Kirjoittaja AdsBot [Google] » To Tammi 07, 2010 6:01 am
[quote="""HEka--"""]Moro!
Nyt ois Kadetin ostaminen todella lähellä. Muutama seikka minnuu vielä mietityttää ja pitää kysellä ennen kuin survoo rahaa tietämättömänä johonkin..
Eli, autossa on 1,2l moottori, onnistuuko nykyään enää katsastus 2litraiseen c20ne koneeseen? Jotenkin on sellainen kutina ettei se enää niin helppoa olekaan.. Seuraava vaihtoehto olisi pieni turbo alkuperäiseen koneeseen mutta eipä sitäkään taida ilman tehotodistuksia saada katsastettua.
Mitä ootta mieltä, pitäisikö ostaa pois, kunnostaa alkuperäiseen kuntoon ja antaa koneen olla sellaisenaan? Kyllä se komia auto on sinälläänkin :)
Hintaa kyseisellä yksilöllä noin 500 euroa. Ajokunnossa ja katsastettuna, ruosteet hitsattuna ja pohja massattuna. Sisusta yllättävän hyvässä kuosissa. Kori lähes lommoton ja kromipuskurit täysin ehjät. Vuosimalli siis oli -79. Saisi siis museorekisteriinkin, mutta kannattaako kuitenkaan..[/quote]
Kannattaa käydä konttorilta kyselees, et mikä on tohon c kadettiin verrattuna tehokkain malli ja katella sen mukaan sitten se kone minkä siihen laittaa...
Vaikka ohan se museokatastuskin tietysi yx vaihtoehto, mut sit tarvii tosiaan olla alkuperäisen näköinen jokapaikasta...Ja täähän on siitä kiinni mistä ite tykkää...
Mitä tuohon virittämiseen tulee, niin taidat joka tapauksessa tarvita nykyään tehododistuksen...Näin olen ymmärtänyt...
Ja mites olen ymmärtänyt et jos nykyään ahtaa niin todella vaikeeta saada leimaa esim.0,5 ahdoilla, et tarttis melkeeen 1bar olla et hyväksyvät konttorilla...En tiiä, tää vaan villi huhu....