Sivu 1/1

Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: La Loka 15, 2011 7:15 pm
Kirjoittaja Tombbuli
Joo, on taas pieni tovi kun on foorumeilla pistäytynyt. :D Tuossa pari kuukautta sitten tuli hankittua tämmönen työjuhta, taaskaan tätä ei voi kutsua juurikaan projektiksi, vaan ihan käyttöpeliksi johon tulee pieniä muutoksia aina silloin tällöin.

Kuva

Kuva

Kuva

Tuossa päivä oston jälkeen.


Kuva

Kuva

View My Video

Sitten tuli nuo torvet laitettua tuosta irroitettavasta lavakatteesta auton katolle. Ja pitihän sitä maastossakin käyttää. :D

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: La Loka 15, 2011 7:28 pm
Kirjoittaja Leksa
Konepuoli ainaki kohillaan :)

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: La Loka 15, 2011 8:21 pm
Kirjoittaja Tombbuli
Kyllähän tuo rupeaa olemaan eri kastissa kun Nissanin turboton nuhapumppu. :D Ja ihan yllätyin kulutuksesta, jos nätisti ajaa 80 km/h ilman vakionopeudensäädintä niin saattaa päästä 15 litraan satasella!

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: La Loka 15, 2011 9:16 pm
Kirjoittaja Leksa
Ei paha, itelä menee tuota jekkua ny saman verran :D

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: La Loka 15, 2011 9:28 pm
Kirjoittaja Tombbuli
[quote=""Leksa""]
Ei paha, itelä menee tuota jekkua ny saman verran :D
[/quote]

Jos tämä oisi feispuukki, niin Tombbuli tykkäisi tästä. :D :D

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Su Loka 16, 2011 4:14 am
Kirjoittaja Mikko
Meinaakko korottaa? Ainaki kuvissa näyttää matalalta, mitä vuosimallia tuo on? Paljo tuollasella saa vettää? Vetokyky taitas riittää vaikka mihin tuollasessa julumetussa konneessa.. :D Komia on kyllä..

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Ma Loka 17, 2011 5:41 am
Kirjoittaja Sierramies
Onhan se kylllä komia. Onnea uuvelle hankinnale!
Istuskelin tuosa alun toista viikkoa aikaa tommosen, mutta vanhemman, kyyvisä pätkän matkaa. oli siinä ainaki erilainen äänimaailma ko nissanissa.
Kulkeeko maastosa yhtä hyvin  tai paremmin ko nissani?

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 9:16 am
Kirjoittaja Tombbuli
[quote=""Mikko""]
Meinaakko korottaa? Ainaki kuvissa näyttää matalalta, mitä vuosimallia tuo on? Paljo tuollasella saa vettää? Vetokyky taitas riittää vaikka mihin tuollasessa julumetussa konneessa.. :D Komia on kyllä..
[/quote]

5" korotussarja olis Summit Racingillä satasen luokkaa, eihän se tietysti pahentaisi ollenkaan autoa. :D Saahan nähdä! Omamassaa on 2550 kg ja kantavuutta 1450 kg eli kyllä siihen saa jotain laittaa niskaan/perään. Oli tuossa viime viikolla n 700 litraa nestettä selässä, ei se kovin säikähtänyt niistä, vain jarrutusmatkassa sen huomas ;D

Ainiin, ja -95, maailmanmestaruus vuosikertaa.  8)

[quote=""Sierramies""]
Onhan se kylllä komia. Onnea uuvelle hankinnale!
Istuskelin tuosa alun toista viikkoa aikaa tommosen, mutta vanhemman, kyyvisä pätkän matkaa. oli siinä ainaki erilainen äänimaailma ko nissanissa.
Kulkeeko maastosa yhtä hyvin  tai paremmin ko nissani?
[/quote]

Eihän tuon painoinen ihan niin hyvin kulje maastossa, kun on tuo akselivälikin noin pitkä. Mutta muutaman kerran olen metsässä käyttänyt ja vielä ainakaan ei ole tarvinnut vedellä vinssillä mistään irti.  ::)

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Ke Loka 26, 2011 9:16 am
Kirjoittaja Tombbuli
Kuun alussa tuli käytettyä leimalla. No ensinnäkään katsastussetä ei tykännyt renkaista (tulee n. 5 cm etukaaren yli), sitten se keksi että edessä oleva parkkivalo on oranssin lasin takana ja parkki ei saa näyttää oranssia. Jännä kun on edellisvuosina kelvannut. Sitten se keksi, että takasumuvalo puuttuu, joka on vuoden 1993 jälkeen valmistettujen autojen pakollinen varuste.

No ostin tuossa led-päivävalot, jotka pitäis jaksaa vaan asentaa. Ne kuulemma käy päivävaloista, eli se parkkivalojuttu menee sillä. Samalla kun tuota takasumaria rakentelee, niin pitää länttästä taakse yksi työvalo ja liittää se pakkivaloon, kun on aivan järkyttävän huono pakkivalo tuossa. Mukava on palstan periltä lähteä (olen siis metsäkoneenkuljettaja) iltavuorosta, kun ei taakseen näe yhtikäs mitään ja kohta perä putoaa jonnekin ojaan...

Kuluneella viikolla toinen torvi irtosi katolta ja se pitää liimata uudestaan kii, pitää ettiä jostain vaan lämmin sisätila kun tuon liiman ohjeissa lukee että on oltava väh. 15c lämmintä. Ja sitten vielä pitää vaihtaa talvitöppöset alle, harmittaa kun ne on vaan 235 leveät.  :-  :'(

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Pe Loka 28, 2011 5:25 am
Kirjoittaja Sierramies
Olen itekki paininu juuriki tuon ongelman kans että pakittaessa ei näe taakse pimeälä. Sitten ko lyö työvalon pääle, niin se valaseen vaan lavaa... (Ainoa auto, jossa on kunnon pakkivalot, on Sierra.)

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Pe Loka 28, 2011 5:40 am
Kirjoittaja Thaumiel_Nerub
[quote=""Sierramies""]
Olen itekki paininu juuriki tuon ongelman kans että pakittaessa ei näe taakse pimeälä. Sitten ko lyö työvalon pääle, niin se valaseen vaan lavaa... (Ainoa auto, jossa on kunnon pakkivalot, on Sierra.)
[/quote]

Eikö työvalo ole korkeus- ja kulmasäädettävä? Vakiotyövalo ilmeisesti.

Mielestäni tämä peli on ulkonäöllisesti varsin hieno peli. Valkoinen väri plussaa, koska paremmin näkee missä tullut möyrittyä  ;D

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Pe Loka 28, 2011 5:44 am
Kirjoittaja Sierramies
Joo ainaki mulla voi säätää. Itellä tuo ongelma on se että kun työvalohan ei ole kohevalo, niin se valasee koko lavan ja sitten ei näe muuta ko lavan.

Vs: Chevrolet Fleetside 2500 6,5 TD

ViestiLähetetty: Pe Loka 28, 2011 11:34 pm
Kirjoittaja Tombbuli
Tänään illalla tuikattiin eteen ne led-valot ja taakse tuo pakkivalo takapuskuriin kiinni, eli ei valaise ollenkaan lavaa. Kätevä olisi sekin, kun sinne olisi joku valo. Tulee töissä aika paljon kömmittyä tuolla lavalla kun siellä on polttoaineet ja hydrauliöljyt sun muut. Valorauta ja useampi työvalo siihen olisi seuraava hankinta!  :P