Kulunut laakeri

Kaikki tekniikkaan liittyvä jutustelu. Esim. sähkö, maalaus, alusta.

Kulunut laakeri

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Su Tammi 17, 2010 7:55 am

Tulipahan mieleen laittaa tästäkin nyt oma kokemus kun on tuore tapaus ja ite asiassa ensimmäinen laatuaan... :shock: :lol:
Elikkä, tuossa saappaassa sanottiin olevan etu"maljan" (suomeksi: vetonivelel) loppu ja siks hanttipuolelta kuuluu rahinaa...
Kuulinkin ihan selkeesti rohinaa jo testilenkillä ja aattelin heti, et ei oo vetari vaan laakeri.
Noh, n.viikonpäästä nosti tassua ilmaan ja koitin renngasta ja sehän klappas n.3mm sivusuunnassa. Ei kun laakeria kireemmäks, mut eihän se juur mitään auttanut, kun ei ole kiristettävää mallia oleva...
Kun tää laakeri oli väljä ja kiihdytti hivenen reippaamin niin täristi / repi etupäätä aika kivastekkin...Aattelin et kuuluu ollakin osittain tuollainen kun etupyörille kuitenkin tulee n.290hp:tä...

No kun sain laakerin vaihettuuks niin loppus rohina sekä toi repiminen/ täristys...Ja samaan aikaan tuli mieleen, et tietysti se kulunut laakeri vaikuttaa tuohon kun kerran pyörä klappaa muutaman millin niin sehän on ihan selkee tapaus...Ku yleensä ollut jarrutuksis toi tärinä ongelma ja joko levyt kierot taikka iskarit loppu, mut ei oo laakerista ollut ennen noin paljoa vaikutusta...

Et ota sitten selvää aina mistä se vika johtuu mitä auto tekee...;)
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Paluu Tekniikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron