Tietokoneesi

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Re: Tietokoneesi

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Marras 15, 2016 2:40 pm

Ei se tietokoneen kasaaminen itse mitään rakettitiedettä ole :) Ainakin huomattavasti helpompaa mitä auton kasaaminen :D Oletko harkinnut mahdollisuutta ostaa käytettynä pakettia(esim. murobbs)? Alkaa nimittäin saamaan tuolla budjetilla ihan pelikelpoisia koneita.

Assetto corsa on kyllä kova peli, itse olen sitä tahkonnut kaverin kanssa online kisoja ja hauskaa on :) Porche packit tuli hankittua viimeisimpänä.. Kunnon rattiohjaimen ja peli-istuimen kanssa on kyllä mukavaa ajanvietettä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1179
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tietokoneesi

ViestiKirjoittaja RalliArttu » Ma Elo 21, 2017 7:31 pm

Nonni, tämäkin homma nyykähti eteenpäin, kun huomaisn juuri ajalevani Assetto corsaa 8) Tietokne ei oo kummonen, mutta AC pyörii, ja se riittää, kun Dirt rally on aikas kuraa, ja RBR:n levyke unohtu jonnekin... OIkeestaan homman hitain vaihe oli rakennella tuo pelipöytä, että saa veivata huolella antiikkista G25:sta. Hitsailin tallilla 2mm levystä kulmavahvikkeet pöydän jalkoihin (kiinnitys ruuveilla+M8 läpipulttaus), jotka pystyy irroittamaan myöhemmin ja samoin kulmaraudasta läpipultattavat pätkät jalkojen väliseen poikkipuuhun, ei notku :D Oli nimittäin sen verran huterat nuo pöydänjalat että on meinannu pari kertaa tulla koko paska alas kämppää siivoillessa ;D

Vähän kurkkailin RSR livtiming tilastoja ja tulee turpaan aika lailla kärki aikoihin verrattuna; Lotus 98T.llä Imolassa kierros 1:36,2, ajoavut poissa päältä+H-kaavio&kygä, huiput näkyy vetävän sen 10 sek nopeampaa ;D ;D Niin ja C-ryhmän Porsche on aikas hyvin mallinnettu/ajettava :)
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 479
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Re: Tietokoneesi

ViestiKirjoittaja RalliArttu » To Marras 30, 2017 5:06 pm

Updateeee ;D Nyt on kunnon pelikone viimein käytössä, löyty siis torin kautta, vähän eri mukava ollu ajaa esim. AC online kisoja, kun erottaa jarrumerkit jne... :D Tuntuu vaan että Assettossa on kotimaassa aika kova kaarti ajamassa kun ei oo paljoa jumbosijoja kummemin pärjänny, oon siis ajellu tuolla Finnish sim racing united poppoossa. Enemmän pitäis tietysti treenata simuajamista, jos meinaisi noiden mukana pysyä, mutta kun on nuo oikeetkin autot vapaa-aikaa hukkaamassa mrgreen
Avatar
RalliArttu
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 479
Liittynyt: Su Syys 14, 2014 2:14 pm

Edellinen

Paluu Vapaa Sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron