VW GOLF 1,8CL -91

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

VW GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Su Loka 07, 2012 3:58 pm

Kakkis on kotona! Auto on siis Volkswagen Golf 1,3 litraisella ruiskukoneella ja CL-varustelutasolla? Mittariin on kertynyt noin. 290tkm.

[img height=533 width=800]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3614.JPG/_img900.jpg[/img]
Siellä se myhäilee tallissa..

[img height=533 width=800]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3616.JPG/_img900.jpg[/img]
Paljastuhan siitä myös yksi positiivinen yllätys. Eikös näytäkin kovasti ilmastoinnin napilta tuo hiutale tossa?? Kompurakin siellä näytti pellin alla majailevan, mutta hihna ei ollu paikallaan, liekö ees nesteitä sisällä.

Nyt on siis harrasteauto niitä villimpiä visioita varten. Homma aloitetaan sisustan purulla ja koneen tarkastelulla. Ens kesäksi sitten väriä pintaan jota en vielä tässä vaiheessa paljasta. Tonttiin ja levitetyt pellit alle ja kovaa ajoa! :P
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Ke Kesä 19, 2013 5:03 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Loka 07, 2012 7:16 pm

Ilmastointi on näissä kohtuu harvinainen kyllä. CL on käsittääkseni keskitie varustelutasoissa kun ne menevät kerta C, CL ja GL näissä perusmalleissa. Olettasi että tuo ilmastointi on GL:n juttuja? Onko tuo ylempi nappi sitten joku sisäkierto? Mulla on kaksi CL:tä tällähetkellä pihassa ja mulla ei ole kumpaakaan nappia noista.. ::)

Vähäpäästönen vissiin ku on ruiskukone? Onko yksipisteruisku? Ootpaha säästyny ainaki siltä kammottavalta pierupurkin kaasarilta..

Mulla vois olla tuohon kierrosluvullinen mittaristo jossei oo hapettunu.. ;)

Hyväkuntoselta näyttää, onko ruostetta? Levitetyt pellit varmaan näyttäsi aika hyvältä, niiden kaikkien lukuisten BBS:ien seassa.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ma Loka 08, 2012 2:51 am

Onneksi olkoon uudesta projektista, eikun vaan työniloa :P
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1199
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 08, 2012 1:07 pm

Ilmastointi yllätti kyllä minutki ja toinen nappi on sisäilmankierrolle. Toivottavasti tuon sais pelaamaan, oishan se aika leuhka:P Varustetasosta ei ole varmuutta.

Vähäpäästösyydestä ei oo tietoa, eikö siitä pitäs olla merkintä rekisteotteessa? Yksipisteruisku on. Ruosteita en oo kummemmin vielä tutkinu, ainaki vänkärin (vai oliko se kuskin) puoleisessa helmassa on reikä ja joko moottorista tai vaihdelaatikosta vuotaa hiukkasen öljyä.

Tänään jos jaksais alottaa sisustan purkamisen ja koittas saada takapenkistä homeet pois :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Ile » Ma Loka 08, 2012 5:31 pm

Komia golffi.. :) sait sieki jonku auton oikein talliinki asti :D
Ile
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 36
Liittynyt: Su Loka 16, 2011 12:44 pm
Paikkakunta: Kuopio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Loka 08, 2012 5:53 pm

Harvinaista herkkua tuollaset napit näissä, tai muissakaan tämän ikäluokan autoista. Pitäs siitä otteessa lukia, vilkase jos siellä alla mököttää katalysaattori, siitä kai se helpoiten selviää. Voi olla että sitä vähäpäästöisyyttä ei välttämättä ole vaan merkattu otteeseen. 92 tuli kaikista autoista vähäpäästöisiä mutta suurin osa vuoden 90 ja 91 autoista tuntuu myös olevan vähäpäästösiä.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja RST » Ma Loka 08, 2012 6:16 pm

Näyttäs nappien puolesta jälkiasennus ilmastoinnilta, mulla olis yhessa scorpparissa samanlaiset napit kojelaudassa.
VW Passat 1.9TDI -02
MB V230 -98
Sierra 2.0 Turbo -88
Escort 1.3c -87
Capri 3.5 V8 -77
Avatar
RST
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 563
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 3:06 pm
Paikkakunta: JKL

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 09, 2012 2:38 am

[quote=""Ile""]
Komia golffi.. :) sait sieki jonku auton oikein talliinki asti :D
[/quote]

Kriteerinähän auton ostossa oli pieni ja halpa :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Loka 09, 2012 3:14 am

RST on muuten oikeassa, näyttää ihan jälkiasennetulta napilta :) Vai lieköhän pelkkä nappi jälkiasennettua jos alkuperäinen sipannut.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1199
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 09, 2012 1:41 pm

Voi hyvinki olla jälkiasennettukin, selvinnee aika paljon ku purkaa kojelaudan pois ja pääsee johtoja tutkimaan
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 09, 2012 5:13 pm

Sain maalattua kattopahvin ja C-pilarin muovit mustiksi. Kattopahvi oli alunperin ankean harmaa ja muovit ällöbeiget/harmaat tai jotaki :D Tässä lopputulos.

[img height=533 width=800]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3629.JPG/_img900.jpg[/img]

[img height=533 width=800]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3630.JPG/_img900.jpg[/img]

Muovissa on vielä märkää maali, lisäksi salama saa näyttämään vielä kiiltävämmältä. Luonnossa ihan matta. Tallissa vaan niin paska valo ettei voi ilman salamaa kuvata ku jalustaakaan ei ole.

EDIT: Saatiin kans kaverin kans eilen illalla purettua koko sisusta kojelautaa ja lattiamaton etuosaa lukuunottamatta. Tähän mennessä löytyny yksi ainoa reikä, eli ei ollenkaan paha peltinen auto :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Ile » Ti Loka 09, 2012 5:44 pm

Milläs maalasit nuo muovit? Jos koittais passatin muoveihinki samaa ainetta, ainaki näyttää ihan hyvältä jäljeltä..
Ile
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 36
Liittynyt: Su Loka 16, 2011 12:44 pm
Paikkakunta: Kuopio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 09, 2012 6:54 pm

Vanha ja takuuvarma mastonin mattamusta! :D Pyyhkäsin tinnerillä, puhaltelin kuumailmapuhaltimella lämpimäks, melkein kuumaksikki ja uuestaan tinneriä. 15min oottelua ja suihk suihk.

Saatan mie sulle kans maalailla osia jos näppäset irti valmiiks :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 09, 2012 7:13 pm

Nyt on kakkiaisesta saatu kaivettua tietoa ulos, ja ilmastointi varmistui jälkiasenteiseksi niinku RST arveliki.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3631.JPG/_img900.jpg[/img]

Jokaisesta vagilaisesta kulkineesta pitäisi löytyä vastaavanlainen tarra jostain, siitä syötetään nuo koodit, esim. X1B TÄNNE. Samassa järjestyksessä huomioiden nuo tyhjätki kohdat. Tuosta siis selviää autoon tehtaalla asennetut varusteet. Kolopallosta löytyi seuraavaa:

PRCode: 0A1 = 2 doors
PRCode: 0NB = Nameplate set in base trim
PRCode: 1AB = Power brake
PRCode: 1C2 = Antifreeze up to -35 degree celsius tolerance up to -40 degree C
PRCode: 1G6 = Space-saving spare wheel
PRCode: 1H0 = Without proportioning valve
PRCode: 1MB = Sports steering wheel (hollow rim)
PRCode: 2JB = Standard bumpers
PRCode: 3AD = Right exterior mirror: convex adjustable from inside
PRCode: 3BC = Left exterior mirror: adjustable from inside flat
PRCode: 3D1 = Center console
PRCode: 3L1 = Manual height adjustment for left front seat
PRCode: 3U1 = Foldable trunk cover
PRCode: 3YB = Door pockets front
PRCode: C1N = Steel wheels 6J x 14
PRCode: G0A = 4-speed manual transmission
PRCode: H0G = Tires 185/60 R14 H
PRCode: J0C = Battery 220 A (45 Ah)
PRCode: K8C = Coupe
PRCode: L0L = Left-hand drive vehicle
PRCode: M3K = 4-cyl. gasoline engine 1.3 L/40 kW DIGIJET closed-loop catalytic converterbase engine is T3G
PRCode: Q1A = Standard front seats
PRCode: U0B = Instrument insert with clock km/h speedometer
PRCode: V0A = Tires w/o specification of tire brand
PRCode: X1B = National sales program Finland

Autosta löyty edelleen esim. alkuperäinen vararengas, sekä ohje- ja huoltokirjat :P

Loppuun vielä räpsy sisustasta, tai mitä siitä on jäljellä :D

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3632.JPG/_img900.jpg[/img]

Oikealla pyöränkotelossa näkyykin se ainoa reikä mikä on tähän mennessä bongattu.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ke Loka 10, 2012 2:52 am

Ja mie kun olin siinä käsityksessä että golffit ruostuu helposti vuosimalliin katsomatta :) Ehkä sitä intternettiä ei pitäis lueskella niin paljon..
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1199
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Loka 10, 2012 5:12 am

Japanilaisautot (vanhemmat mallit siis) ruostuu muita autoja nopeammin, sen olen huomannut. Muissa autoissa ruostumiserot ovat niin pieniä että sillä on paljon isompi vaikutus missäpäin Suomea auto on ikänsä viettänyt. Jos ostat jostain Helsingistä ja Rovaniemeltä samanlaiset autot ja samaa vuosimallia samalla mittarilukemalla, ei Rovaniemen autossa juuri ole ruostetta mutta Helsingin autossa ei taasen ole enää peltiä. Etelässä kun suolataan todella paljon enemmän kuin pohjoisessa, ja se sulattaa auton ku auton.

Mulla on ollut pari tälläistä Golffia joiden kopissa ei ole ollut käytännössä mitään ruostetta missään ja sitten nyt minulla on yksi johon ei uskalla istua kun tuntuu että penkki kauaa enää auton sisäpuolella pysy kun on niin laho.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Su Loka 14, 2012 7:14 pm

Lattiamatto on melko pitkälti värjättynä mustaksi alkuperäisen ällöharmaan sijaan, samoin hattuhylly. Aika hyvin onnistu tuon kankaan maalaaminenki, paljon OHUITA kerroksia ja välilä ku harjailee karvoja erisuuntiin.

Lattiasta on kans rapattu äänieristeet pois (jotka oliki jo suurimmalta osalta valmiiksi irti ja kosteutta välissä), reikää paikattu ja laiteltu sinkkimaalia niskaan. Kuvien otto menee huomiselle ku loppu valo kesken...

EDIT: Niin ja tilasin kauko-ohjatun keskuslukitus satsin tuohon, pitää vielä hommata lisäks oviin kahvat ilman lukkopesiä.
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Su Loka 14, 2012 7:16 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Loka 15, 2012 4:01 am

Millä harjailet lattiamaton karvoja? Ittelläki tekisi mieli kyllä maalata jos se kerta onnistuu!

Nuo kahvat on kyllä sellasta kulutuskamaa jos pakkasella yrittää autoon päästä. Sierran oven voi vaan nykästä auki, se ei sano koskaan mitään mutta nämä Golffit, niitä saa lämmitellä ja rukoilla aukeamaan ja varovasti yrittäen voit päästä puolen tunnin jälkkeen autoon sissään. Nimimerkillä muutamat ovenkahvat paskaksi rutistanu.. ::) Monesti näkkyy se ovenkahva irtoovan siitä ovesta ja jäävän käteen sen lisäksi että se aukasumekanismi mennee jotenki vinksalleen. Monesti oon koittanu niitä lukkoja ja mekanismeja Golffeista rasvailla lukkosulalla, ettei ne ovet jäätyisi. Mutta ei siihen tarvita pakkasten jälkeen ku yksi sula päivä tai vain pari kuukautta pakkasta putkeen ni ne kahvat on taas jumissa. Kuumailmapuhaltimella ne saa sitten kyllä sulamaan, mutta siinä pittää olla kärsivällinen että se sulanut vesi kuivuu sieltä sisältä poissa ja samalla ei saa tietenkään sulattaa sitä kahvaa. Sitten menee jo hankalaksi jos tiivisteet on jäätynyt oveen kiinni, se ovenkahva kun ei kestä juuri ollenkaan niin voimakasta nykäsyä.. ::) Saiskohan nuihin jostain täysrautakahvoja, jotka vois hitsata oveen kiinni? ???
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 15, 2012 9:45 am

Ihan vaan vanhalla tiskiharjalla, tavallaan vaan tarvii "käännellä" karvoja eri suuntiin. Tänään sitten kuvia myöhemmin.

EDIT: Niin ja onneksi tämä ei ole tulossakaan talvi käyttöön :P ei tartte huolehtia kahvojen takia :)
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Ma Loka 15, 2012 11:54 am, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Ile » Ma Loka 15, 2012 2:39 pm

Mulla olis ollu tuo käyttämätön kauko-ohjattu keskuslukituspaketti tuolla kaapissa.. Olisit vaikka ilmaseks saanu tuon..
Ile
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 36
Liittynyt: Su Loka 16, 2011 12:44 pm
Paikkakunta: Kuopio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 15, 2012 2:51 pm

NIIN JOO PERK***!!!! Jos mie perun tilauksen niin laitaks huomena postiin? :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 15, 2012 3:10 pm

Jotain pieniä kasailuja saatu jopa tehtyä...

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3648.JPG/_img900.jpg[/img]

Kattoverhoilu loppusijoitus paikallansa, ei yhtään pahan näkönen.. Tosin luonnossa parempi.. Tuossa 1100D:ssä vaan on niin paska salama tai en ossaa käyttää tai jotaki :D

Kuva

Kuskin puoleinen C-pilarin alue. Maalattu näkyvät peltiosat mustiksi, sekä C-pilarin muovi ja tuon hattuhyllyn jatkeen kangas värjätty kans mustaksi.

Kuva

Lattiamatto värjätty kilikalilla. Jotaki roskaaki jo eksyny...

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3654.JPG/_img900.jpg[/img]

Hattuhylly kans vaihto väriä ja käväsi paikallaan.

Kettu kuittaa ja kumartaa.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 15, 2012 4:59 pm

Kannoin kakkiksen kojelaudan sisälle ja kylppärissä pesasin sen vimosen päälle. Vein sen sitten ilmalämpöpumpun eteen kuivumaan, ja illan päälle vois laitella vähän Gtechniq C1,5:sta pintaan. Alkaa seki hylkimään vettä :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Loka 15, 2012 7:09 pm

Komean näköne kyllä nuissa kuvissa, paljo parempi ku oritsinaali. Taitaa omatki sisustan osat mennä maalaukseen kun tuossa nelivetokakkiksessa on alkuperäinen beige kangas-sisusta paikallaan.. ::) Koriki ku on beige, tekis mieli maalata ja penkit nyt mennee vaihtoon toisesta kakkiksesta ku siinä on hyväkuntoset tummemmat penkit.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 15, 2012 7:14 pm

Ei muuta ku haet kassillisen kilikali purkkeja, osat irti ja puhtaaksi ja värin vaihto :) tai no... Oottele eka vähän aikaa niin katotaan miten tuossa kestää nuo :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ti Loka 16, 2012 3:35 am

Hyvän näköinen tuosta kyllä tulee mustana.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1209
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Loka 17, 2012 3:44 pm

Jonku verran sain sisustaa niputettua. Kojelautaa ei kärsi enempää vielä ku Zigu purki johdotukset vänkärin puolelta ja mulla ei niistä oo hajuakaan. Enkä kyllä jaksa selvittääkään :D Kuviapa tässä:

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3665.JPG/_img900.jpg[/img]
Lattiamatto paikallaan ja kerkesin jo sotkeaki sen :D

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3666.JPG/_img900.jpg[/img]
Kojelauta tässä vaiheessa. Huomatkaa über hienot poljinpinnat jotka oli jo valmiina autossa :P

KuvaKuva
Yllättävän hyvin nuo sai puhdistettua alkutilanteeseen verrattuna

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3662.JPG/_img900.jpg[/img]
Lähtötilanne penkeissä oli aikalailla kauttaaltaan tämmöstä.

Kuva
Peltivanteet 6x14", myöhemmin 8x14"

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_3672.JPG/_img900.jpg[/img]
Onhan siinä hienot teipitki :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Loka 18, 2012 3:41 am

Sisältä näyttää kyllä hyvältä jo. Tuo musta on kyllä juuri sopiva valinta. Noista kylkiteipeistä tulee mieleen Miami Vice  ;D
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1209
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Loka 19, 2012 6:06 pm

Sain asennettua keskuslukituksen ovimoottorit paikalleen, enää tarvis piuhat vetää. Simppeli homma tähän asti vaikka mukana tulleet asennusohjeet oli mallia Google kääntäjän enklannilla kirjotettu :D Etupenkitki kannoin jo autoon sisälle :P
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » La Loka 20, 2012 9:32 am

Jotain taas :P

Kuva
Paikallaan  8)

Kuva
Sieltä pilkistelee keskuslukituksen moottorit, jotka eilen kans laittelin paikalleen. Ihan semifiksusti nuo tuli, sain kans lukitusnupit otettua pois tuon homman myötä, which is good :)

Tänään pitäs selvitellä nuiden johdotukset ja laittaa toimintaan. Akkukin näytti olevan tyhjää täynnä, onkohan tiensä päässä vai purkaako jonnekin.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Seuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron