Tässäpä viimeinki tämä kuva käsijarruvaijeriviritelmästä:
Elikkäs käsijarrukahvassa oleva puoli on kuten lakuperäsessäki vaijerisa, mutta tätä auton alla olevaa päätä on lyhennetty ja alkuperäsessä olevan vaijerinpään tilalla on tuollanen normaali vaijerinippa. Toivottavasti kyhäelmä kestää. Vaijeri on 3 mm vahvaa, joten sen ei pitäs katketa helpola, mutta huono puoli on se että vaijeri ei ole pinnotettu. Vaijerin pussisa lukkee "clutch cable volkswagen golf", elikkäs jonku kolffin kytkinvaijeri on kysseesä.
Valitettavasti en saanu parempaa kuvvaan otettua tähän hättään.
Käytiin ajeleskelemasa keväsen rapasia ja lammikoila olevia mettäteitä sunnuntaina ja hyvin nissani palveli tarkotustaan. Elikkäs päästiin ilman ongelmia autola niin pitkäle ko oli tarkotusk,i vaikka tiellä oli korkeita kiviä pystysä ja syviä kuoppia sekä paikoitellen syvästikki ylivirtaavaa vettä. Ja maantielläki kehtasi ajeleskella. (Samala tuli testattua uus Halti Karakoram 55 pikkurinkka, joka soveltu hyvin tuollasen päiväreissun kamppeitten kuskaamisseen ja oli miellyttävä kantaa.)
Nuilla keulala olevila lisävaloila näki hyvin pimeälläki (vastaa suunnilheen sierran vakiovaloja), mutta kuitenki tuli sellanen ajatus miehleen, että vois parantaa valotehoa paremmila/toisila lisävaloila. Kuitenkaan en kehtaa isommin sijotella niihin, että jos löytyy halvala niin vois laittaa. Toki paremmat polttimotki vois parantaa asiaa kummasti.