sierra 2.0 -86 "Jorma"

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 26, 2010 7:38 pm

Kampiakseli on nyt kotona ja oottelee osia että pääsee kasaamaan toista konetta.. Ongelmia tässä autossa tällähetkellä: 5500rpm kohalla kuulostaa kuin olisi jo rajoittimella ja alle 4000 rpm ei saa bensaa vieläkään...
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Tammi 16, 2011 1:59 pm

Eipä oo tätä päivitelty pitkään aikaan.. :o En oo kyllä mittää tehnykkää, ei sen puoleen mutta tännään testailin ja toimi mainiosti kaikki ja lähti tulille heti ku kääns avaimesta vaikka ei oo syyskuun jälkeen käytetty kertaakaan käynnissä. :) Mahtava peli viedä luisussa lukkoperän ansiosta! Vielä ku sais lissää tehhoo! Mutta kuitenki vielä esiintyy ongelmaa että jos alle 2000rpm painaa kaasua niin sammuu, kierrokset saa nostettua pumppaamalla kaasua nopeasti että kiihytyspumppu ruikkii bensaa. Elikkäs ei saa siis bensaa alle 2000rpm, mutta tyhjäkäyntiä käy todella tasaisesti ja mainiosti ja heti kun on 2000rpm nii toimii ku unelma. Mikähä tosta kaasarista oikei vois olla tukossa? Joskus kokkeilin tässä sitäkin kikkaa mitä joku jossain ehdotti että nostin kierroksia jonnekkin 5000-6000rpm kaasu pohjassa ja tukin kaasarin kurkut niin että ei saanut ilmaa että olisi alipaine vetässyt tukokset poissa, vaan ei auttanu ku vähäsen.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Tammi 17, 2011 10:31 pm

Hoksasin että kuvaa ei ole tullut pitkään aikaan joten tässä talvinen kuva viime sunnuntailta: Kuva
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Maalis 07, 2011 7:50 pm

Jäähytinnesteitä oli vuotanu syylärin yläpäästä mutta alko pitämään ku vähän nitkutteli ylävesiletkua ja kiristi uudestaan. Sytytystä ja seoksia vähäsen korvakuulolla yritin sätää ja nyt kyllä kehrää jo ihan makiasti. :) Piikkirenkaat nakkasin tänään alle ja huomenna ois tarkotus suunnata radalle onnelan matkailumaatilalle. Saa nähä mitä hajjoo tällä kertaa... Yleensä on tuolla joku paikka hajonnu. :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Maalis 08, 2011 2:35 pm

Sinnehhän se hajosi.. Yhen kierroksen jälkeen mittari näytti lämmöksi suunnillee 80 astetta ja siinävaiheessa tuli veet ulos paisuntasäiliöstä ympäri konehuonetta ja höyryä oli jokapuolella. Paisuntasäiliöön tullee painetta kierrosten mukkaan joten arveltiin että oisi kansipahvi menny männän ja vesikanavan välistä. Ku oli suunnilleen 10 sekunttia kerenny ajamaan kaasu lattiassa kierrokset jossain 5-6 tuhatta rpm ni lämmöt nousi 70->95 astetta. Saapi nähä jos tässä jossai vaiheessa kerkeisi uuen pahvin vaihtaa, uus pahvi jo pöyällä. Ehkä loppuviikosta uuestaan radalle jos saa vehkeet nippuun. :P Komiasti se muuten kulki kyllä, osakaasu jne eikä muutenkaan alle 2000rpm toimi mitenkää mutta mitä sitä kaasua nostelemmaan..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ti Maalis 08, 2011 2:42 pm

Ou nou... Onneks tohon ohc:n ei ole vaikeeta vaihtaa pahvia, mutta toivottavasti ei kerenny kantta hajottaa.  :-
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Maalis 08, 2011 6:06 pm

Niimpä.. Tullu tehtyä monta kerttaa ni alkaa sujua jo vauhilla.. :D Mutta tosiaan kannessa ei näkyny mittään ja se näyttäsi ihan ehjältä, mutta kansipahvi on entine. Puuttu noin puolet tiivisteestä nelospytyn ja vesikanavan väliltä sekä saman pytyn ja kannenpultin välistä. Ãljyissäki näytti olevan jäähytinnestettä joten neki pittää vaihtaa. Kansi tällähetkellä irti ja nakkaan sen lähipäivinä takas kiinni kuha kerkiän.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ke Maalis 09, 2011 5:56 am

Hyvä tuuri jos ei ole menny mittään muuta paskaksi tuossa. Toivottaan parasta.
Oliskohan tuohon saatavissa mittään lujempaa kansipahvia, jos olet kerta joutunu vaihtaan sen useamminki?
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Maalis 09, 2011 11:26 am

Kyllähän näihin saa noita kisapahveja, monikerroksisia terästiivisteitä mutta ne on kaikki 92.5 tai 94 milliselle männälle ja sierran vakio männänhalkasija on 90.82. Pittää vaa muistaa lämmittää kone ensi ennen ku alkaa polettammaa jos se auttasi ja pitäsi antaa ajon jälkee vähä lämpöjen tasottua.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ke Maalis 09, 2011 3:38 pm

Sammaa lääkettä on neuvottu dohc-konneen kannen kestävyyen parantamiseksi. Ite olen nouvattanu kyllä. Voi toimia tuosaki.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Maalis 09, 2011 8:33 pm

Se vaan ku malttasi oottaa että lämpiää ennen ku kierrättää.. ::) Nyt on uus kansipahvi kiinni ja huomenissa käytän lämpimäksi. Ei kehtaa ennää tähä aikkaan ku on sen verta kovaääninen auto. Yks läpivirtausvaimennin vaa putkessa. :D
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Maalis 10, 2011 11:36 pm

Tännään päivällä käytin lämpimäksi. Ei kylläkää noussu mitenkää lämmöt yli 75 asteen... Tukin jo syylärin etupuolen ja oli plussakeli sekä kaasuttelin ja kierrättelin ja hurjastelin sen minkä tuossa tien pätkällä pääsee... Ei se vaan lämpiä. Mutta nyt on suoritettu jälkikiristyskin kanteen, öljyt vaihettu ja öljyproppukin.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Maalis 17, 2011 11:16 pm

Tosiaan kansipahvihan siitä oli mennyt: Kuva Tässä kuva lämpimäksikäytöstä: Kuva Kuva Sen jälkeen ennen radalle lähtöä piti vaihtaa rengastusta piikikkäämpään: Kuva Kuva Kuva Kuva Sitten lauantaina tosiaan kävin ajelemassa uudelleen radalla sen jälkeen kun olin saanut tuon kansipahvin vaihettua. Sillon auto toimi ihan moitteetta ja kesti mainiosti ajaa vajaat kolme tuntia kokoajan lappu lattiassa. :) Kuskilta loppu kunto ennen ku autosta kestävyys... Omituinen juttu ku sierra on kysseessä... ??? Väsäilin tälläset pellit lampunpaikkojen tilalle koska niistä lensi kaikki kura, lumi ynnä muua paska suoraan konehuoneeseen, puolaan, jäähytinnestesäiliöön jne.: Kuva Nuo on tehty jostain 0.5 millisestä kuumasinkitystä pellistä. Tässä kuva radalla käynnin jälkeen: Kuva Radalla sattu myös sellanen juttu että viimesiä kierroksia ajellessa ajattelin vetää niin lujaa kun autosta irti lähtee ja niinhä siinä kävi että ku patti tuli niin auto lensi ilmaan ja alastullessa kaikki jouset pohjaan ja piikit raapi kiinni koriin: Kuva
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Su Huhti 17, 2011 6:39 pm

Kiitos vielä tästä topicista, tulee paljon lisää ideoita tuohon omaan rojektiin!
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Huhti 17, 2011 8:27 pm

Kiva vaan kun sullakin joku tämänkaltane hupipeli, tähän asti ollut ainut tällänen auto täällä... :) Kokkeile sääkin jossain vaiheessa jos jaksat tuota konepellin takareunan nostoa. Kuulin f-ryhmän rallikuskilta että sillä oli takaveto Escortti kulkenu lujempaa kun takareuna oli nostettu ylös. ;) Tiiä sitte onko totta vai ei, mutta ainakin kivasti pyssyy tuulilasi sulana kun flekti puhaltaa koneen lämmöt tuulilasille. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Tombbuli » To Huhti 21, 2011 11:38 am

Aika hyvä pointti tuo tuulilasin lämmitys! Se pitää ainakin varmasti paikkaansa. Ja tosiaan kun tosta Vollesta leima loppuu, niin sillä on sama kohtalo edessä ku tuolla Datsunilla. :D
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Huhti 21, 2011 11:44 am

Syksyllä ku auton käynnistää niin myös lehet lentää tuulilasilta tiehensä ku polkasee kaasua joten niitäkään ei tartte putsailla! ;) Onhan se takaveto kivempi ku etuveto.. Vollessa sulla vissii vähä enempi voimaaki?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Tombbuli » To Huhti 21, 2011 6:52 pm

Onkohan siinä 103-105 kaakkia. :) Ja tohon Volvon vinopataan saa viritysosia järjettömän halvalla jos osaa ettiä. Toi on suosituin moottori, mitä jokkiksessa käytetään. Naapurilla on kuplassa tommonen samanlainen B200K. :P
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Huhti 21, 2011 7:27 pm

Eli samat mitä tässä sierrassaki... :P Sillä kyllä rällää jo makiasti, vaikka tässä autossa ainaki tuntuu että tehoa saisi olla enempiki tai vaihtoehtosesti lyhemmät välitykset ku ei koskaa tartte muuta vaihetta ku 2 & 3 tässä sierrassa... ;D
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Tombbuli » To Huhti 21, 2011 7:50 pm

Kaverilla oli toissa talvena samanlainen ohc mutta sedani jääautona. Kyllä silläki kun veti koko ajan yli neljän tonnin kierroksilla niin yllättävän ripeään vaihtu maisema. :D Välillä ihan hirvitti kun jäällä oli 170 kmh vauhtia.  ::)
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Huhti 21, 2011 8:13 pm

Eihän tämmöne sierra alle 4000 liiku minnekkää.. Mulla onki tähän autoon jo tuossa oottamassa virinokka pittää vaihtaa kuha sais varmistettua tuon kannen öljykanavat ettei mee rikki tuo nokka niinku jo yks nokka meni.. Se oli kyllä vakio onneksi vaa silti. Alko nakuttaa aiva perkeleesti ja kolkattammaan. Saa nähä mite alkaa maisema vaihtua ku sen vaihtaa, asteita siitä löytyy 310 ja nostoo yli 12 mm muistaakseni :P
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Tombbuli » To Huhti 21, 2011 8:16 pm

Voipi olla että tulee kierroksia lisää. :P Tuohon foortin 205 lohkoon saa kyllä kans aika edullisesti viriosia!
Moottori pitkittäin, auto poikittain!
Avatar
Tombbuli
Rekisteröityneet
 
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2011 5:40 am
Paikkakunta: Tuusniemi

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Huhti 21, 2011 8:24 pm

Pittää alkaa jottain kestävempää kankee tms tähän kahtelemmaan ku tosiaan nokan käyttöalue loppuu vasta 8500 kierroksen kohalla... Ei kestä mitenkää vakioalakerralla kierrättää sinne asti.. ::) Niin saa, ei paljoa maksa ja tuntuu että joka nurkalta jonki näköstä viriosaa saatavilla!
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Kesä 07, 2011 11:16 am

Noni nyt alkas saamaan tuon toisen lohkon tuolta kasaan, nyt mennään F-merkityillä kangilla, kestää kierrättää vakio rajottimelle asti virallisen tiedon mukaan joten ei huolta siis enää niiltä osin, ainakaan isoa huolta. ::)

Pitäs saaha pestyä tuo lohko josta tulee uusi moottori, en oo saanu vielä vaan aikaseksi ja tänään tulee uusi korkeapaine öljypumppu.
Jos alkas paineet riittämään, nykysessä koneessa on lähes samanlainen mutta se on   korkeapaine/suurtuotto. Tuossa vaan tulee ongelmaksi että paineet ei nouse yli 3 bar, johtuu näitä harrastaneen virittäjän mukaan siitä että tuo pumppu työntää niin paljon öljyä ylös ettei korkeilla kierroksilla kaikki öljy kerkeä valua alas takaisin öljypohjaan joka johtaa siihen että pumppu pyörii välillä tyhjää.. Tuota seuranneena paineet jäävät jopa vakiota hieman alemmaksi, mutta tuottoa tuossa tuntuu riittävän kun katsoo mihin malliin öljy lentää kaikista pienistä reijistä koneesta ulos.. ::) Ãljyjen lämmetessä tuo vuotaa ku seula.

Tähän jos vihdoinki sais pitkän odottelujen jälkeen nakattua tuon virinokan ja venajouset kiinni, vakio venajouset ei pysyny mukana edellisellä konneella ennää 6000-6500 rpm jälkeen. ::)

Niin ja kuulin että tässä tuo toimimattomuus alle 4000 kierroksilla voisi johtua kierroslukumittarista, kyllähän sen oikeastaan ymmärtää kun sytytystä määrätään pätkimällä puolan miinusta josta mittari ottaa tietonsa, erään toisen sierroja harrastaneen henkilön Cossusierrasta saivat penkissä lähes 20 hv lisää ilman kierrosmittaria, joten pittää sitäki testata tässä, otin jo signaalijohdon irti puolasta mutta on vielä testaamatta vaikuttaako tuo mihinkää. Saa nähä, epäilevästi lähdetään testaamaan jossain vaiheessa.

Lisäksi pihan perällä kun kävin siirtelemässä sinne jääneitä sierrojen osia puiden tieltä, löysin seasta tämän auton pohjapanssarin joka pitäs laittaa kiinni, otin joskus pois sen öljypohjan kirimisen takia enkä laittanu takasi ku oli kiire ajamaan :-[ Pitäs siihen vielä hitstata pikkunen jatko että yltää syylärin alakulmaan asti niin ei radalla sieltä lentävät kivet mene jakohihnalle! :)

Syylärin edessä oleva verkko olisi tarkoitus myös vaihtaa jykevämpään, mutta se taitaa näillä näkymin jäädä jollekkin toiselle vuodelle.. :(
Viimeksi muokannut Mikko päivämäärä Ti Kesä 14, 2011 10:00 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Kesä 14, 2011 9:58 pm

Joo tuli ohjausvaihteen kumipalkeet vaihdettua vihdoinkin, olleet jo ainakin vuoden tuossa odottelemassa että jaksas vaihtaa, enää ei ollu ku nippusiteet vanhoista jäljellä.. ;D

Pitäs jossain välissä vielä keretä sitä toistaki konetta laittelemmaan, mutta sitä tärkeämpänä ideana pidän sitä että laitan tuon pohjapanssarin kiinni, hitsaan siihen jatkoa että ylettyy syylärin alaosaan asti, ja siihen kiinnittyy huomattavasti nykyistä paksumpi
ja vahvempi verkko syylärin suojaksi.

Tällästä nyt suunnittelmissa, vielä ku kehtais tehä ku tuolla pihalla joko tuulee nii järettömästi että mikää ei pysy paikallaan tai sitten on yli 30 lämmintä tai itikoita ni perkeleesti kimpussa ettei tuu hommista mittään, itikkaimuri hommattu, jospa kohta alkas
vaikuttammaan :) ... Ois se talli vaan kiva.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Kesä 15, 2011 3:21 pm

Tänään tuli heppailtua kiinni jatkoa pohjapanssarille, pitää hitsata kunnolla kiinni kunhan saan kaasupullot tuotua, meinaa tuolla konneella sullaa liika herkästi läpi, pienemmillä virroilla ei taas puikko pala. Ei oo ohuempaa puikkookaan, ja hitsaajaki taitaa olla vähän
ruosteessa :-[

No kuiteski, suunnitelmissa olis nytten että tuo tulis n. 1cm syylärin alareunan etupuollelle josta sitä taivuttasin hieman ylöspäin ja siihen parilla pultilla tuo paksumpi verkko kiinni, sitten verkko puskurin/etupalkin kautta kaarevasti syylärin yläpuolelle kiinni.
Sitten pääsis jo koneen kimppuun. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Kesä 16, 2011 2:35 pm

En ole saanu vielä kaasupulloja joten kävin tänään koneen kimppuun, mutta törmäsin ongelmaan, laakerit ja tiivisteet jne. on ostettu jo viime syksynä ja nyt säilytysaikana oli joku naarmuttanu paria kiertokangen laakeria, ovat vain pintanaarmuja ja juuri ja juuri pahimmasta kohdasta tuntuvat sormenpäässä, joten mietin että voiko nuo laittaa paikoilleen ilman että tarttee huolehtia että leikkaako kiinni?  Tuntu aluksi naarmun reuna hieman "röpelöiseltä" joten tasoitin sitä erittäin hienolla vesihiomapaperia ja nyt se näyttää entistä kauheammalle ( :-[ ;D) muttta ei tunnu enää läheskään yhtä pahalta, tai sellasielta että kampiakseli voisi naarmuuntua, joten ossaako kukkaan sannoo uskaltasko nuo laittaa kiinni?

Tässä kuvat vaurioista:

KuvaKuva
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Heinä 14, 2011 8:51 pm

No hioin nuo laakerit hienolal vesipaperilla tasaisemmaksi, laitoin kiinni jo aikoja sitten mutta muistin että konetta purkaessa yksi kiertokangen mutteri hävisi jonnekkin enkä ollut muistanut ostaa uutta tänä aikana, tämän lisäksi männänrengasvyö räpsähti paskaksi. Uuden rengastyökalun kävin jo vaihtamassa, mutta mutteria ei ollut saatavilla. Joten mutterin saannissa nyt kestää ainakin 2 viikkoa jonka jälkeen koneen kasaus jatkuu taas..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Heinä 17, 2011 9:10 pm

Tännää hitsailin pohjapanssarin jatkon loppuun (2mm kuumasinkittyä), kuvia ois pari muttaku kaapeli on vieläki toisella paikkakunnalla ni en ny niitä saa nettiin.. :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: sierra 2.0 -86 "Jorma"

ViestiKirjoittaja Mikko » To Heinä 21, 2011 8:48 am

Pohjapanssarin hitsisauma nyt maalattu sinkkipitosella maalilla, oottaa nyt paikalleen laittoo kuha muilta hommilta joutaa.

Konekkin edistyny hitaasti mutta varmasti kun teen sitä sillontällön ku muuta ei voi tehdä (esim. huonoilla säillä), mutta nyt se sitten seisoo puuttuvan kiertokangen mutterin ja öljypumpun akselin takia, öljypumpun akseli kyllä ois muttaku oli kulunu aivan pyöreäksi nii eihän se mittään pumppua ennää voikkaan pyörittää! :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron