Kadett C -79

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Maalaanko etuhiekkapellin edelleen mustaksi, vai mennäänkö kokonaan punaisella?

Musta
0
Ei ääniä
Punainen
4
100%
 
Ääniä yhteensä : 4

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Elo 09, 2016 4:10 pm

Nytpä se toimii, tankki vaihdettu :) Tuo se on ollut vikana alusta alkaen. Ensi viikolle varaan uuden katsastuksen, käyn vielä pikkujuttuja läpi ennen sitä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja RalliArttu » Ke Elo 10, 2016 12:18 pm

Jees, olinkin jo melkein aikeissa ehdottaa JAZ-turvistankkia ja upotusta konttiin, mutta hieno homma että selvisi vika :) Ja peukkuja leimalle, vielä on kesää jäljellä 8)
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 407
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Sierramies » To Elo 11, 2016 6:22 am

Hyä että vika löyty. Pääset viimein ajelemaan, kunhan katastus on läpi :)
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » La Elo 13, 2016 2:52 pm

Oishan tuota kesää jäljellä :) Paska homma vain, että kelit muuttuu sateisemmaksi ja tuossa lasit on edelleen ihan seulat.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ma Elo 15, 2016 3:54 pm

Leima tuli että heilahti :)

Kuva
Kuva
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Elo 15, 2016 7:49 pm

Onneksi olkoon, caddylle ei ollut setä yhtä suopea ;D kadetti näyttää oikein hyvältä!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ti Elo 16, 2016 4:11 am

Onnea :)
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja RalliArttu » Ti Elo 16, 2016 7:03 pm

Onnittelut täältäkin leimasta. Pakko sanoa että Kadett ja taustalla näkyvä sorabaana ovat jotenkin sellainen ralli-meininkiä huokuva kombo :D
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 407
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ke Elo 17, 2016 4:33 am

Ei paljon kyllä kehtaa rallia painaa, meikäläisen ajotaidolla ensimmäisessä mutkassa auto katollaan :D

Nyt kun on vihdoin isoimmat asiat pois alta niin on voinut miettiä noita ajomukavuuteen vaikuttavia seikkoja. Ensimmäisenä silmille kirjaimellisesti pomppaa mittaristo.. Siinä on kaikki vähän miten on, mm. seuraavaa:

- Kierroslukumittari näytti ihan omiaan, isommilla kierroksilla taisi jotenkin päästä mukaan. Tämän mittarin heitin jo kuikkaan ja laitoin vanhan kellon takaisin.
- Nopeusmittari näyttää liikaa, 60 nopeudessa näyttää noin 80km/h ja vastaavasti 80 nopeudessa noin 100km/h. Epäilen että ei oikein passaa yhteen vaihdelaatikon tai perän välitysten kanssa..
- Lisäksi polttoainemittari ja lämpömittari elää toisinaan vähän omaa elämäänsä, ja polttoainemittariin en itse asiassa luota ollenkaan.

Pitkään olen tutkiskellut mahdollisuutta rakennella oma mittaristo, mutta en oikein löydä mittareita joista saisi sarjan kasattua. Amerikasta kyllä löytää, mutta sitten ovat amerikan nopeus ja lämpömittayksiköillä varustettuja.. VDO:lta voisi ostaa perusmittareita mutta sitten alkaa hyvin äkkiä hintaa tulla. Yksi mahdollisuus olisi hankkia jonkinlainen monitoimimittari gps nopeudennäytöllä, mutta onko se sitten liian moderni tuohon autoon?

Mittariston lisäksi sitten:

- Bensa haisee ajaessa, pitää selvittää mistä tulee.
- Jostain kuuluu edelleen kova valitus kun on veto päällä, kuulin vihjeen että kardaanin tukikumin laakeri kannattaa tarkistaa.
- Nyt kun huollossa korjattiin syylärin vuoto, niin pitäisi laittaa termostaatti takaisin.
- Kaikki verhoilun liimatut pinnat repsottaa, hyviä nuo sprayliimat...

Jonniin verran on jo tulevaisuuden suunnitelmia :D Ajatus on nyt sitten ensi kesän aikana edellä mainittuja asioita käydä läpi, ja jos tekniikka on ensi syksynä iskussa niin sitten mahdollisesti laitan värin vaihtoon. Haaveena on myös verhoilun teettäminen ammattilaisella mutta se nyt alkaa olla jo utopiaa :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Elo 17, 2016 10:09 am

Välityksistä johtuessa nopeusheitto on prosentuaalinen, eli 60 vauhdissa näyttäisi esim 80 ja 80 vauhdissa 110 tjsp., virhe nousisi nopeuden noustessa. Onko mahdollista että mittari ei sovellu tähän tai että siitä on jotain hajonnut? Tätä mietin sillä, että jos mittarivirhe on vakio (20 km/h) riippumatta nopeudesta. Itselläni on pitempi perävälitys, jonka vuoksi mittari näyttää 50:ssä 45 ja satkussa 90. Menee siis väärinpäin johtuen pitemmästä välityksestä ja prosentuaalisesti, eli väärinnäyttämän määrä lukuarvona kasvaa kun nopeus kasvaa.

E:
Ja onnea leimasta, se saa ainakin itselle hymyn huulille ankaran ropaamisen jälkeen.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Elo 18, 2016 4:18 am

Hajonnuthan se voi olla, mutta on miulla noita mittariston raatoja useita joista jokaisella nopeusmittarilla oli sama homma :) Ajattelin että kokeilen viritellä sitä jos vaikka saisi paremmaksi, ensimmäinen meni kokonaan mykäksi, toisesta katkesi viisari, mutta kolmannen sain jollain tavalla toimimaan siirtämällä viisaria taaksepäin.. Nyt 40 ja 50 näyttää aika tarkalleen, 60 näyttää hieman yli, 80 näyttää 85 ja 100 näyttää 110. Tuo alkaa jo minulle välttämään, entisessä firman pakussa meni juuri samalla tavalla nopeusnäyttö niin on tullut totuteltua :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Elo 18, 2016 10:25 am

Tässä pojan päiväunien aikaan tunkkasin perän ylös, ja kävin kuuntelemassa auton alla kuuluuko mitään rengasta pyöritellessä. Kyllähän siitä kannatinlaakerista aika paha ääni kuului ihan käsin pyöritellessä, eli eikun saksasta uusi tilaukseen ja testiin myöhemmin syksyllä. Eiköhän se perän jollotus johdu tuosta :) 16€ + toimitus laakeri, kerrankin jotain edullista vikaa.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Elo 19, 2016 3:48 am

Kyllä se sitten viittaa tosiaan välityksen tuomaan eroon jos nuin näyttämä menee. Onko siihen saatavilla erikokoista/"oikeankokoista" nopeusmittarin vaijerin ratasta?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Pe Elo 19, 2016 4:21 am

En ole sellaista nähnyt missään, mutta sen sijaan GTE-kadetin nopeusmittari olisi ehkä käypä, se kun on tuolle tekniikalle säädetty ja lisäksi nopeusasteikko menee 200km/h asti tuon miun 180km/h sijaan. Ovat vain aika kalliita mittaristoja, ei tähän palaan raski investoida :) On nimittäin tulossa talliin suhteellisen iso työkaluinvestointi joka auttaa tulevissa töissä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Elo 23, 2016 5:40 pm

Kävin tänään auton kanssa huoltamon nosturilla, kuunneltiin sitä laakerin ääntä ihan yhteistuumin. Laakerista kyllä lähtee ääntä mutta pahin mökä tulee peränjatkeesta, joka yhdistää peränmurikan ja kardaanin.. Siellä sisällä kun ei pitäisi laakeria olla, vain akseli. Katsellaan sitä sitten tarkemmin kunhan se laakeri tulee. Samalla huomattiin että moottori ja vaihteisto olivat ihan tuoreesta öljystä märkänä, nähtävästi öljypohjan tiiviste vuotaa. Eipä ollut enää paljon öljyä koneessa kun sitten kotona öljytikkua katselin :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Su Elo 28, 2016 7:35 am

Nähtävästi vuodot johtuu sitten vain löystyneistä pulteista, sama homma myös venttiilikopassa. Kiristelyjen jälkeen tilanne helpottaa taas..

Tein kevyen kiihdytystestin autolla:

0-20 kmh: 1,5 sekuntia
0-60 kmh: 5,494 sekuntia
0-100 kmh: 9,498 sekuntia

Nähtävästi hevoset on tallella, kun valmistaja on aikanaan ilmoittanut kyseiselle tekniikalle 0-100kmh kiihtyvyydeksi juurikin 9.5 sekuntia. Mutta jostain syystä sitä vain janoaa lisää ja tekniikan piristys nyt vähän kiehtoo :D
Saa nähdä mihin suuntaan sitä ensi kesänä kallistuu, laittaako rahat tekniikaan vai uuteen maalipintaan.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja RalliArttu » Su Elo 28, 2016 8:30 am

HEka-- kirjoitti:0-20 kmh: 1,5 sekuntia
0-60 kmh: 5,494 sekuntia
0-100 kmh: 9,498 sekuntia


Ei huano ollenkaan! :) Itse tuli pari vuotta takaperin otettua Racecronolla 0-100 vetoja Sierralla, ja pääsin parhaillaan tasan 10sekkaan, kun sain lähdettyä sutimatta (olin jo lämmittäny renkaat aiemmalla pieleen menneellä vedolla ;D ) ja vedin 2-vaihteen niin lähelle rajoittajaa ku pystyin ja kolmonen "vähän" ronskisti sisään. Mulla oli tolloin kuitenkin kone aika hyvässä tikissä, Bf134-nokka, peltisarjaa, vähän ajattu täysrempattu kellari jne... Perävälitys oli 3,64:1 eli hiukan harvahko. Toki Sierra painaa vähän enemmän.

HEka-- kirjoitti:Mutta jostain syystä sitä vain janoaa lisää ja tekniikan piristys nyt vähän kiehtoo :D
Saa nähdä mihin suuntaan sitä ensi kesänä kallistuu, laittaako rahat tekniikaan vai uuteen maalipintaan.


Lisähevoset on aina asiaa 8) Varmaan ainakin osa tarjonta on kohdillaan näissä? Muistelisin joskus vuonna nakki ja peruna lukeneeni, että vaparina virittäessä mm. Opelin CIH ja Fordin OHC ovat todella otollisia kohteita, taisi olla joku Kent camsin insinööri joka näin sanoi. Vakio-ruisku tosin antaa tietyt rajat siihen miten jyrkän nokan sinne voi laittaa, esim. Fordissa ongelmia saattaa tulla tyhjäkäynnin kanssa, tai oikeastaan tuli :D
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 407
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Syys 08, 2016 6:13 am

Kävin vain tuossa miettimään että näinköhän se kiihtyvyys tulee perän välityksien ansiosta, kun ei noita kulkuja sitten kuitenkaan ole ja viimeisellä(eli neljännellä) vaihteella satanen on jo tuskallisen kovilla kierroksilla :) Lukkoperä ainakin on olemassa, mutta välityksistä ei sitten ole mitään tietoa.

Kyllähän noita osia saa kun katselee, risse-motorsportilta nyt ainakin. Muistelen lukeneeni jonkun kehuvan että vakioruiskulla pääsee 160hv-180hv tuntumaan(riippuu varmasti paljon tekniikan yleiskunnosta) mutta siinä tulee jo viimeistään vakioruiskun rajat vastaan ja muita investointeja on tehty isolla kädellä :) Eli realistinen tavoite tuolla ruiskulla lienee karkeasti 150hv. Mutta sekin olisi jo iso lukema tuohon autoon, kun tehopainosuhteen mukaan saisi olla liikenteessä maksimissaan 138hv :). Nokista muistan lukeneeni että ruiskuun ja katukäyttöön ei pitäisi tässä tapauksessa laittaa yli 300 nostolla olevia, sekin on jo ihan maksimi.

Eiköhän tuo ensimmäinen isompi muutos tekniikkaan tule olemaan vaihdelaatikko, talven aikana on etsittävä getrag 240 jos vain kukkaro kestää :) CIH versioita on aika vähän tarjolla, ja Saksassa maksaa hunajaa. Bemarin versioita on enemmän mutta en tiedä mistä siihen saisi sitten sovitteen väliin ja mitä muuta täytyy tehdä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Mikko » To Syys 08, 2016 6:56 am

Itse olen siinä käsityksessä, että ruisku ei mitenkään rajoita nokka-akselivalintoja. Katukäytössä tuollainen kovemman luokan nokka ei enää toimi oikein alakierroksilla ja osakuormilla, jolloin käynti on vähän mitä sattuu. Lämä tiskissä lähellä rajoittajaa niillä sitten mennään lujaa. Ruiskukohtaista toki miten osaavat säätää tyhjäkäyntiä kohdilleen, mutta se ei ole kehittyneelle ruiskulle ongelma. Koko kansi kuuluu sitten samalla käsitellä yhtenäisenä pakettina samalle tasolle, eli tietty nokka, venttiilit, kanavien koko/muodot ja nokan sovitus nostimiin. Useasta osasta koostuva paketti, joka määrää kaasujenvaihdon hyötysuhteen.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Syys 08, 2016 9:44 am

Joo ihan totta, saapihan sinne laitella kovempaa nokkaa mutta se ajettavuus kärsii :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Su Syys 11, 2016 8:29 am

Huomenna olisi sitten huolto, vaihdetaan se kardaanin tukilaakeri ja katsotaan mitä tapahtuu perän äänelle..

Mittailin tuossa aamusella moottorin puristuspaineita. Tulokset oli seuraavat:

syl1 - 9bar
syl2 - 8,9bar
syl3 - 8,4bar
syl4 - 9,2bar

Äkkiseltään tuntuisi että hiukkasen liikaa eroa keskenään, mutta mitä tietäjät sanovat?
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 11, 2016 10:38 am

En kyllä ole mikään ekspertti, mutta mielestäni nuo ovat varsin normaalit/riittävän tasaiset. Muistelen kuulleeni suurpiirteisestä arvosta 10%, joka on siis sallittu vaihteluväli korkeimman ja pienimmän mitatun arvon välillä. Tässä tapauksessa eroa on noin 9%. Muutenhan nuo ovat varsin tasaiset, mutta kolmosessa on pieni notkahdus. Antaisin kuitenkin itse tälle hyväksytyn puumerkin.

Varsinainen painekkin lienee oikeaa luokkaa tälläiselle moottorille, puristussuhdetta sen koommin tuntematta.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja RalliArttu » Su Syys 11, 2016 12:05 pm

Mun mielestä noi heitot aika marginaalisia eli sen puolesta vaan kovaa ajoa :)

Korkeapuristeisissa moottoreissa (10,5 kg/cm² ja enemmän) ei puristusarvossa saa olla sylinterien välillä yli 1 kg/cm² n eroja. Matalapuristeisissa moottoreissa (alle 10 kg/cm²) ei ero saa olla enempää kuin 0,7 kg/cm².


Tommonen virallinenkin metodi löytyy vielä niiden heittojen tutkailuun.
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 407
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ma Syys 12, 2016 2:52 pm

Ei parantunut ääni paljon. Laakerista tullut jurina on tiessään, mutta pahin ääni jäi jäljelle. Ylimääräisten äänien hävittyä se kuuluu aika selvästi perästä, ja sitä mieltä oli myös huoltomies.
Tässä vielä video josta sitä ääntä vähän kuulee, kaikkein parhaiten 80 vauhdissa.

https://youtu.be/rrdGDW5KDrs
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja RalliArttu » Ma Syys 12, 2016 4:08 pm

Kyllähän tuo vahvasti kuullostaa että perä ulisee, se että mitä sieltä on kulunu on sitten asia johon ainakin meikäläiseltä loppuisi tutkijan taidot.. Perän ja välityksen purku/säätö itsessään on jo jonkin sortin kellosepän duunia, kun pitää säätää hammaskosketusta, välykset, poskilaakereiden esijännitykset jne. Kerran etsin ihan läpällä perän kasaus- ja säätöohjeet Fordin laipalliseen murikkaan, 20 sivua tavaraa räjäytyskuvineen sekä liuta erikoistyökaluja, joten jäi toistaiseksi omat shimmaukset tekemättä :D Joskin ammattilaisetkin taitaa kyllä ottaa aika mukavan suolaisen hinnan noista töistä :,(

E:
HEka-- kirjoitti:Elikkäs nyt on perä aukaistu, ja todettu että muuten aivan erinomaisessa kunnossa lukuunottamatta poskilaakereita, jotka todennäköisesti aiheuttivat mekkalan. Uudet poskilaakerit ja menoksi.. :) Ei takaa täydellistä äänettömyyttä mutta takaa kyllä sen että kestää. Se on pääasia ettei tarvitse pelätä milloin akseli räjähtää miljooniin pieniin kimalteleviin osiin :P


Huomasin vasta vähän jälkijunassa tämän.. Eli kaippa ne poskilaakerit voidaan sulkea pois. Oisko sitten välitys tiensä päässä?
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 407
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ma Syys 12, 2016 4:17 pm

Poskilaakerit on kyllä vaihdettu mutta muuten epäilen aika vahvasti että mitä se paikallinen seppä akselille teki, vai tekikö mitään :) En tiedä täältäpäin mitään paikkaa missä voisi tuota oikeasti korjauttaa. Onpa taas hyvä asua täällä jumalan selän takana.. Ajattelin nyt ensialkuun kokeilla jonkinlaista RVS-käsittelyä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Syys 13, 2016 11:40 am

Kävin kyselemässä siltä sepältä tuosta perästä, ja kertoi kyllä laittaneensa sen vimpan päälle. Ja tosiaan poskilaakeritkin vaihdettu. Kertoi kyllä, että sinne tullessaan perä oli ihan persiillään, eli jos ja kun sillä oli ajettu silleen niin ne hammastukset on mennyt huonoksi ja ei sitä enää hiljaiseksi saa..
Mietiskelin tuossa sitten, että kun miulla on tuo b-asconan perä, ja siinä pitäisi olla hiljaisemmat välitykset niin taidan siirrättää ne siitä. Oletan siis että ne käyvät, ja tuo lukkoperäkin on sovitettavissa siihen..
Jos siis ei se RVS käsittely toimi yhtään, aineet tulevat huomenna :D
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ke Syys 14, 2016 5:08 pm

Nytpähän on RVS-mömmöt perän sisällä. Tunnin ja noin 70km lenkin tein kyllä positiivisia havaintoja, mutta en vielä käy sen kummemmin hehkuttamaan ennen kun on tullut vähän enemmän ajoa :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Syys 20, 2016 4:34 pm

Pitänee jälleen hankkia uusi työkalu talliin, kaarimankeli.. Käy nimittäin etupyörät niin ilkeästi kaariin kiinni, jos sattuu tiukemmin kääntyessä tulemaan jotain monttua tai töyssyä.
Onko jätkillä kokemusta tuollaisesta satasen mankelista?
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011303/Products/10080291
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kadett C -79

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Syys 21, 2016 7:17 pm

Eiköhän tuo asiansa aja, samanlaiselta näyttää kuin kaikki kaatimankelit joita on silmiin sattunut
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron