OFFTOPIC TOPIC

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Leksa » Ke Elo 31, 2011 4:03 pm

Projektiosio päivittyy ihan just..
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Pe Syys 02, 2011 11:01 pm

Siinä se sitten meni, meikäläisen elämä....Kuin filminauha ohitte.... Ja olen vasta 34v....    EI VÄLTTÄMÄTTÄ HEIKKOHERMOSILLE!!!!!!

Järjestyksellä silleen ole väliä, mut totesinpahan vain, että kauhu skenaario on valmis.... Ns. Ekaks lähti minun elämäni tärkein henkilö pois, kuoli 31.07.11. Ei ollut yllätys, koska oli vanha ja vuoteen omana jo pidemmän aikaa. Oli hänelle helpotus, että pääsi pois. Itselleni jäi suunnaton suru, vaikkakin tiedän, että hänen on huomattavasti helpompi olla nyt.

Noh, minullehan luonnollisesti lankesi äärettömän hankalan kuolinpesän selvitys. Ei siinä, mutta kun lakimieskään ei tunnu kaikkea jaksavan hoitaa, eli mun tarvii ottaa yhteyksiä eritahoja vastaan perunkirjoja varten.... Noh, eihän tässä vielä kaikki, töissä YT-neuvottelut menossa, ja vaimon kanssa todettiin, että samaan laskuun mahtuu, eli meidän sukset luistaa huomattavasti paremmin eri suuntiin, 4:än lapsen kaa..... Loppu historiaa......
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Leksa » La Syys 03, 2011 4:38 am

Ei perhana, jaksamisia..
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Mikko » La Syys 03, 2011 8:32 pm

Jaksamisia Cosworthille, ikävä kuulla ettei sielläpäin ole oikein ilonen viikko ollut.. :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » La Syys 03, 2011 11:15 pm

[quote=""Mikko""]
Jaksamisia Cosworthille, ikävä kuulla ettei sielläpäin ole oikein ilonen viikko ollut.. :(
[/quote]
Ei tässä mittään sillai ole. Elämän on tarkoitus jokaisella jatkua johonkin asti, ja mä piruttanikin teen siitä joillekin niin hankalan kun se voi olla.
Vaimon kanssa asiat suttaantuu ihan ok, kuhan ei paljoja jutella. Eihän tuota ketään jaksa kuunnella. Sanoon loput sanottavani kun lähen. Mustaa valkoisella on niistäkin. Lapsiani en tule koskaan unohtamaan, ja niiden takia osittain tätäkin yritän. Uusiin naimisiin en mene enään koskaan.....Naisista ole kuin hai,.....
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ti Syys 06, 2011 5:22 am

Otan osaa Cosworth vaikeaan tilanteeseen. Ikävää kun monta myttyä tipahtaa syliin samanaikaisesti.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ti Syys 06, 2011 11:54 am

Voimia Cosworthille.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » To Syys 08, 2011 5:05 pm

[quote=""Thaumiel_Nerub""]
Otan osaa Cosworth vaikeaan tilanteeseen. Ikävää kun monta myttyä tipahtaa syliin samanaikaisesti.
[/quote]
Iteasiassa, oma ratkaisu et tulee kaikki samaan. Ei ole meitin (vaimon ja mun) tulevaisuudella ollut jatkumoa enään 2v. Lasten takia koitettu olla, mut parempi kaikille, et lähtee tiet eri suuntiin. Lapsiani en hylkää missään tapauksessa, mutta helpommin menee asiat, kun en asu samassa talossa.

Kohta ruppee varmaan pävittyyn erillaiset talo projektit.... 8)
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 11, 2011 6:43 pm

Jees, tuossa uusimmassa Sierrassa on sellanen radio ku Panasonic CQ-RDP151N. Huomasin tässä joku aika sitten että sitä ei voi sammuttaa. Sain sen käyntiin painamalla virtanappia ja näpäyttämällä näyttöä, mutta se ei sammu muutaku kääntämällä virrat pois mutta sitten se kanssa nyt aina käynnistyy ittestään kun kääntää virrat päälle. Ei sammu vaikka kuinka pitkään painelis virtanappia ja kokeilis ties mitä näytönäpäytyksiä yms.. Jännä juttu.. :o No ei siinä, paska radio tuntuu olevan muutenki, taitaa suunnata roskikseen.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Pe Syys 16, 2011 11:35 pm

Irwin Goodman - Tötterö täynnä ja pönttö pöhönä Irwin Goodman - Otetaan taas ja huomenna otetaan lisää...

Kuunnelkaa sanat, tarkasti... Aika pitkälti varmasti jokaista koskettaa, tavalla taikka toisella. Tää vika varmaan menee pikkasen "v*utuksen piikkiin", mutta totta toinen puoli.
En oo mihkään varmaa tietoa laittanut mitä meinaan nyt tehä, mut meinasin et tää saattais olla eka paikka missä pikkaisen valaisen hommaa....
Kun topiikkia lukee taakkepäin niin tietää missä mennään. Nyt tulee mulle tilaisuus näyttää mihin pystyn. Tulee oikeasti mieleen, että kun kaikki muut nyt meni paitsi tietenkin lapset, niin miksen ota laskua sitten loppuun asti?

Mulla aina ollut mielessä oma firma. Miksen siis lähtis kokeilemaan kun kerran mahdollisuus tulee? Eli siis saan alkupää oman. Henkilö joka meni pois (nukkui iki uneen) varmasti tahtoisi, että koitan tätä, koska hän oli ainut joka munhun aina uskoi ja auttoi. Todistin jo hänen elin aikana, että kun mä jotain teen, niin se toimii ja toimishan se. Ei ollut huolen häivää, mutta tilanne pakoitti luopumaan....

Toi on vaan iso harppaus elämässä, varsinkin kun kaikki muut, paitti lapset ja työpaikka meni. Mut olen sitä mieltä, että siinävaiheessa, kun tulee mahdollisuus kirjaimmellisesti, eli on kaikki langat omissa käsissä rahoitusta myöten, miksei kokeilisi? Enään et menetä kun 50k⬠rahaa....

Ja se on tässä tapauksessa vaan pelkkää maallista mammonnaa....Toki moni vois tehä muutakin....

Ei ole sillain mikään mielipide galluppi, mut olisi kiva jos tulisi erilaisia ajatuksia mitä kukakin tekis....

Mulla noi Irwinin laulut kuten alusta käy ilmi, osuu aika kohalleen....Joka puolelta....

Tää pukee kaikki sanoksi: Popeda - Onhan päivä vielä huomennakin
Viimeksi muokannut AdsBot [Google] päivämäärä Pe Syys 16, 2011 11:39 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Mikko » La Syys 17, 2011 5:36 am

Jos kerran rahaa ja halua on, niin suosittelen kyllä sulle sen yrityksen perustamista. Omassa yrityksessä on vaan sellanen haittapuoli, että se vie todella paljon aikaa ja omistautumista, mutta jos siihen on valmis, niin tosiaan miksi ei? :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Syys 23, 2011 6:12 pm

Kerran sitä eletään, ja jos löytyy:
- Rahoitus
- Idea
- Tahtoa

Mikä ettei? Kyllä minä lähtisin. Kunhan ei itseään tai taloutta ihan niin pahasti vedä solmuun (miljoonalaina tms.), että jos ei onnaakkaan niin on koko lopun elämänsä kusessa. Järkeä tietysti mukaan, mutta go for it.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Loka 07, 2011 11:01 am

Täältä on tuning, styling ja hifistely loppunut ja tilalla on vanhojen raatojen korjailu  ;D Ottakaas joku nyt vaihtelun vuoksi joku hifisti-projekti tai lasikuitupulkka työn alle ;)
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Loka 07, 2011 1:16 pm

Itte mielelläni ottasin jonkunäkösen tuninkirojektin mutta ku pitäs ensin saaha autot toimimmaan ja sen jälkeen sen verta ylimäärästä lompsaan että raaskis jottain palikkata hommailla ja tarvikkeita ostella.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Leksa » La Loka 08, 2011 6:27 am

Kyllä passattiin on tulossa, ei mitään tuningia mutta hifistelyä senki eestä :)

Niitä pieniä juttuja joita kaikki ei välttämättä edes huomaa, viilataan kunnolla :) ja tietty jotain isompaaki, mutta niistä lisää sitten aikanaan ;)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » La Loka 08, 2011 7:28 am

Että voi olla pienestä asiasta hommat kiinni... Yksi paperi pystyy ratkaisemaan pienen ongelman jos sellainen olisi ALLEKIRJOITETTUNA. Kutina ettei ole, mutta mitään ei voi tehä ennen kun ollaan asioista varmoja... Nyt taas kaikki vähän niinkun kusi... >:( >:( :-  Ainakin joksikin aikaa...Pärkele  >:(
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Leksa » To Loka 27, 2011 4:26 pm

Nyt on hekan alustan massaus artikkeliki esillä, eihän siinä kauaa mennykään :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Loka 27, 2011 5:52 pm

Heh, mie jo mietinkin että oliko niin huonosti kirjotettu ettet viittiny ees säilyttää :D Hyvä kun kelpasi kuitenkin.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1179
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » To Loka 27, 2011 8:59 pm

Huomenna pekkaspäivä. Pitäs mennä talolle siivoon ym... Osote onkin sitten mulla sen jälkeen siellä. Huomenissa selkii sossuasiat muksujen kohilta kun "ex-emäntä" soittelee sille ja kertoo faktoja  :)
Itellä palo sen sossuämmän kanssa päreet alle 2min...
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Leksa » Pe Loka 28, 2011 2:15 am

[quote=""Cosworth""]
Itellä palo sen sossuämmän kanssa päreet alle 2min...
[/quote]

En yhtään ihmettele..
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Loka 28, 2011 5:55 am

[quote=""Leksa""]
En yhtään ihmettele..
[/quote]

Ymmärrän täysin. Kela (vaikka välillä ärsyttää) on siitä hyvä, kun niillä kuitenkin on ne standardit. Sossu taas on mielestäni ihan mielivaltainen. Toisessa kaupungissa voi saada hätäapua 50 euroa kenkiin ja ruokaan, kun toisessa kaupungissa ne käskee myymään sohvat ja telkkarit ja kaiken irtaimiston ja sitten vasta pyytämään rahaa... Joku usea vuosi sitten kun olin fattan asiakas, yksi työntekijä oli reilu ja antoi rahaa helpommin kun perusteli hyvin. Toinen niin nihkeä, ettei mitään irronnut ja piti lainarahoilla mennä. Noh, laina tilillä plussaa vaikka näkyisi, että sama summa maksettu takaisin samalle tilille. Kuitenkin syynätään vain plussat.

Tilillä muutama euro. Anopilta 150 euroa lainaa. Maksettu se viikkoa myöhemmin. Seuraavan kk:n toimeentulotukihakemuksesta vähennettiin 150 euroa, koska tuloja. Näytin kuitit, että tulot meni sentilleen, mutta ei ne menoja katso. Toimeentulotuki 220 euroa käteen (vuokra tosin maksettiin kokonaan, eli tuo 220 oli se, millä elettiin) -150 euroa lainan takia. Kiva lainakierre, mutta oppi, että kaikki raha-asiat sossun ulkopuolella hoidetaan käteisellä.

Asiasta kukkakaaliin. Tänään minulle tullaan näyttämään soitinta. Jos pistän mallimerkin ja hinnan millä sen saisin, niin te varmaan osaatte sanoa, että kannattaako ostaa. Onko siis hyvä ja hinta kohdillaan. Tietty google auttaa, mutta jos soitin vanhempi (pari vuotta esim.) niin voi olla vaikea löytää hintoja koska ei enää virallisesti liikkeiden valikoimassa ja käytettyjen löytäminen on sitten tuuripeliä.
Alustavasti tiedän: Ehkä Pioneer. USB/mp3/DVD. Näyttöä ei ole, mutta erilliselle näytölle ainakin yksi paikka. RCA luulisi ulos löytyvän luonnollisesti, sisään en ole varma. Onko noille pikkunäytöille johdot rca keltainen-punainen-valkoinen? Vai joku muu?

Ketuttaa, kun minulla olisi 7" näyttö autoon. Paitsi ostin sen enkä heti saanut koska näytön ja minun välimatka 200 km. Noh, kun kävin paikkakunnalla ja ajattelin näytön napata mukaan, oli tämä sankari myynyt sen uudelleen. Tyyppi sai 2x rahat näytöstä. Pahinta, että "sukulainen" vielä.
Samalle sankarille olin lainannut 12" subbarin, kun itse en sitä sillä hetkellä tarvinnut ja hän tarvitsi kun oli rosvot käyneet autossa. Sierraan olin saanut sopviasti subbari-vahvari-combon, joten se oli turha. Hän osti oman joten ajattelin, että hyvä saada omat takaisin, ettei jää toisen nurkkiin roikkumaan tilaa viemään. Noh, kyselin, niin sankari oli myynyt sen.
"Sukulainen" myynyt kaksi minun tavaraa eteenpäin. Ketutusmaximus. Enpä lainaa sille enää mitään. Summat ei järin isoja olleet, alta satasen yhteensä. Mutta se on se periaatekysymys.

Muutenkin olen ollut nihkeä lainaamaan tavaraa. Liikaa kokemusta siitä, että tavarat häviää, niitä ei meinaa saada millään takaisin, tulee huonossa kunnossa takaisin, tai lainataan eteenpäin. Kolme peliä meni lainaan, lainattu eteenpäin, joka lainasi eteenpäin. Hirveä sota, että sai takaisin. 3 eri peliä. Jee!

Jos on pienet summat rahaa kyseessä, en lainaa vaan annan. Parempi lyödä seteli kouraan ja sanoa, että hän saa sen ihan ikiomaksi. Ei tarvitse velkoja periä ja stressata, koska maksaa takaisin. Maksaa itse, jos omatunto on sellainen. Se vaan, että montaa kertaa en samalle tyypille rahaa "anna". Ellei palauta. Tietysti jos on antanut rahaa lainaamisen sijasta, niin palveluksia voi pyytää ja muistuttaa omasta reiluudestaan. Silleen se homma toimii. Jeesataan toisia ilman velkakirjoja. Jos summa on isompi, niin sitten ostan. Rahan vastineeksi saa ehdottaa tavaraa. Tavara ei ole pantti, koska siinä on stressi pitää siitä hyvää huolta ja sitä ei voi "hukata" eteenpäin.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Marras 03, 2011 5:26 am

Sitä ei koskaan muista, miten paljon tuo kellojen siirtäminen syksyllä vaikuttaa. Aamu sarastaa toki hiukka aikaisemmin (mutta sekin päivä päivältä tuntuu pitenevän) ja iltapäivällä tulee sairaan äkkiä jo pimeää. Muutama viikko eteenpäin niin menee töihin on pimeää ja pääsee töistä on pimeää. Marras- ja joulukuut on kyllä melko kärttyisiä Suomessa.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Sierramies » To Marras 03, 2011 6:25 am

Minun mielestä tämä on varsin hienoa aikaa. Vieläkö olis vähän (5 - 10 astetta) pakkasta ja muutama sentti lunta maassa, niin olis makkeimmillaan. Jos olis aikaa niin sitten vois lähteä kameran ja pyssyn kans jänismaille ja muutenki hienoa luontoa kuvvaamaan. Ja nuot pitkät hämärät on hienoja :)
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Leksa » To Marras 10, 2011 7:31 pm

Jaahas, ens viikolla olis töitten puolesta lähtö Karkkilaan koulutukseen :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Ma Marras 14, 2011 3:49 pm

Katastin Saabin perjantaa ja tänäpä aamusta 5.30 paukautin peuraan...Keula kasassa...Tietääpä mitä v-loppuun tekee... ??? >:(
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Marras 14, 2011 5:08 pm

Oliko pahaki kolari? Saiko Saabbi leiman?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Ma Marras 14, 2011 5:43 pm

[quote=""Mikko""]
Oliko pahaki kolari? Saiko Saabbi leiman?
[/quote]
Ei sillain...Hanttipuolen lamput ja vilkut men, konepeitto ja maski. Ajamaan pystyy...Otin kertakorvauksen.. Juu sai. Muuten oliskin ollut kusiset paikat jos ei olis ollut voimassa olevaa leimaa... ::)
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Marras 15, 2011 4:40 am

No hyvä ettei sen isommin menny.. :) Äkkiähän nä nyt tuollaset korjaat..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Ti Marras 15, 2011 3:55 pm

[quote=""Mikko""]
No hyvä ettei sen isommin menny.. :) Äkkiähän nä nyt tuollaset korjaat..
[/quote]
Joo, perjantaa haen varaosat ja siitä sitten pikkuhiljaa paikoilleen...
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: OFFTOPIC TOPIC

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ke Marras 16, 2011 5:25 am

Onneksi törmäsit vain tuohon kevyempään kaliiperiin, etkä hirveen.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa Sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron