetta, kunnon putsaus, maali ja kotelosuoja pintaan..

Nii juu, tänään päätin että toi karsee putkenpää saa lähtee, tilalle tulee hillitympi remuksen rosteri ulostulo.

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Ti Marras 22, 2011 3:29 pm
Kirjoittaja HEka--
No on kieltämättä aika raaka putki takana :D

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2011 5:33 pm
Kirjoittaja RST
Tänään pääsin pitkästä aikaa ekkerin kimppuun.
Nostin keulan ylös, otin puskurin pois, vaihdoin jakopään hilut ja porailin etulokasuojasta pistehitsejä irti, vielä olis noin 5 pistettä poraamatta mut on aika
hankalassa paikassa etuoven välissä.

Sunnuntaina sit tarkotus saada loksu irti ja aloittaa keulan hitsaaminen.

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2011 3:31 pm
Kirjoittaja RST

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2012 5:46 pm
Kirjoittaja RST

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2012 7:33 pm
Kirjoittaja Thaumiel_Nerub
Tyhmä kyssäri tähän väliin  :-[ Mitä tuo RST meinaa?

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2012 8:21 am
Kirjoittaja Mikko
RST = RS Turbo, eri moottori (130 hv) ja erilainen varustelu verrattuna muihin malleihin, tämähän tais olla "normaali" Escortti johon vaihdettu RS Turbo -tekniikka? ???

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2012 4:31 pm
Kirjoittaja RST
Jep, tekniikanvaihtohan tää on.
Mut eipä tuo haittaa, kunhan teho piisaa :)

Jos tarkkoja ollaan niin 132hp orkkiksena ;)

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2012 6:34 pm
Kirjoittaja Leksa
Hyvältä näyttää, alkanu reiät umpenemaan :)

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: To Helmi 16, 2012 4:29 pm
Kirjoittaja RST
No niin, nyt olis ekkeri keulan puolesta valmis.
Vaihdoin vielä yhden vuotavan jäähdytysletkun imusarjan ja öljynlauhduttimen välistä, oli aika v-mäinen vaihtaa kun joutu sormikopelolla tekemään.
Seuraavaksi apparin kylki ylös ja kynnyskotelon saumojen ruostevaurioitten hitsaus..

Käyttelin lämpöseks ja kattelin ettei ole vuotoja.

Tuos yks pikku video kun kokeilin että mittarit toimii..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset/Kiekkaa.mp4

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Helmi 17, 2012 5:17 am
Kirjoittaja Thaumiel_Nerub
Mikä tuo keskimmäinen disco on videossa?

Vs: RST Escort

ViestiLähetetty: Pe Helmi 17, 2012 8:11 am
Kirjoittaja RST
Se on laajakaistaseosmittari..

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2012 7:50 pm
Kirjoittaja RST
http://www.nopeusmittaus.com/index.html

Tonne olis tarkotus lähtee kokeileen Ekkeriä :)

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2012 4:31 pm
Kirjoittaja RST
Tänään tuli taas 5 tuntia pajotettua.
Vaihdoin PA-suodattimen, fiksasin etuvalot kuntoon ja hitsasin pohjaa, loppu vaan pelti kesken..
Täytyy huomenna hakee kaverilta lisää 0.8mm mustaa, tilaus on vetämässä 0.8 ja 1.0mm sähkösinkitystä.

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset/Pohja2.jpg

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2012 5:13 pm
Kirjoittaja HEka--
Hyvältähän tuo näyttääpi :) Olispa mullakin motivaatiota roplata noin montaa tuntia putkeen :)

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ti Helmi 21, 2012 5:55 pm
Kirjoittaja RST
Ainahan se aloittaminen on vaikeinta, mut kun pääsee vauhtiin niin ei malta lopettaa..

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2012 4:10 am
Kirjoittaja HEka--
Onkos sulla lämpimät tilat siellä? Teetkö ihan yksin vai onko joku kimppatalli missä on joku muukin puuhastelemassa?

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2012 8:57 am
Kirjoittaja RST
No lämmitä saa kun pistää 20kW löpöpuhaltimen päälle, ylläpito lämpö sit 2kW sähköpuhaltimella.
Ihan yksi pajottelen, tai mitä ny isäukko käy välillä ihmettelemässä, porukoitten luona kun toi talli on.

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2012 4:36 pm
Kirjoittaja Mikko
Onko siis ihan eristetty vai eristämätön talli? Hyvältä tosiaan näyttää pohjakin, niinku kaikki muukin. :)

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2012 4:52 pm
Kirjoittaja RST
Eristetty on, pysyy jopa lämpö sisällä :)

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ke Helmi 22, 2012 5:02 pm
Kirjoittaja HEka--
Aijai, eristetty talli kelpais :) Itellä on vaan navetan talli.

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Pe Helmi 24, 2012 2:59 pm
Kirjoittaja RST
Tänään tuli taas päälle 4 tuntia vietettyä tallissa hitsaten Ekkeriä..
Apparin puoli olis valmis.

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ke Maalis 07, 2012 7:42 pm
Kirjoittaja RST
Hitto ku iski taas flunssa, puoltoista vkoa menny taas aivan harakoille..

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: To Maalis 08, 2012 3:30 pm
Kirjoittaja RST
Noh, eipä siinä mitään, tilasin Rengas-onlinestä uudet tassut Ekkeriin.. :)

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: To Maalis 15, 2012 3:00 pm
Kirjoittaja RST
No niin, rankaat saapui tänään perille..
Samalla purin ekkeristä takakonttia, joku oli vähän innostunut äänieristymaton kanssa,
on koko kontti vuorattu sillä, jopa kontin verhoiluitten takapuolet..

Ne pitää kyl raapia kaikki pois, aivan turhaa painoa..  :D

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: La Maalis 24, 2012 7:29 am
Kirjoittaja RST
Hiljaa hyvää tulee..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset/Vas+pohja2.jpg

Uudet kumit alla ja pohja vihdoin hitsattu..  Enää sisustan kasaus ja leimalle..

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: La Maalis 24, 2012 7:44 am
Kirjoittaja HEka--
Nätti paikka :) Mitä maalia oot tuohon pintaan laittanut?

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ma Maalis 26, 2012 7:19 am
Kirjoittaja RST
Pensselillä siveltävää sinkkimaalia, on muuten pirun hyvää kamaa, sit pohja alapuolella sama pohjamaaliksi ja sit musta vasaralakka pintaan.

Vs: Escort RS Turbo

ViestiLähetetty: Ma Maalis 26, 2012 1:25 pm
Kirjoittaja Mikko
Ittellä on sammaa, Wurthin valmistamana, saa puuilosta ainakin täältäpäin halvalla, todella hyväksi maaliksi oon ittekki kokenu. Suojaa erittäin hyvin! :)