Sivu 3/3

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ke Helmi 12, 2014 5:58 am
Kirjoittaja Zigu
Postauksia sitten paljon kuvien kanssa, kun alat kasaamaan.

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Helmi 13, 2014 12:48 pm
Kirjoittaja RST
Eilen kiikutin uuden koneen tarpeita talliin..

Kansiaihio ja pakosarja..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i+Turbo/Kansi.jpg

Cossun männät

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... C3%A4t.jpg

Alakerta ja 10tkm ajettu Sasch kytkinpaketti ja kevennetty vauhtis..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i+Turbo/Lohko.jpg

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Helmi 14, 2014 3:51 am
Kirjoittaja HEka--
Siinähän tuota on siistiä kampetta :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Helmi 14, 2014 9:22 am
Kirjoittaja RST
Pyh, ei oo vielä siistiä.. Kuhan saa koneen pukkiin ja atomeiks, niin maalataan ja sipistellään :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ti Helmi 18, 2014 11:38 am
Kirjoittaja RST
5v Type-9 loota saapui tänään..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Helmi 20, 2014 2:35 pm
Kirjoittaja RST
Kone koekasattu kun ei ollut varmuutta miten toi pakosarja mahtuu paikoilleen, samalla kääntelin turbon rungon kohdilleen..

Laturille joutuu tekemään lämpösuojan, muuten ei tuu oleen pitkäikäinen..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i+Turbo/OHC1.jpg

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i+Turbo/OHC2.jpg

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Helmi 20, 2014 5:11 pm
Kirjoittaja HEka--
Luulis kyllä jo eteenpäin pääsevän tuolla laitteella :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Helmi 20, 2014 5:16 pm
Kirjoittaja RST
Ostoslistalla on Siemens Deka 630cc suuttimet ja mega 2 v3, tarkotus olis E85:lla ajella, sytkäks tulee hukkakipinä..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ti Huhti 01, 2014 5:18 am
Kirjoittaja RST
Tämäki rojekti nytkähti eteen päin kun sain koneen purettua ja käytettyä osat pesussa..

Tarvii vielä näyttää vähän teräsharjalaikkaa lohkolle niin pääsee sutimaan maalin pintaan..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... -Lohko.jpg

Kansikin saa huomiota osakseen, kanavat putsataan ja palotiloja käsitellään hieman vingulla..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... -Kansi.jpg

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ke Huhti 02, 2014 4:49 am
Kirjoittaja Zigu
Mites soodapuhallus soveltuisi lohkon puhdistamiseen?

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ke Huhti 02, 2014 9:35 am
Kirjoittaja RST
En viitti kokeilla, ei tota onneks tarvii ku pikkusen teräsharjalaikalla ja bräkleenillä sutasta..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ti Huhti 08, 2014 4:09 pm
Kirjoittaja RST
Tänään tuli sovittua kaupat Cossun mitoilla olevista kiertokangista, saapi männät dekkitasoon ja jos kannesta plaanais reilun millin pois niin sais purstuksia ylemmäs..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Huhti 17, 2014 10:44 am
Kirjoittaja RST
Nyt on lohkoon vedetty eka kerros maalia..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... +lohko.jpg

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Huhti 18, 2014 4:47 am
Kirjoittaja HEka--
Hyvältä näyttääpi :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Huhti 18, 2014 9:11 am
Kirjoittaja Leksa
Hyvän näköstä juu, mitä maalia laitoit?

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Huhti 18, 2014 9:29 am
Kirjoittaja RST
Hammeriteä, joutuu toisen kerroksen vetäseen kun ohensin maalia liikaa :D

Pääsee sit niputtamaan alakertaa, tosin kiertokankia en ole vielä saanut.

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Huhti 24, 2014 2:22 pm
Kirjoittaja RST
Unohetaan Cossun kiertokanget ja tilataan kiinasta uudet H-profiilit :D

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Touko 16, 2014 9:56 am
Kirjoittaja RST
Ei mee hommat oikeen putkeen..

Nyt on Enkuista tilattu H-profiili kanget tähän projektiin. Eilen vein vanhat F-kanget ja Cossun männät koneistamolle mäntien irroitusta varten..
F-kangissahan tappi tulee kangen yläpäähän puristus-sovitteella kun taas Cossun vastaavassa kombinaatiossa on kelluva tappi, eli kangen yläsilmässä on laakerihela.. No nämä Cossun männät ei ole sunniteltu toimimaan kiinteän tapin kanssa joten joka ainuassa männässä on tapin reikä väljänä..

Kele, täytyy seuraavaks ettiä ehjät männät..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2014 5:57 pm
Kirjoittaja RST
No niin, uusista männistä kauppa sovittu..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ma Touko 19, 2014 3:54 pm
Kirjoittaja RST
Kaverilta kävin hakemassa Astran sähköhydraulisen ohjaustehostimen pumpun..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ke Touko 21, 2014 11:46 am
Kirjoittaja RST
Ehjät 4wd männät haettu matkiksesta.. Tulis ny vaan äkkiä ne H-profiilikanget niin pääsis niputtamaan alakerran..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Touko 22, 2014 4:06 pm
Kirjoittaja RST
Tänään Sierra temuttu talliin, olihan urakka hirmu helteessä :D
Noh, nyt on deadline sit 2015 vappu..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ti Kesä 03, 2014 1:14 pm
Kirjoittaja RST
Koko ajan jotain tapahtuu..

Tämmöisiä tuli 4 kpl laitettua paikoilleen..

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... %C3%A4.jpg

Uusilla kk-laakereilla tietenkin..

Ja pikku tuninkia luukun kulmaan :D

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... +Turbo.jpg

Öljypohjan putsasin ja hitsasin turbon öljynpaluun putken paikoilleen, vielä pitää maalata ö-pohja niin saa pultata senkin paikoilleen..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ke Kesä 11, 2014 6:27 pm
Kirjoittaja RST
Vaihdelaatikko punnerrettu paikoilleen, huomenna tarkoitus nostaa alakerta konehuoneeseen..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Kesä 12, 2014 2:27 pm
Kirjoittaja RST

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Kesä 12, 2014 5:14 pm
Kirjoittaja HEka--
Onnittelut, siitä se kasaantuu :)

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Kesä 12, 2014 6:42 pm
Kirjoittaja RST
Thänx :D Huomenna vietävä kansi koneistamolle, pääsee sitäkin sit hieman avartamaan ja kasaamaan..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: To Kesä 19, 2014 12:30 pm
Kirjoittaja RST
Kansi haettu koneistamosta ja kasattu.. Otettiin tiivistepinnasta 1mm pois ja vingulla pyristelin palotaloista kaikki terävät kulmat..

Nokka-akseliksi tulee 285 asteinen keppi kovapalaseuraajien ja säädettävän nokkapyörän kera.

Puristussuhde on nyt jotain 9,5/1 luokkaa eli ihan ok E85 käyttöön.

http://wekku.kuvat.fi/kuvat/Sierra+2.0i ... -Kansi.jpg

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Pe Helmi 13, 2015 6:34 pm
Kirjoittaja RST
Sierra myyty..

Vs: Sierra 2.0i Turbo -89

ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2015 3:55 pm
Kirjoittaja RST
..