Car styling ja Photoshop

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Heinä 15, 2010 2:39 pm

Löytyi tällaiset simppelit ohjeet auton fotoamiseen. Ei kovinkaan kattavat, mutta pääsee noilla alkuun sentään.

http://koti.mbnet.fi/autosivu/tutot.htm
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Heinä 15, 2010 4:05 pm

Jos ihan oikeasti haluaa harrastaa niin kannattaa eksyä sivustolle http://www.digimods.co.uk/index2.htm. Aikanaan harrastin kuvankäsittelyä ja tuo sivusto oli ahkerasti käytössä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1179
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Heinä 15, 2010 5:34 pm

Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen sekä monipuolinen linkki, HEka--. En väheksy sitä, mutta tuo mihin itse jossain muualla törmäsin oli mielestäni helppo aloittelijan paketti, ja vielä suomen kielellä, monelle kun tuo kieli on ongelma.

Tuo sinun linkittämä on huomattavasti edistyneemmille, mutta vaikkei photoshoppausta harrastaisikaan niin pirun mielenkiintoinen. Hyvä kun pistit sen tähän jatkoon.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Ic3man » Ma Heinä 19, 2010 8:58 am

[quote=""Thaumiel_Nerub""]
Löytyi tällaiset simppelit ohjeet auton fotoamiseen. Ei kovinkaan kattavat, mutta pääsee noilla alkuun sentään.

http://koti.mbnet.fi/autosivu/tutot.htm
[/quote]

HAHA noi ohjeet on mun tekemiä :D Sellanen sivusto kun www.blast-modding.net siel on ohjeita ja vaikka mitä suomen kielellä tosta virtuaalituunauksesta :) Itse kuulun ylläpito jengiin siellä.
Ic3man
 

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Heinä 19, 2010 10:05 am

[quote=""Ic3man""]
[quote=""Thaumiel_Nerub""]
Löytyi tällaiset simppelit ohjeet auton fotoamiseen. Ei kovinkaan kattavat, mutta pääsee noilla alkuun sentään.

http://koti.mbnet.fi/autosivu/tutot.htm
[/quote]
Jep, tuoltahan löyty jo vaikka ja mitä :P ei muuta ku opiskelemaan.
HAHA noi ohjeet on mun tekemiä :D Sellanen sivusto kun www.blast-modding.net siel on ohjeita ja vaikka mitä suomen kielellä tosta virtuaalituunauksesta :) Itse kuulun ylläpito jengiin siellä.
[/quote]
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Ic3man » Ma Heinä 19, 2010 12:56 pm

Ja jos joku juttu mieltä askarruttaa nii multa voi kysyä kyllä :) 3 työtä päässy gtin sivuillekki joskus muinoin :D ja olin ensimmäinen joka sai yli 92% arvosanaks siinä arvostelussa :D Nykyään jääny vähemmälle toi, mut kyl taidot jotenki viel hallussa :D
Ic3man
 

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Heinä 19, 2010 1:48 pm

[quote=""Ic3man""]
Ja jos joku juttu mieltä askarruttaa nii multa voi kysyä kyllä :) 3 työtä päässy gtin sivuillekki joskus muinoin :D ja olin ensimmäinen joka sai yli 92% arvosanaks siinä arvostelussa :D Nykyään jääny vähemmälle toi, mut kyl taidot jotenki viel hallussa :D
[/quote]

Jeps, joo olis hyvä ku itekki oppis hyvin kokeilemaan eri vanteita, ja muita pikku hommia.
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Car styling ja Photoshop

ViestiKirjoittaja Ic3man » Ma Heinä 19, 2010 2:05 pm

[quote=""Leksa""]
[quote=""Ic3man""]
Ja jos joku juttu mieltä askarruttaa nii multa voi kysyä kyllä :) 3 työtä päässy gtin sivuillekki joskus muinoin :D ja olin ensimmäinen joka sai yli 92% arvosanaks siinä arvostelussa :D Nykyään jääny vähemmälle toi, mut kyl taidot jotenki viel hallussa :D
[/quote]

Jeps, joo olis hyvä ku itekki oppis hyvin kokeilemaan eri vanteita, ja muita pikku hommia.
[/quote]

Joo tohon mäkin käytän nykyään lähinnä enää photoshoppia :D oman auton vanteet on kokeiltu photarilla samoin niiden nykyinen maalaus :D Ja vissii ainaki parin kaverin autoon oon niitten nykyset vanteet ensin sovittanu koneel :D ja muitaki pikku juttuja :D
Ic3man
 


Paluu Vapaa Sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron