VW GOLF 1,8CL -91

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Huhti 01, 2013 2:52 pm

Jotain pientä taas. Tuli alotettua autonpesu kausi ihan omalla pihalla tälle vuodelle, kohteena mikäs muukaan kuin "uusi" kakkis.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4241.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4242.JPG?img=img900[/img]

Tulihan siitä puhtaampi, ei jaksanu tehdä sen isompaa pesua. Pelkästään snow foamit niskaan ja huuhtelu, lämpimimmillä ilmoilla sitten paremmin. Keulan ilmeki +10 ku revin lisävalot pois :)

Kuva

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4248.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4250.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4252.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4254.JPG?img=img900[/img]

Tietty sisusta piti fiksailla että on mukavampi työmatkaa hinkuttaa. Aika vähällä selvisi ja ei voi kuin ihastella tuon sisustan kuntoa :)

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4255.JPG?img=img900[/img]

Eihän pesu olisi "täydellinen" ilman moottorin pesua, samalla paljastui ettei apulaitehihnan kaikki pyörät ole ihan samassa linjassa joka aiheuttaa aikamoista kitinää.

Semmosta tänään, tuli siinä samalla yks alfa romeo ja Zigun riesakin pesastua :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Huhti 01, 2013 4:29 pm

On kyllä aivan uskomattoman siisti sisusta, etenkin kilometreihin nähden. Tuohan on kuin uusi.. Kiinnostasi tietää mihinkä tälläisellä yksipisteruiskulla muuten kulutus asettunee? 3-ovisena mun mielestä kyllä paremman näköinen kuin 5-ovisena. Nuo muoviset pyöränkaarensuojakkeet tai mitkä ovatkaan muuten sisältävät yleensä vain ja ainoastaan ruostetta, pellistä ole ollut tietoakaan mitä nuita joskus irti repinyt..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Huhti 01, 2013 6:09 pm

Juu nuo pyöränkaaret aikalailla jännittää itteäki :D pitää toivoa että pellit olis samaa kaliiberia nuiden alta kuin mitä on muuten ympäri autoa. Älyttömän terve peltiseltä vaikuttaa toistaiseksi.

Pitänee seurata kulutusta, tankkasin tuossa 20 litraa aikas kuivaan tankkiin ja nollasin trippimittarin. Katotaas kuinka pitkälle pääsee.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Huhti 02, 2013 5:19 pm

Onhan tuo hienokuntoisen näköinen kulkine ainakin päällisin puolin :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Huhti 03, 2013 2:50 am

Ens viikon keskiviikkona katsastus. Saas nähdä mitä löytyy :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » To Huhti 04, 2013 5:17 pm

"Käyttis" golffi sai uuden soittimen, Blaupunkt Melbourne 120 (ihan kätevä laitos, usb-tikulle ja SD-kortille paikat, halpakin vielä :)) ja kävin hakemassa tänään pussillisen uusia hehkuja. Kaikki vilkun hehkut oli palamassa tai jo palaneet.
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä To Huhti 04, 2013 5:19 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » To Huhti 11, 2013 3:29 pm

"Iso lohko golffi" eli siis tuo 1,8 litrainen käyttis  ;D käväs leimalla. Sanottavaa tuli toisesta alapalloneivelestä, toimimattomista etuvilkuista ja puhaltimen moottorista, joka ei toiminut kuin suurimmalla nopeudella. Alapallonivelestä jälkitarkastus, muista korjauskehotus :) Ei paha rasti ollenkaan. Puhaltimen moottorin tuuttasin juuri uuden etuvastuksen ja toimii taas kuin junan vessa. Alapallonivel vaihtunee viikonloppuna ja etuvilkkuja täytyykin tutkia tarkemmin. Vilkkujen hehkut vaihdettu ihan just, mutta ei skulaa. Vilkkureleenkin vaihdoin eikä mitään vaikutusta. Pitää siis käydä liittimet ja piuhat läpi. Tuli katsastuksessa kuitenki kehujakin, auton pohja näytti nimittäin olevan aikaslailla neitseellisessä kunnossa mitä itekki sinne vilkuilin, jopa paremmassa kunnossa kuin passatissa. Ei oo päässy Rostin Virve asettumaan taloksi tänne  8)

Samalla kun kävin hakemassa pallonivelen (otin molemmille puolille), ostin kaikki alatukivarren puslat, takajarruihin kaikki uudet sisuskalut ja toisen etupyörän laakerin. Tänään lipastin myös toisesta golfista tähän valojen säätimen, vanhassa kun oli jotain kosketushäikkää. Siinä Zigulle pikku nakki kun se kerran kehui osaavansa korjata sen. Näytti matkahuollon mukaan olevan Jomin korkeussäädettävä alustasarjakin lähtenyt tulemaan Alavuudelta kohti Torniota joten alkaa muurahaisilta lähtemään hiukset päästä kun tälläkin ajelee  ;D

Tuli taas todettua se, että kun itse tekee saa mitä sattuu tulemaan. Golffi ei yks päivä lähtenyt lämpimänä käyntiin, kylmänä kyllä ihan pirun nätisti. Ajattelin sitten että starttihan se varmasti on mennyt. Jostain syystä tuli sitten mieleen että jos se ei ookaan startti sökö vaan jotain muuta. Putsailin liittimiä yms yms yms ja sehän lähti käyntiin. (Tässä kohti en tietenkään tajunnut että kone oli kerennyt jäähtyä kun oli peltikin auki pidemmän aikaa) Seuraavana päivänä palautin startin ja otin niillä rahoilla kaikkea kivaa romua. Kohta taas ei koppero startannut kuumana ja siitä alkoi pirun moinen netin selailu ja testailu, joka jatkui tähän päivään asti. Vähän aikaa sitten totesin että starttihan se on paskana, joten ei muuta kuin huomenna hakemaan taas uutta (vaihto) starttia  ;D Näin sitä nostetaan Suomea lamasta  ;D

Jotenki ihan pirusti motivaatiota tähän, on kuitenki mukava ajaa ja yllättävän pirteäkin. Lisäksi tulee jotenki nostalginen fiilis ku tällä kruisailee  :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Su Huhti 14, 2013 4:53 am

Non niin. Eilen sain purettua vänkärin puolelta alatukivarren pois, alapallonivel jäi vielä paikalleen ku loppu työkaluista voima kesken  ;D Tänään uusilla aseilla hyökätä golffin kimppuun ja napsia kuskin puolelta samat hilut ulos, ja lisäksi pyörän laakeri ja kävästä prässäämässä uudet puslat ja laakeri paikalleen. Sitten jos vielä kerkeää niin vaihtaa taakse jarrusylinterit ja kenkien asennus hilut (jouset yms.). Sen jälkeen jarrujärjestelmän ilmaus niin johan pitäis golffinki pysähtyä aika mukavasti :)

Jomitki näytti olevan lähipostissa joten hakea neki pois kuljeksimasta. Näitä varten herkistelin jo valmiiksi iskareiden kiinnityspulttejakin että aukeaa sitten paremmin.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Huhti 29, 2013 6:07 am

No niin, käyttis golffiinhan vaihdettiin aiemmin kaikki alatukivarren puslat, alapallonivelet ja kuskin puoleinen etupään renkaan laakeri. Vielä pitää hommata iskareiden yläpäihin uudet "laakerit", uudet raidetangot ja päät/pelkät päät ja kallistuksen vakaajan puslat sekä uudet silmukkapultit kun olivat hapristuneet melkein poikki. Näiden jälkeen vielä tuo coilover satsi alle, sopivaan korkeuteen säätö ja nelipyöräsuuntaus niin luulis olevan alustan pikuhiljaa tikissä <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> Jos oikein hurjaksi alan niin alustasarjaa laitettaessa putsaan ja massaan pyörän kotelot ja putsaan ja maalaan alustan osia <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

Muuta pajotettavaa on edelleen kiukutteleva startti joka on vieläkin vaihtamatta budjettivajeen ja ajan puutteen vuoksi (ilmanvaihdon rakennus taloon). Pakoputki myös päätti alkaa pöräyttelemään pakokaasut ulos keskeltä autoa joten vaatinee hieman laittoa  <!-- s;D -->;D<!-- s;D -->

TÄMMÃSTÄKItuli tilattua ku sattu olemaan -50% tarjouksessa niin saa kokeilla miltä golffi näyttää pissakalvoilla  <!-- s8) -->8)<!-- s8) -->
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä To Heinä 25, 2013 6:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Huhti 30, 2013 2:16 pm

Golffihan koki tässä pientä päivitystä taas. Englantilaisilta kakkis foorumeilta bongasin seuraavan pikku modin.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130421_003.jpg?img=img900[/img]
Kakkiksissahan on vakiona takalasinpyyhin aika jännässä kulmassa.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130421_004.jpg?img=img900[/img]
Ei muuta kuin pyyhin mekanismi esille.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130421_006.jpg?img=img900[/img]
Muutetaan asentoa hiukkasen.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130421_007.jpg?img=img900[/img]
Ja nyt on pyyhin tuossa asennossa, ja pelaa niinkuin normaalisti :) aikaa meni noin 10 minuuttia.. Jonku verran fiksumman näkönen :)

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130430_002.jpg?img=img900[/img]
Sitten umpiot irti.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130430_003.jpg?img=img900[/img]
Alkaa kellastuun..

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130430_004.jpg?img=img900[/img]
Ja eiku kellastuu vaan.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130430_005.jpg?img=img900[/img]
Sitten ei muuta kuin Nascar radalle vaan  8)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Zigu » Ke Touko 01, 2013 5:16 pm

Eihän nyt oo noussu p...i valoihin  ;D
Ei riemulla rajaa, ku rieskalla ajaa!
Avatar
Zigu
Site Admin
 
Viestit: 392
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 1:23 pm

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Touko 13, 2013 2:24 am

Nytpäs on pakoputken kylkeen laitettu migillä löntti hitsiä ja pitää. Jäiköhän kuitenki pieni vuoto kun kuulostaa ihan kuin olisi vaihdettu putkisto :D Alustasarjakin on paikallaan, pitää ottaa kuvia pienen säätöjumpan jälkeen kun nyt tuo postilaatikko keulii niin ettei kehtaa..
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Touko 13, 2013 11:00 am

Varmaan se silloin vuotaa, ainakin motonet myy tuotetta nimeltään kemiallinen metalli, sillä olen itse joskus pieniä reikiä putkista korjannut.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Touko 14, 2013 2:46 am

Joo tuttu aine muista hommista. Jos lompakko antaa periksi niin varmaan kesällä vaihdan koko putken, näytti olevan sen verran heikossa hapessa.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » La Touko 18, 2013 7:09 pm

Niin kuin aiemmin löpinä topikkiin kirjoittelin, sai kolopallo tänään hellyyttä ja hoivaa. Sinänsä aivan peruskeissi, mutta pistetääs kuitenki metodit esiin.

1. Kunnollinen pesu, pienpoisto yms.
2. Kiillotus, aineena Menzerna PF2500 ja keltainen Hex-Logic laikka
3. Loppukiillotus, Menzerna FF3000 ja musta Hex-Logic laikka
4. Uusi pesu tiukalla Pineline seoksella ja kunnollinen kuivaus
5. IPA-pyyhintä ja pinnan tarkastus
6. Gtechniq C1 pintaan kun näytti passatissakin selvinneen talven yli ongelmitta
7. Ihastelua ja kuvien näpsintää erinäisissä paikoissa

Kuvat puhukoon puolestaan.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4269.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4267.JPG?img=img900[/img]
Kuskin puolinen etulokari on hiukkasen eri värinen.........

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4271.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4272.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4274.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4273.JPG?img=img900[/img]


Kuvista huomaakin että auto keulii vielä aikalailla vaikka tasapainoa on haettu alustaa säätelemällä jo melko paljon, mutta ei jaksa enempää ennen kuin saa vanteet alle...

Seuraavaksi odotellaan että saa taka-akselin puslat käsiin. Sitten alkaakin olla ns. pajotus hommat ohi ja voi keskittyä ihan vaan viilaamiseen :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Su Touko 19, 2013 4:26 pm

Tänään tekaisin taas pieniä viilauksia kotteroon, pyyhkijöiden varret olivat aika rujossa kunnossa joten ajattelin palauttaa niitäkin kohti entistä "loistoaan". Kaupasta mattamustaa kilikalia ja pohjamaalia. Hionta ja maalit pintaan:

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130519_028.jpg?img=img900[/img]

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130519_027.jpg?img=img900[/img]

Alemmassa kuvassa näkyykin tulevia ruosteen korjaus kohtia..
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Touko 29, 2013 5:55 pm

Taas pientä fiksiä "käyttis" golffiin (vaikka tästä taiski tulla harraste/käyttöauto <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> )

Lukkomekanismit näytti ovissa omaan silmään aika rujoilta, joten fiksin paikka!

Kuva
Mekanismi irti ja pikkasen ympärystää putsattu. Oli aika perus musta jankki kuorrutus joka puolella.

Kuva
Ei muuta kuin bensaa astiaan ja kylpyä.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130529_003.jpg?img=img900[/img]
Bensaliuotuksen jälkeen, alkanu jo hapettumaanki osittain...

Kuva
Hioin nopsaan p400 paperilla mataksi, rasvanpoisto ja maalit niskaan.

Kuva
Paikallaan. Alustan ja ympärystän hinkasin hiomatahnalla puhtaaksi ja kiiltäväksi. Pitää ovenvälit muutenkin käydä tahnalla läpi kauttaaltaan kunhan nuissa maali kovettuu kunnolla ja laittaa ovenväleihin ja lukkoihin tuo Gtehniq c1 pinnoite päälle niin ei tartu niihinkään enää juurikaan paskaa <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Ke Heinä 24, 2013 7:31 am, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Zigu » Ke Touko 29, 2013 6:15 pm

Siistin näköinen lukko tuli. Toimii samalla paremmin myös talvella. Muistithan rasvata uudelleen puhdistuksen jälkeen  ::)
Ei riemulla rajaa, ku rieskalla ajaa!
Avatar
Zigu
Site Admin
 
Viestit: 392
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 1:23 pm

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Touko 30, 2013 2:57 am

Siistiä tuli :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » To Touko 30, 2013 3:52 pm

No eihän nuita tullu rasvattua.. Noh, ennen talvea kuitenki.

Tämän päivän "savotta" olikin alimmaisen kiilahihnapyörän vaihto, vanha kun oli halki ja väpätti aika lailla.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130530_001.jpg?img=img900[/img]
[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130530_002.jpg?img=img900[/img]
Uusi vs. vanha. Ei olis varmasti kauaa enää kestäny tuo vanha, aika pahasti jo paistaa päivä läpi tuosta. Oli tietty syöny laturin hihnanki säköksi, pitää hakea uusi joku päivä. Kerranki helppo homma, 4 pikku kuusiokolopulttia auki ja sormin nyppästä vanha pois ja eikun uus tilalle.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » La Kesä 08, 2013 2:57 pm

Tuli tänään pestyä golffia kun ei jaksanut mitään "järkevääkään" sille tehdä (esim. vaihtaa starttia). Kuvia jokunen, samaa vanhaa shittiä.

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4415.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4414.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4412.JPG?img=img900[/img]

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4422.JPG?img=img900[/img]

Kuva

[img width=800 height=533]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/IMG_4421.JPG?img=img900[/img]

Semmosta tällä kertaa.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » La Kesä 08, 2013 5:24 pm

Golffia roplailin vielä pikkasen lisää.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_003.jpg?img=img900[/img]
Takakontin lukolle sama käsittely kuin muillekin.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_001.jpg?img=img900[/img]
Ovien kahvat olivat huonossa kunnossa joten nekin fiksattiin kiekalla mattamustaa kilikalia.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_002.jpg?img=img900[/img]
Sama takalunkan kahvalle.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_005.jpg?img=img900[/img]

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_004.jpg?img=img900[/img]

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_007.jpg?img=img900[/img]
Tässä näkyy myös autoon liimattu asian mukainen tarra.

[img width=800 height=449]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130608_006.jpg?img=img900[/img]
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Kesä 12, 2013 6:13 pm

Ens viikolla pitäs tulla golffiin vanteet. Niistä ei vielä muuta kuin etuvanteen koko 14x8" ja taakse 14x8,5" :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Kesä 12, 2013 6:41 pm

No ompa leveetä tulossa. Ajattelikko jokku venykumit tähän laittaa vai?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,3CL -90 ja GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Kesä 12, 2013 7:18 pm

Juu näillä näkymin tulis 195/45 kumit noille vanteille
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Kesä 19, 2013 5:01 pm

D'oh... Maanantaina vasta näillä näkymin saa vanteet..

Tuli kuitenki pestyä katiska ja mielipiteille olis tarvetta. Toinen golffi lähti paaliin kun ei vain yksin kertaisesti riitä aika siihen, purin kuitenkin ison läjän osia varaosiksi. Siitä jäi konepeltiin tuleva ilmanohjain tai mikä lie, laitanko paikalleen jäljelle jääneeseen golffiin vaiko en. Kuvia alla:

[img height=449 width=800]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130619_005.jpg?img=img900[/img]

[img height=449 width=800]http://leksa.kuvat.fi/kuvat/Kakkis%20nro2/WP_20130619_006.jpg?img=img900[/img]
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Ke Kesä 19, 2013 5:03 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Kesä 20, 2013 6:16 am

Ei nuo niin pahalta näytä :) onkos noilla jotain käytännön merkitystä? Mullakin olis kadettiin saman tyyliset, en oo päättänyt laitanko.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1203
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: VW GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » To Kesä 20, 2013 2:13 pm

En usko että on juuri mitään merkitystä, ajattelin että ehkä vois olla ihan pätevän näkönen :) Noh, pitää odotella että maali kuivuu kun heitin mattamustaa siihen päälle pikku harson.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: VW GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Kesä 21, 2013 5:00 am

Minun tiettääkseni nuitten tarkotus on estää lehtien ja lumien pääsyä sissään nuista aukoista, mutta ohjata kuitenkin ajoviima sinne. Tuohan ne ulkonäköönki pienen yksityiskohdan, eri asia sitten on että tykkääkö nuista vai onko mieluummin ilman.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: VW GOLF 1,8CL -91

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Kesä 24, 2013 2:43 am

Joo vieläkin mietityttää että paikalleen vai ei. Pitänee käyttää viikon kaks paikallaan ja katella sitten. Pääsee tänään illasta tekemään golffiin perus tiivistys juttujakin, oli juhannuksen jälkeen takajalkatilassa noin 5cm vettä kun oli aika sateista. Sikaflexi jo ostettu, illempana raitisilmakotelo pois ja mälväämään.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa