Sivu 2/3

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: Su Kesä 30, 2013 12:43 pm
Kirjoittaja RST
Tuota juu, tuli tästä myytyä kone ja loota, uus kone ja loota on jo tallin nurkassa.. Ei oo muuten Fordin tekele :D

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: Su Kesä 30, 2013 2:03 pm
Kirjoittaja Leksa
Mitä mitä??

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: Su Kesä 30, 2013 2:25 pm
Kirjoittaja RST
Niin, tulee vollen kone ja loota tähä, osat maksaa murto-osan siitä mitä cossun vastaavat ja helpommalla saa tehoa irti :D

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: Su Kesä 30, 2013 8:56 pm
Kirjoittaja Mikko
Mikä Volvon kone tähän tulee? Paljokos on tehotavoite?

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: Su Kesä 30, 2013 9:53 pm
Kirjoittaja RST
Ihan 2l vanha patarauta kone, Eli 740 Turbon kone, 530 kannella, T03/4 garrett, rs500 style cooleri, tarpeeks isot suuttimet ja mega..

Tehotavoite? jaa,a.. sasse :D

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: Ma Heinä 01, 2013 1:52 pm
Kirjoittaja Leksa
No niin, eiku rassaamaan. Zigulta kuuntelinki että aika tähtitieteellisissä hinnoissa cossun (varsinki 4wd) osat....

Vs: -89 2wd Cossu

ViestiLähetetty: To Heinä 04, 2013 5:51 pm
Kirjoittaja RST
Juu, nelariin on vielä kalliimmat osat ku 2wd..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Pe Heinä 12, 2013 4:42 pm
Kirjoittaja RST
Tarvii sen verran Vollen konetta että näkee onko 13mm kanget, niillä alakerta kestää sen vajaa 500hp..

Tavote itellä on 300-350hp..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Pe Heinä 12, 2013 6:46 pm
Kirjoittaja Thaumiel_Nerub
Tämä kuulostaakin kiinnostavalta. Onko tuo ens vapun deadline vielä pätevä :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Pe Heinä 12, 2013 8:26 pm
Kirjoittaja RST
Eipä taida olla..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 11, 2013 6:29 pm
Kirjoittaja RST
Tää rojekti jatkuu vasta ens kesänä, tarvii talven aikana saada toi Farkku Sierra iskuun :D

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... ihalla.jpg

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 17, 2013 2:00 pm
Kirjoittaja RST

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 17, 2013 2:13 pm
Kirjoittaja HEka--
Siitähän luulis saavan muutaman kaakin pyörillekin :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 17, 2013 2:48 pm
Kirjoittaja RST
Juu, mut on siinä ja tässä et onko paksummat kiertokanget tossa, mut jos on 9mm niin vaihetaan sit paksummat, ei onneks maksa maltaita..

Toi orkkis turbo vaihtuu, mul on se 3/4 garrett, käypi suoraan orkkis pakosarjaan, sen pitäs riittää 350hp..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 17, 2013 2:50 pm
Kirjoittaja RST
Joo, farkku tuli myytyä..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 18, 2013 10:49 am
Kirjoittaja Zigu
Toivottavasti Sirpa ei suutu Vollen koneesta :)
Tässä onkin sitten puuhastelua joksikin aikaa. Mites vaihdelaatikon ja perän kanssa ajattelit mennä?

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 18, 2013 11:43 am
Kirjoittaja RST
Lootaksi tulee volle 5 vaihteinen, keppi vitosella ei napilla, Cossun perä ja cossun kardaanista takaosa ja vollen kardaanista etuosa, kaikki tarvittavat palikat löytyy hyllystä :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: To Elo 22, 2013 7:05 pm
Kirjoittaja RST

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 24, 2013 5:32 pm
Kirjoittaja Thaumiel_Nerub
Jättääkö nyt Sierra vai Volvo sen Bimmerin?

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 24, 2013 5:58 pm
Kirjoittaja RST
Heh, kumpikin :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 24, 2013 7:06 pm
Kirjoittaja Thaumiel_Nerub
Ota tuosta turbosta kuva vaikkapa limsatölkin vierellä, niin saa vähän perspektiiviä sen koosta.

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 25, 2013 7:52 am
Kirjoittaja RST
No ei se paljoo tuota orkkista isompi ole, tarvii laittaa vaikka ton vollen T3:n viereen..

Tuossaha on 2wd cossun pakopesa ja pienin To4:n kompura, imusiipi on 48mm..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 25, 2013 6:26 pm
Kirjoittaja Leksa
Ei muuta ku kohta vaan sitten PSSSSSSIIIIIH THYTHYTHYI :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 25, 2013 7:08 pm
Kirjoittaja Mikko
Tähän tekisi nyt mieli linkittää eräs vanha video youtubesta. Jätän kuitenkin väliin..

Penkkitulosta odotellen. :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Su Elo 25, 2013 7:16 pm
Kirjoittaja RST
Heh, arvaankin jo mitä pätkää tarkoitat :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Pe Elo 30, 2013 7:18 pm
Kirjoittaja RST
Tulipahan ostettua Holset HX35 ja hukkis tätä projektia varten, oli vaan sen verran edullinen paketti että oli ihan pakko.. :)

Toi 3/4 nelosen puhallin menee farkuun, siihenkin hommasin paremmat suuttimet :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: La Elo 31, 2013 1:25 pm
Kirjoittaja RST
Onneks toi Holsu menee Volvon vakio pakosarjaan, tosin joutuu tekeen pienen välilaipan että saa hukkiken siihen kiinni..

Jos sit tekis hukkiksen poiston suoraan auton alle :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Ti Marras 05, 2013 9:45 pm
Kirjoittaja RST
Ei tule Holsettia, jos tämän sais 2v sisään liikenteeseen..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89 (Powered by Volvo)

ViestiLähetetty: Pe Tammi 10, 2014 9:53 am
Kirjoittaja RST
Tuli tehtyä hankintoja :D

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i+Turbo/Cossu.jpg

Kuhan Anglian saan katastettua niin tämä siirtyy talliin ja alkaa armoton pajotus..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Su Helmi 09, 2014 10:35 am
Kirjoittaja RST
Sen verran muuttui suunitelmat että Volvon kone menee kilpuriin ja tähän tulee ihan perinteinen OHC..
Tosin Cossun männillä ja kangilla :D

Turbo sentään pysyy samana, eli 3/4 puhaltimella mennään..