Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Tombbuli » La Loka 15, 2011 7:15 pm

Joo, on taas pieni tovi kun on foorumeilla pistäytynyt. :D Tuossa pari kuukautta sitten tuli hankittua tämmönen työjuhta, taaskaan tätä ei voi kutsua juurikaan projektiksi, vaan ihan käyttöpeliksi johon tulee pieniä muutoksia aina silloin tällöin.

Kuva

Kuva

Kuva

Tuossa päivä oston jälkeen.


Kuva

Kuva

View My Video

Sitten tuli nuo torvet laitettua tuosta irroitettavasta lavakatteesta auton katolle. Ja pitihän sitä maastossakin käyttää. :D
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Leksa » La Loka 15, 2011 7:28 pm

Konepuoli ainaki kohillaan :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Tombbuli » La Loka 15, 2011 8:21 pm

Kyllähän tuo rupeaa olemaan eri kastissa kun Nissanin turboton nuhapumppu. :D Ja ihan yllätyin kulutuksesta, jos nätisti ajaa 80 km/h ilman vakionopeudensäädintä niin saattaa päästä 15 litraan satasella!
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Leksa » La Loka 15, 2011 9:16 pm

Ei paha, itelä menee tuota jekkua ny saman verran :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Tombbuli » La Loka 15, 2011 9:28 pm

[quote=""Leksa""]
Ei paha, itelä menee tuota jekkua ny saman verran :D
[/quote]

Jos tämä oisi feispuukki, niin Tombbuli tykkäisi tästä. :D :D
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Loka 16, 2011 4:14 am

Meinaakko korottaa? Ainaki kuvissa näyttää matalalta, mitä vuosimallia tuo on? Paljo tuollasella saa vettää? Vetokyky taitas riittää vaikka mihin tuollasessa julumetussa konneessa.. :D Komia on kyllä..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ma Loka 17, 2011 5:41 am

Onhan se kylllä komia. Onnea uuvelle hankinnale!
Istuskelin tuosa alun toista viikkoa aikaa tommosen, mutta vanhemman, kyyvisä pätkän matkaa. oli siinä ainaki erilainen äänimaailma ko nissanissa.
Kulkeeko maastosa yhtä hyvin  tai paremmin ko nissani?
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ti Loka 18, 2011 9:16 am

[quote=""Mikko""]
Meinaakko korottaa? Ainaki kuvissa näyttää matalalta, mitä vuosimallia tuo on? Paljo tuollasella saa vettää? Vetokyky taitas riittää vaikka mihin tuollasessa julumetussa konneessa.. :D Komia on kyllä..
[/quote]

5" korotussarja olis Summit Racingillä satasen luokkaa, eihän se tietysti pahentaisi ollenkaan autoa. :D Saahan nähdä! Omamassaa on 2550 kg ja kantavuutta 1450 kg eli kyllä siihen saa jotain laittaa niskaan/perään. Oli tuossa viime viikolla n 700 litraa nestettä selässä, ei se kovin säikähtänyt niistä, vain jarrutusmatkassa sen huomas ;D

Ainiin, ja -95, maailmanmestaruus vuosikertaa.  8)

[quote=""Sierramies""]
Onhan se kylllä komia. Onnea uuvelle hankinnale!
Istuskelin tuosa alun toista viikkoa aikaa tommosen, mutta vanhemman, kyyvisä pätkän matkaa. oli siinä ainaki erilainen äänimaailma ko nissanissa.
Kulkeeko maastosa yhtä hyvin  tai paremmin ko nissani?
[/quote]

Eihän tuon painoinen ihan niin hyvin kulje maastossa, kun on tuo akselivälikin noin pitkä. Mutta muutaman kerran olen metsässä käyttänyt ja vielä ainakaan ei ole tarvinnut vedellä vinssillä mistään irti.  ::)
Viimeksi muokannut Tombbuli päivämäärä Ti Loka 18, 2011 9:18 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ke Loka 26, 2011 9:16 am

Kuun alussa tuli käytettyä leimalla. No ensinnäkään katsastussetä ei tykännyt renkaista (tulee n. 5 cm etukaaren yli), sitten se keksi että edessä oleva parkkivalo on oranssin lasin takana ja parkki ei saa näyttää oranssia. Jännä kun on edellisvuosina kelvannut. Sitten se keksi, että takasumuvalo puuttuu, joka on vuoden 1993 jälkeen valmistettujen autojen pakollinen varuste.

No ostin tuossa led-päivävalot, jotka pitäis jaksaa vaan asentaa. Ne kuulemma käy päivävaloista, eli se parkkivalojuttu menee sillä. Samalla kun tuota takasumaria rakentelee, niin pitää länttästä taakse yksi työvalo ja liittää se pakkivaloon, kun on aivan järkyttävän huono pakkivalo tuossa. Mukava on palstan periltä lähteä (olen siis metsäkoneenkuljettaja) iltavuorosta, kun ei taakseen näe yhtikäs mitään ja kohta perä putoaa jonnekin ojaan...

Kuluneella viikolla toinen torvi irtosi katolta ja se pitää liimata uudestaan kii, pitää ettiä jostain vaan lämmin sisätila kun tuon liiman ohjeissa lukee että on oltava väh. 15c lämmintä. Ja sitten vielä pitää vaihtaa talvitöppöset alle, harmittaa kun ne on vaan 235 leveät.  :-  :'(
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Sierramies » Pe Loka 28, 2011 5:25 am

Olen itekki paininu juuriki tuon ongelman kans että pakittaessa ei näe taakse pimeälä. Sitten ko lyö työvalon pääle, niin se valaseen vaan lavaa... (Ainoa auto, jossa on kunnon pakkivalot, on Sierra.)
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Loka 28, 2011 5:40 am

[quote=""Sierramies""]
Olen itekki paininu juuriki tuon ongelman kans että pakittaessa ei näe taakse pimeälä. Sitten ko lyö työvalon pääle, niin se valaseen vaan lavaa... (Ainoa auto, jossa on kunnon pakkivalot, on Sierra.)
[/quote]

Eikö työvalo ole korkeus- ja kulmasäädettävä? Vakiotyövalo ilmeisesti.

Mielestäni tämä peli on ulkonäöllisesti varsin hieno peli. Valkoinen väri plussaa, koska paremmin näkee missä tullut möyrittyä  ;D
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1209
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Sierramies » Pe Loka 28, 2011 5:44 am

Joo ainaki mulla voi säätää. Itellä tuo ongelma on se että kun työvalohan ei ole kohevalo, niin se valasee koko lavan ja sitten ei näe muuta ko lavan.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Pe Loka 28, 2011 11:34 pm

Tänään illalla tuikattiin eteen ne led-valot ja taakse tuo pakkivalo takapuskuriin kiinni, eli ei valaise ollenkaan lavaa. Kätevä olisi sekin, kun sinne olisi joku valo. Tulee töissä aika paljon kömmittyä tuolla lavalla kun siellä on polttoaineet ja hydrauliöljyt sun muut. Valorauta ja useampi työvalo siihen olisi seuraava hankinta!  :P
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi


Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa