Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

Kaikki yleinen keskustelu autoista ja autoiluun liittyvästä tänne.

Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Huhti 08, 2010 8:12 pm

Olen aina ihmetellyt, että mikä siinä mahtaa olla, että "enemmän stailattuja" autoja haukutaan niinkin paljon. Tarkoitan vain, että jos on kaksi ääriryhmää:

1. Korisarjat + takaspoilerit ja yleensäkin lasikuitua
2. Pientä stailaamista, listat pois, merkitön maski

Miksi usein kakkosryhmän autoharrastajat vikisevät ykkösryhmän autoharrastajien autoista? Sehän on selvää, että auto on sen näköinen kuin kuski haluaa, mutta jotenkin aina ne jotka vähemmän haluavat tuoda autoaan esille liikenteestä ja vetävät itse hillittyä linjaa ovat kovimpaan ääneen huutelemassa takaspoilereista ja korisarjoista ja muusta. Mikä siinä mahtaa olla?

Yksi esimerkki on auton maalaaminen. Ne, joilla auto on vakiovärissä tai vakioväriä vastaavassa perusvärissä jaksavat nillittää erikoisemmista maalauksista. Kameleontti on kamala ja kaksivärinen ei-hyväksyttävä.

Jotkut diggaa vetää pientä linjaa ja hieman "hioa" auton ulkonäköä juurikin vaikka vaihtamalla merkittömän maskin, pistämällä pienet levikkeet helmoihin ja puskureihin, ehkä lievästi tummentavaa kalvoa ja muuta, kun toiset haluavat tehdä autosta sellaisen, ettei se enää näytä tehdaskoriselta ja erottuu liikenteestä. Jollekin riittää se sininen tehdasväri (kunhan autosta on muut osat maalattu samaan väriin mm. mahdollisesti mustat listat tai maskia) kun toiset haluavat sellaisen värisen auton, mikä kanssa erottuu.

Erohan on siinä, että jotkut haluavat pieniä muutoksia, jotkut sellaisia muutoksia, että auto huomataan. Tietysti värit tai korisarjan muoto ei voi kaikkia miellyttää, mutta pointti taitaakin olla näyttävyys ja se, että lopputulos miellyttää itseä. Mutta miksi nämä hillityn linjan tuunaajat jaksavat aina vinkua jos joku haluaa vetää hieman räväkämpää settiä?

Tuota olen oikeasti miettinyt paljon, ja tosiaan youtubesta kun katson thöööning autoja ja mielestäni siellä on hienoja korisarjavirityksiä, niin nämä videon kuvaajat valittavat ja nauravat miten rumia ne ovat. Itse ajellen vakio Golffeillaan... mielestäni jotenkin aika suhteetonta.

Mielestäni ne, jotka vetävät vähän räväkämpää linjaa autojen rakentelussa eivät samalla tavalla jaksa valittaa niille, joiden silmään omassa autossa hillitty on nättiä. Mutta hillitty-on-nättiä-tyypit jaksavat valittaa toiseen suuntaan.

Aikamoista nillitystä, mutta alkoi tuo youtube ärsyttää aika pahasti nyt...

Mielestäni tässä ei sinäänsä ole mitään vikaa, ja nuo jaksaa "hauskasti" aukoa päätä spoilerista:
ricer at it's best

Normaalia suurempi pakoputki ja kamala itku:
stupid ricer with fart cannon

Suuressa osassa näissäkään ei ole mitään vikaa:
Ricers

Kysehän on harrastuksesta.

Ei vaan jaksa tajuta.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Antto- » To Huhti 08, 2010 8:57 pm

ne, jotka vetävät vähän räväkämpää linjaa autojen rakentelussa eivät samalla tavalla jaksa valittaa niille, joiden silmään omassa autossa hillitty on nättiä. Mutta hillitty-on-nättiä-tyypit jaksavat valittaa toiseen suuntaan.

En allekirjoita tuota ollenkaan!

Siis kyseessä on makuasia. Nämä on ikuisuuskysymyksiä eikä nämä koskaan ratkea suuntaan taikka toiseen. Varmasti niitä ihmisiä on ja niitä riittää, jotka rupeavat tursaamaan uretaanipurkkeja auton puskureihin ja "toteuttavat itseään" niin kauon kuin uretaania ja lasikuitua ja hartsia valmistetaan.

Se ei voi olla hirveän hankala asia ymmärtää että kaikki ei tykkää semmosesta "wannabe fast & furious" tyylistä eli leveetä korisarjaa ja hirveet pakoäänet, jotta autos kuuluu kirkolta kotia. Taas toisaalta, jos et ole ns. OEM+ "tuunaaja" (on mielestäni kovin väärä sanavalinta, mutta nyt en parempaakaan keksi) ja et pidä siitä mitä hän (OEM+ tuunari) on autolleensa tehnyt, niin ilmeisesti et arvosta autoa lainkaan tai tehtaalta tulleita korimuotoja sellaisenaan.
Tehottomampia tavisten autoja kun aletaan levittään ja lisäämään pörinää niin, miksipä ei se tietämättömille kuulosta että "wau, tehoa löytyy kun on niin kovat äänetkin" koska muuan taviksille ferrarit ja muut vakiona tehtaalta tulevat äänekkäät autot ovat tehokkaita sporttiautoja. 1+1 = 2.

Ehkä se on osasyy, että 2. ryhmän ihmiset ovat ehkä "karvan verran vauraampia" (koska se muovi mistä löytyy autovalmistajan leima on kallista suhteessa lasikuituun) ja ovat iältään varttuneempia ja eivätkä tavoittele mitään kuuta taivaalta sillä tavis autollaan. He (mukaanlukien minä) haluavat vain erottua massasta vain siten, että on sijoitettu enemmän rahaa ja vaivaa esimerkkinä: vanteet, maalipinnan hoitoon, sisustaan ja kaikkiin auton yksityiskohtiin (esim. keltaisten vilkkujen korvaaminen tummennetuilla tai kirkkailla, takavalojen lievä ehostus sisustan kulunut vaihdekepinpussi korvataan uudella kankaalla tai nahalla, autohifi siinä mielessä että saundi on parempaa; eikä se ole tarkoituksena että saadaan se takakontti rämisemään joka joidenkin mielestä kuulostaa niin siistiltä ohi ajettaessa).
Myöskin kun näitä suuria korimuutoksia ei tehdä, jälleenmyyntiarvo on varmasti parempi koska auto on kuitenkin todella lähellä alkuperäistä, entä auto joka on "ainakin" yhden ihmisen mielestä hieno siis auton puskureiden ja levikkeiden rakentajan.

Tulipas taas avauduttua, propsit niille jotka ymmärsivät kirjoittamani tekstin.
Viimeksi muokannut Antto- päivämäärä To Huhti 08, 2010 8:59 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Antto-
 

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Sierain » To Huhti 08, 2010 11:09 pm

niin kauan ku on tekijöitä ni on myös mielipiteitä ja jokainen ilmasee mielipiteesä erillailla  :D
Avatar
Sierain
Rekisteröityneet
 
Viestit: 66
Liittynyt: To Joulu 17, 2009 8:22 am
Paikkakunta: Lahti

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Huhti 09, 2010 8:39 am

Sepä se, mielipide asia, niin kuin moni muukin. En tiedä oliko tämä nyt ihan topikin arvoinen aihe, mutta kyllä tästä varmasti puhuttavaa ainakin riittää. Nuo videot oli ilmeisesti jenkkilässä kuvattuja, eli ei mikään ihme jos sieltä nuita huutelijoita löytyy.

Itse aikaisemmin olin kyllä esim. focuksesta tekemässä ihan show-pirssiä, ja widebody kit oli jo melkein tilauksessa. Kuitenkin vanha hifi/basso peikko nosti ilkeätä päätään :D Itse en niinkään ns. kannata kumpaakaan "leiriä", vaan jos auto on oikeasti hieno, ja hyvällä maulla tehty niin propsit rapsahtaa saman tien. Ja vaikka auto ei mun mielestä ihan ÄLYTTÃMÄN hieno olisikaan, voin siitä pitää, jos siitä löytyy hienoja ratkaisuja ja mielikuvitusta.

Itse tekemisestä saa myös pisteitä multa :D mutta tietysti jos jotain asiaa ei vaan osaa tehdä niin, sitten muiden hommiksihan se menee.

Keskustelu asiasta jatkukoon. Kumminkin pidetään se mielessä, että meidän foorumille ovat tervetulleita kaikki, riippumatta siitä onko just OEM+ tyyppinen tai lasikuiturakentamisen kannattaja. Eli pidetään keskustelu asiallisena, eikä aleta puolin, eikä toisin leimaamaan toisia vaan pelkiksi haukkujiksi. Kumminkin tässäkin maassa on se ilmaisun vapaus, eli mielipiteen saa heittää ilmoille, ja jos negatiivista kommenttia tulee, se pitää vain kestää.

Eiköhän se kuitenkin ole niin että kaikille meille on yhteistä intohimo autoihin, ja niiden rakenteluun, tavalla tai toisella, ja monesti jos verrataan OEM+ ja show vehkeitä, löytyy niistäkin samoja piirteitä osaksi. Mataluus, vanteet jne jne. Eli eiköhän olisi parasta jättää purnaaminen puolin ja toisin sikseen, ja jaetaan sitä tietoa asioista joita itse osaa jne jne.

Loppuun vielä pakko puolustella itteäni  ;D mulla kun tulee varmasti aina auto rämisemään ihan p****leesti, mutta kun alkaa tuota tehoa olla jo mukkavasti ja kisasäännöt ei ihan salli sellaista vaimennusta jonka haluaisin tehdä  ;D ;D PLEASE DON'T HATE ME  ;D ;D
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Pe Huhti 09, 2010 8:43 am, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Huhti 09, 2010 6:16 pm

Okei, pilkotaan vastauksia.

[quote=""Antto-""]
Se ei voi olla hirveän hankala asia ymmärtää että kaikki ei tykkää semmosesta "wannabe fast & furious" tyylistä eli leveetä korisarjaa ja hirveet pakoäänet, jotta autos kuuluu kirkolta kotia.[/quote]

Noissahan on usein vissiin se suurin naurunaihe, että auto on suoraan kuin Fast & Furious tai Need For Speed, mutta pellin (lasikuidun) alla on kuitenkin se 70 heppanen 1.4 kone.

Taas toisaalta, jos et ole ns. OEM+ "tuunaaja"


Voiko joku selvittää, mitä tuo OEM+ tarkoittaa?

et pidä siitä mitä hän (OEM+ tuunari) on autolleensa tehnyt, niin ilmeisesti et arvosta autoa lainkaan tai tehtaalta tulleita korimuotoja sellaisenaan.


Yleistyksessä arvostaminen tehtaan korimuodoille saattaa olla väärä. Tai yleistämiset on aina kovin vaikeita. Henk koht esimerkiksi ei tee pahaa pistää Mondeota, tai vaikkapa muita tavallisempia 90-luvun malleja uuteen uskoon, mutta on niitäkin autoja mitkä ovat ihan tarpeeksi hienoja tehtaalta tulleina. Riippuu niin autosta.

Tehottomampia tavisten autoja kun aletaan levittään ja lisäämään pörinää niin, miksipä ei se tietämättömille kuulosta että "wau, tehoa löytyy kun on niin kovat äänetkin" koska muuan taviksille ferrarit ja muut vakiona tehtaalta tulevat äänekkäät autot ovat tehokkaita sporttiautoja. 1+1 = 2.


Tuo on aivan totta. Pitää itse myöntää, että jos autossa on ties mitä korisarjaa ja drifterispoikkelia ja pörinäputkea ja tarroja, ja sen kone on vakio onhan se "vähän" hassua. Toisaalta, jotain kiinnostaa ulkonäkö ei tehot. Näyttää nopealta mutta ei ole nopea = ?

Ehkä se on osasyy, että 2. ryhmän ihmiset ovat ehkä "karvan verran vauraampia"


Vaatii enemmän perustelua. Jos katsoo spoilereiden, korisarjojen ja erikoismaalien hintoja verrattuna muihin, niin kyllä hinnat muoviautoissa on huomattavasti korkeammalla. Riippuu tietysti miten tekee ja onko auto amistuning vai ihan oikea peli. Itse tekemällä tietysti pääsee halvemmalla, mutta itse tekemisessä taitaa olla enemmän ideana tekemisen halu ja oman kädenjäljen näkeminen kuin halvemmalla pääseminen?

ovat iältään varttuneempia ja eivätkä tavoittele mitään kuuta taivaalta sillä tavis autollaan.


Henkinen vai fyysinen ikä  ;D

He (mukaanlukien minä) haluavat vain erottua massasta vain siten, että on sijoitettu enemmän rahaa ja vaivaa esimerkkinä: vanteet, maalipinnan hoitoon, sisustaan ja kaikkiin auton yksityiskohtiin (esim. keltaisten vilkkujen korvaaminen tummennetuilla tai kirkkailla, takavalojen lievä ehostus sisustan kulunut vaihdekepinpussi korvataan uudella kankaalla tai nahalla, autohifi siinä mielessä että saundi on parempaa; eikä se ole tarkoituksena että saadaan se takakontti rämisemään joka joidenkin mielestä kuulostaa niin siistiltä ohi ajettaessa).


Hyvä perustelu. Sama harrastus, samankaltaiset lähtökohdat, tavallaan samanlaiset mielenkiinnonkohteet mutta kuitenkin eri painopiste.

Myöskin kun näitä suuria korimuutoksia ei tehdä, jälleenmyyntiarvo on varmasti parempi koska auto on kuitenkin todella lähellä alkuperäistä, entä auto joka on "ainakin" yhden ihmisen mielestä hieno siis auton puskureiden ja levikkeiden rakentajan.


Riippunee työn jäljestä ja autosta. Luulen, että jos auto on tehty hyvin ja merkki on kiinnostava (ei pahvikorisarja-Sunny) niin korisarjallisesta voi saada muutaman taalan enemmän kuin korisarjattomasta. Tietysti luonnollisesti joissain automerkeissä ja malleissa asiakaskunta pienenee huomattavasti jos sitä tuunaa. Vakiomersu tai hillitysti laitettu mersu varmasti saa enemmän ostajia kuin superthöönig mersu? Toisaalta vaikkapa vakio-säxä vastaan drifterin näköinen säxä, luulen, että drifterin näköinen säxä on kalliimpi.

Tulipas taas avauduttua, propsit niille jotka ymmärsivät kirjoittamani tekstin.


Ainakin minä ymmärsin, ja hyvä keskustelun "avausjatko".

[quote=""Leksa""]
En tiedä oliko tämä nyt ihan topikin arvoinen aihe, mutta kyllä tästä varmasti puhuttavaa ainakin riittää. Nuo videot oli ilmeisesti jenkkilässä kuvattuja, eli ei mikään ihme jos sieltä nuita huutelijoita löytyy.[/quote]

Miksei? En viitsinyt minnekään offtopiciin pistää, ja toisaalta tässähän on eri tyylisuunnista tuningin sisällä kyse. Tietysti tuo otsikko on harhaanjohtava. Sen voisi vaihtaa vaikka... Ricer vai *lisää termi*. Mode muuttakoon otsikon? Tulee hieman ylesipätevämpää keskustelua, eikä vain yhteen aiheeseen sidottu. Tosiaan youtube-videoiden ärsyyntyneenä aloin tätä kirjoittaa, mutta mielestäni aihe on laajempi mitä otsikko antaa ymmärtää. Siis siinä mielessä, että miksi eri tyylisuunnille ei voi olla keskustelua?

Itse tekemisestä saa myös pisteitä multa :D mutta tietysti jos jotain asiaa ei vaan osaa tehdä niin, sitten muiden hommiksihan se menee.

Kumminkin pidetään se mielessä, että meidän foorumille ovat tervetulleita kaikki, riippumatta siitä onko just OEM+ tyyppinen tai lasikuiturakentamisen kannattaja.


Totta hel***issä. Ei tämän tarkoitus ollut mitenkään... noh, jos joku jotain ajattelee, ihan puhtain mielin olen liikenteessä  :D

Eli pidetään keskustelu asiallisena, eikä aleta puolin, eikä toisin leimaamaan toisia vaan pelkiksi haukkujiksi. Kumminkin tässäkin maassa on se ilmaisun vapaus, eli mielipiteen saa heittää ilmoille, ja jos negatiivista kommenttia tulee, se pitää vain kestää. - Eli eiköhän olisi parasta jättää purnaaminen puolin ja toisin sikseen, ja jaetaan sitä tietoa asioista joita itse osaa jne jne.


Toivottavasti kenellekään ei ole tullut tällä foorumilla sellaista oloa, että olen heihin viestin kohdistanut. Noista videoista tämä ajatus sitten lähti. Myönnän, että vähän kiehahti yhdessä topicissa mikä ei edes minuun liity kattila täällä päässä, mutta se on mennyttä jo, eikö?

Loppuun vielä pakko puolustella itteäni  ;D mulla kun tulee varmasti aina auto rämisemään ihan p****leesti, mutta kun alkaa tuota tehoa olla jo mukkavasti ja kisasäännöt ei ihan salli sellaista vaimennusta jonka haluaisin tehdä  ;D ;D PLEASE DON'T HATE ME  ;D ;D


Pakko tuohon "please don't hate me" pistää tämä video! Ommattu Leksalle!

[move:1bb467s6]They see me rollin' they hatin'[/move:1bb467s6]
Chamillionaire - Ridin' ft. Krayzie Bone

Ja vähän omaan nilkkaan pilkkaa loppukevennykseksi ja perjantain kunniaksi.
Ricer song
ricer song

(Tuleeko nyt valituksia siitä, että liitän videoita suoraan tänne?)
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Zigu » Pe Huhti 09, 2010 8:16 pm

Jokainen saa vapaasti päättää mitä linjaa vetää autonrakentelussa. Mielipiteitä voi tietysti jokainen kertoa ja niistä ei pidä suuttua, koska eri ihmisillä on eri näkämyksiä asioista. Mun mielestä on turhaa alkaa mustamaalaamaan yhtäkään luokkaa, sillä ihmiset on erinlaisia ja heitä kiinnostavat eri asiat, kuin toisilla. Niinkuin Leksa sanoikin tänne foorumille ovat tervetulleet kaikki alan harrastelijat ja jäseneksi pääsevät kaikki jotka vain osoittavat osaamista autoharrastuksen parissa. Tämä osaaminen voi olla sit monista eri luokista mitä autoharrastukseen kuuluu. Eri ihmisillä on eri taitoja mitä he osaavat, niimpä täällä on hyvä jakaa kokemuksia niille, jotka tarvitsevat enemmän tietoa joistan autoharrastuksen osista. Positiivisella asenteella eteenpäin ja kysyvä ei tieltä poikkea!
Ei riemulla rajaa, ku rieskalla ajaa!
Avatar
Zigu
Site Admin
 
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 1:23 pm

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Nismo87 » Ke Touko 26, 2010 4:23 pm

Oma mielipiteeni ainakin perustuu OEM+ tuunareilta kuultuihin kommentteihin jotka koskevat "pokemon" shittiä.
Moni haukkuu sitä kun ITSE tekee esim. korisarjan, oem+ kuskia kun jututin niin häneltä itseltä puuttui taito tehdä ITSE ja siksi tyytyi vaan tyytymään OEM+ osiin koska osien sopivuus on taattu.
Onhan sekin tosi että voisi noissa lasikuitupulkissakin vetää jonkun rajana ettei auto näytä enterpriseltä :)

Ja tuohon tehoihin, on se helppo OEM+ jätkän tulla pullistelemaan tehoilla kun on uhrannu auton ulkokuoreen 400⬠kuin riisiohjus kuski upottaa ulkokuoreen 3000â¬

Ja usein tyylisuuntaukseen vaikuttaa OMA rahatilanne, jos on köyhä rasvanahkaduunari tykkää itse tehdä osia ja näin ollen säästää kuluissa ja ostaa kaljaa loppurahalla kun taas OEM+ insinöörijuppi menee hakemaan sen merkittömän maskin ja esim. s audin ratin kovalla rahalla kaupasta.

Tarkoitus ei oo ny angstat kaikille mut näin mä vaan näen asian..

Ja itse en tuota OEM+ juttua tajua, samalta se pappa golffi näyttää, oli siinä korinväriset kylkilistat vai ei.

Jokainen painaa tyylillään mut pää asia että painaa  ;)
Nismo87
 

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Ke Touko 26, 2010 5:01 pm

Ite en osaa muuta sanoa kun että, sopivasti puhtia ja siisti ulkokuori. Jokainen tekee sen miten parhaiten näkee...Mut jotkut räpellykset olis parempi kun jäis näkemättä... :o ???
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Apexi » Ke Touko 26, 2010 5:09 pm

[quote=""Cosworth""]
Ite en osaa muuta sanoa kun että, sopivasti puhtia ja siisti ulkokuori. Jokainen tekee sen miten parhaiten näkee...Mut jotkut räpellykset olis parempi kun jäis näkemättä... :o ???
[/quote]
tai parempi että tekee mut yrittäs sitte uudestaan  ;)
Apexi
 

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Ke Touko 26, 2010 5:57 pm

[quote=""Apexi""]
[quote=""Cosworth""]
Ite en osaa muuta sanoa kun että, sopivasti puhtia ja siisti ulkokuori. Jokainen tekee sen miten parhaiten näkee...Mut jotkut räpellykset olis parempi kun jäis näkemättä... :o ???
[/quote]
tai parempi että tekee mut yrittäs sitte uudestaan  ;)
[/quote]
Mutkun tässähän se makuasia sitten tuleekin esille, kun ite kattoo jottain ja totee et olis ollut paree kun tuokin tekijä jäänyt aamulla sänkyyn ja tää tekijä itte olla tosi tyytyväinen. On tällaisiakin nähty...Eli eli...Ei ole sitä kultaista keskitietä mikä miellyttäisi kaikkia, eikä toisaalta pidä ollakkaan...Tylsää jos kaikki olisi täysin samanlaisia...Ja saapahan ite joskus makiat naurut kun näkee jonkun oikeen hyvin "suunnitellun ja rakennetun" auton... ;D
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Apexi » Ke Touko 26, 2010 6:09 pm

näin tossa aikoinaan 240 volskin missä oli kaks 20cm halkasialtaan olevaa 15cm korkeeta pölkkyä ja 1.5m levee kakkosnelone takakontin päällä ja kaiken kruunas keltanen lasten kumiankka naulattuna siihe keskelle ;D
tyylisuunta se on siinäkin...omalla tavallaan sekin oli "hieno" kun keskellä tampereen keskustaa oli  :)
Apexi
 

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ma Touko 31, 2010 4:32 am

Joskus jossain pyöri vanha iso ruotseinen Volvo, missä takaspoikkana lankku  ::) Kuitenkin kun ohi ajoi ja vaihtoi kuului kamala "tshiuuh". Kunnon sliipperi ja myllyssä useampi sata tehoa  :-* Mielestäni siinä mielessä tyylikäs, että pannu oli viimeisen päälle, mutta ulkoapäin kaamea rotisko. Eli se tuunaus mitä siihen oli tehty, keskitytty ihan muualle kuin siihen ulkokuoreen. Onhan se "tavallaan" hölmöä, että on viimeisen päälle drifteri riceri ulkokuorelta, mutta koneena on se 70hp 1.6. Kuitenkin, jotkut tykkää kermavaahdosta ja strösseleistä, jotkut haluaa terästää kakun viskillä.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Apexi » Ma Touko 31, 2010 1:29 pm

[quote=""Thaumiel_Nerub""]
Kuitenkin, jotkut tykkää kermavaahdosta ja strösseleistä, jotkut haluaa terästää kakun viskillä.
[/quote]

nyt vois sanoa jo että [move:2ccux08t]L  O  L[/move:2ccux08t]
Apexi
 

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Touko 31, 2010 2:11 pm

[quote=""Apexi""]
[move:1f241gkp]L  O  L[/move:1f241gkp]
[/quote]

Miksi?  ???
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Halveksunta enemmän tuunattuja kohtaan?

ViestiKirjoittaja Apexi » Ma Touko 31, 2010 4:19 pm

oli vaan niin osuvasti ja "hauskasti" sanottu  ;D
Apexi
 


Paluu Autoilusta yleensä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron