Kirjoittaja Sierramies » Ke Elo 10, 2011 4:19 am
Nyt on sitten, toivottavasti, ehjempi laatikko haettu. Oli dieseliauton kytkinkopaton laatikko ja vaikutti olevan samanlainen. Toivottavasti on ehjä, joutuu siihen kuiten kaks laakeria vaihtaan. Laatikosa tuli mukana jakolaatikko.
Romismiehelä kävi virhearvio irrottamisen suhteen ja se myi sen mulle hintaan 130 ⬠laatikon ollesa vielä kiinni autosa. Sitten siinä irrottamisessa oliki menny tovi...
Kytkintä olen yrittäny samala ettiä ja se ei olekkaan mikhään ihan yksinkertanen homma. Olishan se hyä vaihtaa uutheen samala ku loota on irti.
Tuosa autoa tutkiskellesa on alkanu vaikuttaan että sonki 2,4 litrasela konheela (auton tietojen mukkaan) eikä 2,0 litrasela, niinko myyjä sano. Joku varhmuus tuohon olis kuiten kiva saaha. Eipä tuo sinälhään haittaa, vaikka kone oliski luultua isompi, mutta se ei valitettavasti lissää tehoja :) Tosin mietityttää, että saisko tuosta helposti lissää tehoja irti ja kulutusta pienemmäksi vaihtamala kaasarin ruiskuun :)
Tosin se harmittais, jos auto olis 2,4 litrasen tiedoila ja 2,0 litrasela konheela...