Hiontahommia pääosin tuli taas tehtyä. Hioin kevyesti pohjamaalila olevia kohteita ja karhensin takaovet. Tein samala päätöksen, että etuovia ja kattoa ei maalata. Muutamia paikkoja oottaa vielä hiontaa. Takaovviin tuli listojen irrotuksesa muutama jälki, jokka paklasin, mutten viela hionu. Vähin laittelin myös hiontapohjamaalia tarvittavviin paikkoihin.
Cossu-spoilerin irrotus oliki sitten mielenkiintosempi homma. Zigu saattaa muistaa sen miten se laitethiin kiinni. Päistähän tuo alkuperänen tullee läpipulteila ja keskelä on sisäkierre pulteile. Laijoista tuo laitettiin aikoihnaan 6-kolopulteilla. Kummallakkaan ei oikein meinannu mahtua käsi takakontin kotelon sisäle, mutta jotenki se saathiin kiini. Irrottaminen oliki sitten suunnolheen yhtä mielenkiintonen. Tällä kertaa olin sev verta viissaampi, että otin kontin kumityynyt irti ja niistä reijistä yritin pittää pultin kantaa. Toisela puolela se onnistuki, ja sain melkein kivutta pultin auki. Toisela puolela avain jäi semmosseen kulhmaan, että hieman enämpi ruostunu pultti-mutteri-yhistelmä ei irronnu. No öljyä kirtheile ja ettimmään pitempää L:n mallista avainta. Semmonen löytyki ja sain erinäisten apuvälineitten avula sen askarreltua pultinkanthaan. (Käsi ei siis ellheenkkään mahtunu tuonne kotehloon kovin pitkäle
Ja kun olen se talouven ulottuvampi osapuoli, niin vaimostakhaan ei olis ollu tässä apua
) Tällä keinoin sainki pultin sitten auki. Saattaapi olla, että tuota kiinnityssysteemiä kehittelen vielä. Ja ehkä tervaan tms. nuot pulttien päät, että jos joskus häätyy vielä käyttää irti...
Häätyy yrittää saaha hiottua nuot lopuki paikat tässä vielä, ja melkein häätyy uskaltautua kokkeihleen puskurien ja spoilerin maalaustaki. Etupuskuri tosin kaipaa eka hiontapohjamaalin.
Pakoputki oli näköhjään menny "takamukan" hankaumapaikasta puhki. Tietää rosterihitsailuja, kuhan pääsee käyhmään pätkän kansa josaki, missä on vehkeet...
Saa nyt sitten nähjä mikä tässä on marssijärestys näitten autojen maalausten suhtheen. Yhen piharakennuksen teko kuitenki kiilaa näitten eele. Sitten ko son valmis, niin saa alkaa tekehmään autotalhiin lissää tillaa ja työpöyvän