VW GOLF 1,8CL -91

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja HEka-- » La Loka 20, 2012 12:31 pm

Meneekö katsastuksesta läpi ilman lukitusnappeja?
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1199
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » La Loka 20, 2012 7:08 pm

Toivotaan :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 22, 2012 5:29 pm

Keskuslukitus toimii. Tosin pientä apua joutu googlelta kysymään. Kytkin ensin paikalleen 5-johtoiset "etuovien" moottorit, joilla ei toiminut ensinkään, sitten laitoin kaikki moottorit johtoihin kiinni ja toimii.

4-oviseen tarkoitettua sarjaa käytettäessä pitää käyttää korkeintaan yhtä 5-johtoista "master" moottoria ja toisena vaikka 2-johtoinen "slave" moottori, tai sitten molempiin oviin 2-johtoinen moottori ja toimii :)

Nyt pitäs piuhat vetää kunnolla vielä ja etuovetkin sais niputtaa. Tuossa keskuslukitussatsin ohjausboksissa on johdon päässä semmonen nippeli joka ilmeisesti ottaa signaalin vastaan kaukosäätimeltä, se pitää ilmeisesti laittaa jonneki näkösille????? Jos jollaki tietoa??

Motonetistä tuli paketissa uudet ovenkahvat, ilman lukkopesiä eli takaovien kahvat. Lukkopesiähän ei siis tule oviin ollenkaan. Joutu niitäki heti hieman modaamaan ku ne nipukat jotka kahvasta painaa oven lukkomekanismissa olevaa nipukkaa ovat erilaiset taka- ja etuovissa. Piti vanhoista kahvoista vaihtaa ne uusiin. Pientä laittoo se vaatii vaan :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Loka 22, 2012 5:56 pm

Tuo nippelijuttu riippuu siitä millä tekniikalla laite on toteutettu. Yleisiähän on infrapuna ja lyhytkantoinen radioaalto. Radioaalto on kyllä tietääkseni yleisempi mutta myös infrapunalla tuollaisia toteutetaan. Infrapuna tietty vaatii näköyhteyden lähettimen ja vastaanottimen välille, infrapuna kun on ihan normaalia valoa, mutta radioaalto taas ei vaadi näköyhteyttä, mutta sen toiminta heikkenee jos se on jossain salaisessa onkalossa. Mutta kokeilemallahan tuo selviää, radioaaltoa kuitenkin veikkaisin.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Loka 23, 2012 3:12 am

Mulla oli ainakin chrysleriin laittaessa radioaalloilla toimiva sarja, eli sai laittaa piiloon sen ohjausboksin. Eikö mukana tullut ohjeita?
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1199
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 23, 2012 1:07 pm

Ohjeet oli aika suppeat ja englanti niissä mallia google kääntäjä :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Zigu » Pe Loka 26, 2012 6:33 am

[quote=""Leksa""]
Ohjeet oli aika suppeat ja englanti niissä mallia google kääntäjä :D
[/quote]

Mallia: Take it and put there. Vai oliko pahemmat?
Ei riemulla rajaa, ku rieskalla ajaa!
Avatar
Zigu
Site Admin
 
Viestit: 392
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 1:23 pm

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Loka 26, 2012 4:31 pm

Vähän tuohon malliin, muutenki niin sekavaa tekstiä että hohhoi :D Pitääpä näyttää sullekki se ohje täsä joskus
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » To Tammi 17, 2013 7:04 pm

Ollu pikkasen hiljaiseloa golffin kans johtuen kylmistä keleistä, eristämättömästä tallista, talon remppailusta, töistä ja suurimmaksi osaksi ihan yleisestä saamattomuudesta johtuen mutta vihdoin ja viimein saatiin Zigun kans toimimaan tuo keskuslukitus kunnolla ja jopa vilkut välkkymään avatessa/lukittaessa ovia :)

http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/video-2013-01-15-19-38-07.mp4 "Yeeees, it's a kakkis :)"
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä To Tammi 17, 2013 7:10 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Tammi 18, 2013 4:07 am

Jos jollain foorumilaisella olis myydä edullisesti mulle tähän aurinkolipat, kojelaudan kaiutinritilät ja/tai ruosteeton takalunkka niin saa tarjota :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » To Tammi 24, 2013 7:01 pm

Saatiin Zigun kans purettua melkolailla kaikki epämääräiset hämärästi laitetut jälkiasennus ilmastoinnin johdot pois ja oi että sitä rosvoliittimien määrää :D Tuostahan siis paljastui ettei ole ollu vuosiin nesteitä sisällä, kompura jumissa yms yms... Eli ilman ilmastointia pitäis tulla toimeen :)

Kokeilin kakkiaista käyntiinki tänään ja lähtihän se kun täräytti akkuun virtaa, ei pahasti ku lokakuun alusta seisonu paikallaan ja nytki oli pakkasta 23 astetta :)

Löysin myös kojelaudan kaiutinritilät ja aurinkolipat, niistä nyt kauppaa hierotaan. Samalta jampalta vielä tiedustelin kuskin puoleista kattokahvaa, ei ole vielä vastausta tullu että löytyykö.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja mrannikko » To Tammi 24, 2013 7:19 pm

Mistä muuten selvitit nuo valmistus lätkän merkinnät?? Voisin hyödyntää moista tuossa vanhan SX:än jutuissa kun nykyisen omistajan kanssa ollaan usein yhteyksissä.
Avatar
mrannikko
Rekisteröityneet
 
Viestit: 55
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 10:27 am
Paikkakunta: Järvelä

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Tammi 25, 2013 7:12 am

http://prsearch.planetvag.com/ tuosta osoitteesta, tulee semmonen ruudukko johon pitää tykittää nuo lapussa näkyvät koodit samassa järjestyksessä kun ovat tarrassakin.
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Ti Heinä 30, 2013 2:05 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja mrannikko » Pe Tammi 25, 2013 10:11 am

Kiitoksia vaivasta!
Avatar
mrannikko
Rekisteröityneet
 
Viestit: 55
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 10:27 am
Paikkakunta: Järvelä

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Tammi 25, 2013 6:06 pm

Tänään saatiin laitettua kojelauta, mittaristo ja muut namiskat paikalleen ja keskuslukituksen johdot on nyt kolvattu lopullisesti paikalleen. Takalunkka irrotettiin ja jos oikein hurjaksi alkais niin vois käydä viikonloppuna pajottamassa ruosteet ja reiät paremmille hapettumismaille. Sen verran suolasen hintasia tahtovat olla ruosteettomat takalunkat (ja yllätys yllätys harvinaisiakin :) ).

Taas starttailtiinkin golffia ja siinähän olikin tekemistä. Pitkän aikaa lupaili ja lupaili mutta ei startannut. Sitten alkoi starttaamaan mutta ei pysynyt käynnissä kuin muutaman sekunnin. Aikansa kun jaksoi sahata niin saatiin käymään mutta sammui kun koski kaasuun, eikä nostanut kierroksia. Loppujen lopuksi saatiin kuitenki käymään ja vastaamaan kaasuunkin. Ei jaksanu tutkia sen kummemmin, mikä lie...
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » La Tammi 26, 2013 8:00 pm

Tuli vähän pestyä ja puunailtua kolopallosta pisteosia tänään illalla.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4087.JPG/_img900.jpg[/img]

Raahasin ratin, vaihdekepin kehyksen ja ovipahvit sisälle tallista ja kylppärissä perus pineline/höyrypesuri setit taas. Alkutilanteista en malttanu ottaa kuvia.. Ensin ämpäriin tiukka pineline seos ja siitä pehmeällä random harjalla hinkailemaan osia. Sitten suihkulla huuhtelu ja sen jälkeen vielä höyrypesurilla höyryä niskaan.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4089.JPG/_img900.jpg[/img]
[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4092.JPG/_img900.jpg[/img]

Ruori lähikuvassa. Kohtuu puhdasta tuli.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4093.JPG/_img900.jpg[/img]
[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4094.JPG?img=img900[/img]

Kolikko kolot oli maireita puhdistaa...

Kuva

Ovilokerokin tuli hingattua.



Itse ovipahvit on vielä kuivumassa, tekstiiliosille sama menetelmä kuin muillekin, paitsi pinelinen muhimisaika oli pidempi ja saivat enemmän höyryä että sai niistä hajut ja muut pois :)

Kyllä kai tuosta vielä joskus jotain tulee 8)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja HEka-- » Su Tammi 27, 2013 4:46 am

Kylläpä on puhdasta! Job well done  8)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1199
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Tammi 28, 2013 3:23 am

Nyt ois toinen ovipahvi valmiina oottamassa paikalleen pääsyä, pitää vaan jostain hommata muovia että saa laitettua paffin alle kun alkuperäiset hajosi irrottaessa atomeiksi :(

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4097.JPG?img=img900[/img]
[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4098.JPG?img=img900[/img]

Siinä yleiskuva ja pikkasen lähikuvaakin :)

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4101.JPG?img=img900[/img]
[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4102.JPG?img=img900[/img]
[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis/IMG_4103.JPG?img=img900[/img]

Maski sai uuden elämän parilla kerroksella maalia, saas nähdä kuinka kestää. noh, jos lähtee irtoilemaan niin hommata uusi maski. Tähän hätään piti vielä fiksata vanha  8)

Tänään sais takalunkan kansi pikkasen uutta peltiä, siitä sitten myöhemmin.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Helmi 04, 2013 8:37 pm

Sisusta alkaa saamaan joitain henkilöautomaisia piirteitä jo :)

Kuva
Surkea kännykkä kuva, mutta kaikenlaista on jo takaisin paikallaan.

Kuva
Osa muoveista sai kuumailmapuhaltimesta. Kymmenen pisteen kysymys, mikä osa tuosta on puhaltamatta  ;D

Pitäsköhän tuo seuraavaksi alkaa jo nostaan mottia pois keulalta..
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » La Helmi 23, 2013 8:11 pm

Jotain pientä tapahtumaa taas tänään. Sain Zigun nakitettua kaveriksi moottoritilan siistimis/ilmastoinnin loppu romppeiden purkamis operaatioon. Aiemmin purettiin jo ilmastoinnille menneet sähköt pois, tänään sitten kompura, lauhdutin, letkut ja muut hilppeet.

Kuva

Siinäpä kompura, syylärin pois ottamisen johdosta covered in jäähdytinneste. Pitkään arvottiin kompuran letkujen irrotuksen kanssa että kuinkahan sieltä tulee tavaraa paineella ja kuinka suuri ympäristörikos tässä tehdään, mutta eihän sieltä tullut noppaakaan.

Kuva

Päätin että konetta ei nostetakaan pois, poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta jossa oli tarkoitus käydä motti kunnolla läpi, mutta ajattelin että sama säästää nekin pennoset uuteen koneeseen (g60). Eli puretaan sen verran että saa konehuoneen siistittyä ja häädettyä Rostin Virven pois majailemasta.

Kuva

Samalla tuli vilkastua jakohihnaa, joka vaikuttaisi olevan vaihdon tarpeessa. Samoin tulpat, tulpanjohdot ja virranjakaja menee pakosta hankinta listalle.

Kuva
Kuva

Vänkärin puolta sain jollain lailla jo rapattua puhtaaksi, aseina puukko, rätti ja tinneriä. Vielä vaatii hommaa.

Kuva

Aikaisemmin mainittu Virve oli pesinyt myös akun alapuolelle, pientä rapsuttelua vaatii täälläkin.

Kuva

Venttiilikopassakin huomattavissa lievää alkavaa hapettumista, onko tämä nyt sitä vintagea vai?

Kuva

Takalasiin lätkitty jo hiukkasen tarroja peittämään lasin karmeaa kuntoa. Lisää vielä niin ei tarvi uutta lasia hommata  ;D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Maalis 19, 2013 6:07 pm

On sitä pikkasen roplattu kolopalloa taas.

Kuva
Ruosteita rapsuteltu pois, ja hiukkasen maalia suihkittu.

Kuva
Sama toiselle puolen, akun kohdan haperot saatu kuriin.

Kuva
Etupalkki putsattu, ruosteet poistettu ja maalia pintaan.

Kuva
Syyläriä siistitty.

Kuva
Pesuneste säiliön maalasin mustaksi, niin sopii paremmin moottoritilan tulevaan tumman puhuvaan ilmeeseen. Väriksi konehuoneen peltiosille tulee mattamusta.

Loppuautollekin löytyi sopiva maali, värisävy löytyy RAL väreistä ja tottelee koodia 6001. Aattelin tilata pikku näytteen ensin ja katsoa onko väri oikeanlainen.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Maalis 29, 2013 6:38 pm

No niin, nyt sitten kakkiaisia kaksin kappalein. Tänään tosiaan Rovaniemeltä haettiin. Tämä olikin sitten mallia avaimesta käyntiin ja kovaa ajoa. Varustettu 1,8 litraisella 348tkm rullatulla yksipisteruisku koneella jossa on ainakin tehtaalta lähtiessä ollut 90hp.

Ensivaikutelma tuli jo nettiauton kuvista että tämähän on aika priima kunnossa iän huomioon ottaen. Auto on viettänyt koko elämänsä pohjoisessa ja sen huomaa. Ollut myös viimeiset 13 vuotta samalla omistajalla. Mummelilla vaan oli selkä niin huonona että oli ollut pakko laittaa ohjaustehostimella varustettu auto. Tutkiskellessa pintapelleissä ei ollut ruostetta muuta kuin takahelmassa pientä pintaruostetta yhteensä noin 2cm2 alueella ja vain yksi lommo kuskin ovessa. Kuskin oven alempi saranatappi oli väljä ja ovi hiukan tipahtaa avattaessa. Sisustassakaan ei ollut muuta moitittavaa kuin hajallaan oleva vaihdekepin pussi. Moottoritilaan kun vilkaisin niin ei löytynyt muuta kuin löysällä oleva laturin remmi, hieman repsottava jakopään remmin suoja ja jäähdytysnestettä lorauttaa pikkasen lisää.

Parit kuvat ensi hätään, v-lopun aikana lisää.

Kuva

Kuva

Kuva

To Do-lista:

- Laturin hihnan kiristys alkuun, kesäällä uusi hihna, samoin jakoremmi
- Uusi jakoremmin suoja
- Perushuoltoa (suodattimia, tulppia, öljyä jne jne)
- Uusi soitin (alkuperäinen paikallaan, TOIMII :P)
- Uus sisäilman puhallin
- Lisävalot huitsin Nevadaan
- Ajovalojen suuntaus
- Jokaiselle kololle ja nurkalle pesu ja kaiken karvasia suojamämmejä päälle
- Jossakin vaiheessa hiukan maata kohti ja jotain vannesta alle :)

Siinä ainaki päällimmäisiä, ensin kuitenki kovaa ajoa. Päivittelen pikkuhiljaa tähän samaan topikkiin :) ja hei, eikä maksanu ku 500 :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Maalis 29, 2013 7:37 pm

Otahhan kuva millainen radio tässä on, en ole nimittäin ennen nähnyt alkuperäistä radiota mk2 Golffissa. Voisin melkeempä lupautua sen pois ostamaan tuota Syncroa varten mikäli sinulla ei kerta tarvetta sille ole..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » La Maalis 30, 2013 8:10 am

Pitää räpsäistä kuva, Grundigin kasettisoitin se on. Kaupanpäälle tulee luonnollisesti sitten vielä ohjekirja jos kaupat tulee :) Näyttö siinä tosin on kyllä hiukkasen hajallaan, pitää vähän arvailla radio kanavat ku hakee mutta muuten pelaa ku junan vessa.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja RST » La Maalis 30, 2013 2:07 pm

Män viime vkolla paaliin -88 1.6 kakkis.
VW Passat 1.9TDI -02
MB V230 -98
Sierra 2.0 Turbo -88
Escort 1.3c -87
Capri 3.5 V8 -77
Avatar
RST
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 563
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 3:06 pm
Paikkakunta: JKL

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » La Maalis 30, 2013 2:55 pm

Ei oo ihmekkää, Golffeja on niin paljon ja joka nurkalla että pittää olla aika erikoinen että siitä myymällä mittään saa, nuo Syncrot on taasen aivan ylihinnoteltuja normaalisti, mutta peruskakkikset on halpoja ku tikkarit. Omat kokemukset sen verta opettanu, että aika hankala päästä eroon jostian 200-300⬠arvosesta kakkiksesta, käytännössä paalitavaraa vaikka olisikin ihan toimiva peli..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Su Maalis 31, 2013 7:45 am

Onneksi näitä ei ookaan hankittu myytäviksi, vaan tarkoitus pitää pitempäänkin :) Kuitenkin corsasta pääsi eroon ja nyt on kolme volkkaria omistuksessa :P
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Su Maalis 31, 2013 3:11 pm

Kuva

Tommonen soitin siinä on.
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä To Touko 29, 2014 5:37 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Maalis 31, 2013 4:46 pm

Netin mukkaan näissä on ollu erilaisiakin radioita, jotain Heidelbergiä ja sitten tätä Grundiggia ainakin.. Mutta näyttää siistiltä, mikä tuossa näytössä siis on vikana? Ulospäin näyttää ihan siisiltä, liekkö sisäpuolelta jotain hajonnut? Mutta juuri tuollainen olisi tarpeen tuohon Syncroprojektiin, kiirettä ei tosiaan sitten ole..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Huhti 01, 2013 6:27 am

Tuossa ei näy radio kanavien numerot kunnolla, puuttuu niitä "väkäsiä" joista numerot muodostuu. Esimerkiksi 98.8 näyttää jotakuinkin tältä _ II :D

EDIT: Hommailen jossain vaiheessa tähän soitinta niin pitää sitten kysellä josko sulla olis tarvetta :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron