Laitetaanpa vähän juttua tuosta toisesta Sierrasta, joka on vähän käyttiksen ja harrasteauton yhdistelmä, ollut enemmän kesäajossa ja satunnaisesti talviurheiluvälineenä
Auto nykyään kuvan mukaisessa kuosissa..
Takapääsä pakollinen cossu-siipi ja iiässän kumiankka, so 80´s...
Väri virheitä tuo auto täynnä, kun oon paikkamaalaillu. Ja osa korin hitsipaikoista tehty ja ruostesuojattu vähän turhan pikaisesti, näin jälki käteen ajatellen. Ajoltaan auto on kyllä hyvä kun kuitenkin -40mm madaltavat jouset+uudet iskarit joka kulmassa, ja etupää kokonaan uretaanipuslitettu ja vieläpä laitoin sinne 26mm vakaajan toissa keväänä.
Kone näkyykin tuossa mun avatarissa, eli muutin sen ruiskuksi kolme vuotta sitten, ja tein koneen uusiksi, uudet m-renkaat, laakerit, korkeapianeöljypumppu jne. Kantena 1.6 taunuksen hattu jossa Burtonin- nokka (ast.266 nostoa 11,68mm). Puristukset tulee sinne 11 pintaan, eli ennakonsäädön kanssa piti olla tarkkana.. no on tuo kaksi kertaa päässyt naulaamaan...
Pakosarjana Marteliuksen peltisatsi ja jatkeena omavalmiste 2½"putki, ääntä lähtee siis.
Levyt tässä on joka nurkassa ja takana lukkoperä, joka toimii vähän satunnaisesti (s-atanan visko), koska sutii yhdellä jossa ajaa pitempää kahvaa asfaltilla esim. sadepäivänä.
Sisusta miltei vakio. lukuun ottamatta pakollisiä lisämittareita mm. laajakaista lambda ja pakollinen iiässän ratti löytyy totta kai
Vetoja tuntuu riittävän rajoittajaan saakka, ja muutenkin on toimiminut suht. moitteetta, josko oon kylllä huoltanut koneen hyvin, ja juuri kohta ajattelin venttiilit katsoa/säätää. Se pakko vielä myöntää että kohtuullisen äänekäs yhdistelmä tuo Bf134-nokka ja kovapalakeinut.. Varsinkin kun tyhjäkäynille jättää auton tulee parkkipaikoille sellaisia vahingon iloisia katseita kohti konepeltiä