HEka-- kirjoitti:Yhden selkeän vian kuitenkin löysin Kaasuläpän asentoanturiin menee kolme johtoa, joista yksi oli poikki! Liitin on nyt vaihdettu ja kaikki johdot kytketty, sitä en vielä uskalla sanoa mitä vaikutusta kokonaisuuteen tuolla oli.
HEka-- kirjoitti:
Edit. Huomiseen jää sitten koeajolenkit lämpimän koneen testaamiseksi, ei jaksa enää tänään
HEka-- kirjoitti:Jos ei noilla eväillä homma toimi, niin oiskohan se sitten jo aika siirtää x20xev konepellin alle Siihenkin tarvitsisin vaihteistoa yms. pientilpehööriä jotta saisi tekniikan istutettua mutta alkaa tuntumaan helpommalta vaihtoehdolta Muutenhan kaikki valmiudet jo periaatteessa on, kun autokin on jo 2-litraiselle muutoskatsastettu.
HEka-- kirjoitti:Elikkä moottorin vika on nyt sitten paikantunut bensapaineen säätimeen. Ilmeisestikin käy jumittamaan kun kone lämpenee, ja ei anna tarpeeksi painetta jos oikein ymmärsin. Irroittelen kyseisen palikan toisesta imusarjasta, vien korjaamolle ja koitellaan mitä sen kanssa tapahtuu.. Jos ei mitään niin tilaillaan Saksasta uutta
HEka-- kirjoitti:Menin tilaamaan yhden säädettävän mallin maanantaina, nyt kyselin toimitusaikaa niin vastaukseksi tuli 2-3 viikkoa, huoh
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa