Kännykät

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Kännykät

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » Pe Heinä 01, 2011 9:21 pm

Nykyään kun on kännyköistäkin saatavilla vaikka minkä laisia malleja, niin minkälaisia teillä on? Kokemukset, sekä hyvät että huonot tähän.

Mulla on tää Nokian E7 ja pois en vaihtais. Nokian C6 olis ollut yli 50% halvempi, mutta työkamulla on se ja minusta valikko on ainakin vaikeampi jos tarvii jotain etsiä. Toisekseen näyttö on terpeeksi suuri, joten netin selailukin on aika helppoa, jos näkö vielä suht ok. Tossa kännyssä on aivan kaikki. Melkeinpä voisi sanoa, ettei tietokontetta tarvii ollenkaan, jos ei nettipelejä pelaa...On jämäkkä.
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Heinä 01, 2011 9:42 pm

Mulla on 5230 Nokia, paras puhelin hinta/laatusuhteeltaan joka minulla on koskaan ollut, nyt ollut käytössä vuoden ja mitään varsinaista ei ole mennyt rikki, pari kertaa akku ylikuumentunu ja puhelin sammunu sekä lukituksenaukasunäppäin löysentynyt alkuperäsestä.

Kaikki samat ominaisuudet löytyy mitä muistakin minulla olleista puhelimista, 3G löytyy (ikävä kyllä ei tue WiFi:ä), kameraa, karttapalvelua ja gps juttuja löytyy ynnä muuta tarpeetonta härpäkettä, lisäksi tuohon saa vaikka millasia sovelluksia ilmaseksi Ovi Storesta, mm. äänenvoimakkuusmittaria, kaltevuusmittaria, jopa rata-aikojen mittausohjelmistoa.

Tässä on siis kaikki mitä minulla on ollu aikasemmissakin, jopa 3x kalliimmissakin puhelimissa, ja hintaa oli ostettaessa vain 92⬠(oli tarjouksessa, nyt näkyy sama puhelin maksavan 110â¬).

Erittäin hyvät kokemukset on tästä ollu, näyttö naarmuntuu helposti jos taskuun sattuu sujahtamaan vaikka jotain metallia tms., mutta muuten ei tunnu naarmuuntuvan normikäytössä, käsittääkseni kyllä monissa muissakin Nokialaisissa samaa ongelmaa, Samsungin näytöt kuulemma ei naarmuunnu niin heleposti.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Heinä 01, 2011 10:18 pm

N82. Loisto kamera tuohon ikäluokkaan (2008 kait). Hinta joskus sen 600, mutta siihen aikaan parempi kamera sitä lisäsi. Näppäimet älyttömän pienet ja kovat, pitempi naputtelu alkaa tuntua. Ei ole tarvetta vaihtaa
uudempaan, mutta QWERTY-näppäimistö kiinnostaa paljon, koska kännyllä tulee nettiä surffailtua ja kirjoiteltua paljon.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » Pe Heinä 01, 2011 10:31 pm

Nii tosiaa se unohtu tuosta minu viestistä, että mulla on qwerty näppäimistö kun käyttää puhelinta vaakatasossa ja muuten sitten normaali, qwerty -tilassa hieman pienet näppäimet ja saa tarkkailla ettei tule vääriä kirjaimia vahingossa, mutta "normi"tilassa näppäimet on oikein isot, ja koska puhelimen kosketusnäyttö on painetunnisteinen vissiinkin lämpötunnisteisen sijasta niin välillä saa vähän kovempaa painella, ei ota ihan helposti joka painallusta, mutta näihi totuin ite n. kuukaudessa.. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Leksa » La Heinä 02, 2011 7:24 am

Itellä on ollu N73, N95, N97 jne jne.. Mutta nyt tuli sitten ostettua Nokian C1, ihan perus perus perus puhelin. Suurin hienous on radio :D

Itellä ku on työ sen verran paskasta aina välillä ja joutuu möyrimään ahtaissa paikoissa, niin tahtoivat hienommat puhelimet aina hajota.. Katotaan ny miten tämä kestää, jos ei kestä niin pitänee homma joku "iskunkestävä" malli :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja AdsBot [Google] » La Heinä 02, 2011 3:44 pm

[quote=""Thaumiel_Nerub""]
N82. Loisto kamera tuohon ikäluokkaan (2008 kait). Hinta joskus sen 600, mutta siihen aikaan parempi kamera sitä lisäsi. Näppäimet älyttömän pienet ja kovat, pitempi naputtelu alkaa tuntua. Ei ole tarvetta vaihtaa
uudempaan, mutta QWERTY-näppäimistö kiinnostaa paljon, koska kännyllä tulee nettiä surffailtua ja kirjoiteltua paljon.
[/quote]
Toi QWERTY-näppäimistö mullakin on täs, mut sit on kannen alla kokonainen näppäimistökin. Tulee enempi käytettyyks sitä koko näpäimistöä, kun en oikein osu ainoastaan yhteen kirjaimeen siinä mikä on näytöllä... :'(
Sen takia otin tän kun tässä selkee ja iso näppäimistö. Jos olis "pienonsoittajan" sormet, olisi varmaan ollut valinta toinen.
AdsBot [Google]
Rekisteröityneet
 
Viestit: 254
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2015 9:38 pm

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ti Heinä 05, 2011 10:32 am

Itelä on tuollanen vanhempi iskunkestävä nokian 5500. Tyytyväinen olen ollu, mutta nyt tuntuis että häätys käyttää kuoret auki ja putsailla vähän. Muutoin on ollu kestävä puhelin vaikka on saanu vähän iskujaki. Ehän tuo mikhään tietokone ole, mutta asiansa ajaa.
Olen tosin haaveillu uuvemmasta isommala näytölä olevasta, jolla vois vaikka pyöritellä karttasovelluksia, mutta semmoset taitaa olla vähän turhan hienoja mettässä kanniskeltaviksi.
Nyt ootan tosin jännitykselä, että millasen työsuhepuhelimen saan lähiaikoina.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja hasami » Ke Loka 19, 2011 5:55 am

HTC desire HD tuli hommattua about 10kk sitten ja oon ollu enemmän ku tyytyväinen. erittäin helppo käyttää, ja paljon ominaisuuksia mitä tuskin vielä edes kaikkia tietää. emäntä osti kanssa htc:n puhelimen olisko malli ollu desire s, ja hyvin on pelannu sekin.
hasami
 

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja henkka.k » Ke Loka 19, 2011 4:23 pm

iPhone 4 32gb
Ollut nyt vajaan vuoden. Ohjelmia saa just senverran kun haluaa, ja sellaisia kun haluaa. +Toimii eikä temppuile. Eipä puutu oikeastaan mitään. Näppistäkään ei ole ikävä.
Tuota ennen ollut aikalailla Nokian puhelimia, viimeisimpänä N73 ja 5530. Ei tarvi enää nokialaista taikka mitään peruskapulaa ostaa tuon iPhonen jälkeen, eli seuraava on varmaan iPhone 5 kunhan joskus tulee.
automaalit.net
Volvo V40 TD -99
henkka.k
Rekisteröityneet
 
Viestit: 54
Liittynyt: To Joulu 17, 2009 11:27 am
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Sierramies » To Loka 20, 2011 4:10 am

Niin joo, työpuhelimeksi tuli sitten N8. Eipä ole valittamista tuosa. Tarkka kamera ja puhelin toimii. Ominaisuuksia on riittävästi.
Ainoa vaan etten ostais tommosta ainoaksi omaksi puhelimeksi. Arvelluttais nimittäin kanniskella mettässä nuinki arvokasta puhelinta. Vois hieman ottaa päähän maksaa monta sattaa euroa siitä ko se sattuis kolahtaan johonki ja vaikka näyttö hajoais.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Loka 20, 2011 7:48 am

Itellä ollu N8 julkaisupäivästä asti, kolme kertaa huollossa käynyt ja neljättä kertaa pitäisi lähettää. Erittäin huonolaatuinen luuri hintaansa nähden. Vikana ollut sekä soittoäänien että puheäänien särinä ja särkeminen. Kaverilla on toinen N8, siinä ei noita ongelmia ole mutta sen sijaan sammuilee itseksiään ja jumittelee milloin mitenkin. Ennen tätä oli HTC Touch Pro ja se oli ihan eri maata, kunnossa edelleen ja varapuhelimena :) Tyttöystävälle ostin HTC:n desire Z:n ja sekin ollut erittäin hyvä.
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1179
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja hasami » Pe Loka 21, 2011 6:42 am

tuntuu että nykyään kun tuli kaikenlaisia käyttöjärjestelmiä, että nokia on pahasti kehityksestä jäljessä. symbian verrattuna androidiin on omasta mielestäni paljon vaikeampi ja pilattu kaikenlaisilla hienouksilla, jotka syö puhelimen suoritustehoa. Monella kaverilla on HTC:n puhelin eikä kukaan ole keksiny valittamista :)
hasami
 

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Pe Loka 21, 2011 9:32 am

Symbian taitaa kuolla ja tilalle tulee joku Mikkihiirisoftan Windows tms. Siihen loppuu minun Nokiat.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Tombbuli » Ke Loka 26, 2011 8:55 am

Mulla on tuo "ydinsodan kestävä" Samsung X cover 271

Kuva

Aivan mahtava puhelin. Pääsee nettiin ja voi selailla lähes kaikkia sivuja+Google Maps GPS:llä. Kamera nyt on  vaan 2 mpix, mutta ihan ok kuvia silläkin saa. Taskulamppu on aivan järjettömän hyvä puhelimen lampuksi. Sitten siinä on kyllä kaikenlaista turhaa härpäkettä, askelmittaria sun muuta. Mutta pääasia on, että puhelin kestää melkein mitä vaan. Myyjäkin sano, että pitää olla aika idiootti jos saa särjettyä tuon.  ;D
Tombbuli
 

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Loka 27, 2011 4:30 am

Jos liikuntaa harrastaa, ainakin Nokian Ovi-palvelusta saa ilmaiseksi ladata Sport Trackerin. Mittaa GPS perusteella kuljetun matkan, kokonaiskeston, keskinopeuden ja sen perusteella kalorit. Bluetooth-sykevyön tuki. Tulee ulkoiluun uutta makua, kun näkee vähän miten paljon on mennyt.

Pitää kirjaa kännykän sisällä historiasta sekä vissiin voi palvelimelle nettiin ladata myös.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Elo 16, 2012 4:29 am

Uusi kännykkä tuli hommattua, alkoi tuo Symbian olemaan aika elähtänyt. Ainoa hyvä puoli edellisessä Nokia N82 alkoi enää olla se kamera.

Uusi puhelin on LG Optimus x2 Androidilla. Siinä on tuplaydinprossu, HDMI ulostulo, 8Mpix kamera mikä statsien mukaan kuvaa 1080p tarkkuudella yms.
Tuli eilen kuvailtua testejä, mutta perhana unohdin töihin sen HDMI:n. Se on tuollainen minimaalinen meinaan. Tänään sitten katson telkkarista, että miltäs ne kuvaukset oikein todellisuudessa näyttävät.

Tuo Android on kyllä aika kiva käyttää. Eka älypuhelin minulla ja logiikka on mielestäni saman tyylinen kuin Symbianissa oli. Tässä vielä ehkä nopeampi ja helpommin kustomoitava. Ja tuo Play-kauppa on helmi. Sovellusten haku ja asennus on todella vaivatonta touhua. Ja niitä sovelluksia on tosi paljon. Pitää olla vain tarkkana ettei asenna kaikkea mielenkiintoisen tuntuista vaan vain ne, mitä tarvitsee. Minulla kun on paha tapa rohmuta.

Käytössä tullut yksi ongelma. Ekan kerran kun WLANia käytin, niin sitten ei enää toiminut ilman sitä netti. Pieni googlailu ja selvisi, että pitää SIM-kortti irroittaa ja lykätä takaisin. Sitten toimi taas kunnolla verkossa. Toivottavasti tuo on joku satunnainen bugi eikä ominaisuus, sillä aika pirun ärsyttävää jos aina WLANin jälkeen pitää repiä luuri auki!
Pari kertaa on myös joku ohjelma hyytynyt, mutta siihen on auttanut, että antaa sen ruksutella. Ehkä minun järjetön multitasking vaikuttaa siihen sitten?

Musiikkiominaisuuksia en ole vielä testannut yhtään. Mutta hölmösti vasen ja oikea kajari sijaitsee puhelimen pohjassa. Eli jos katsoo ruutu tiltattuna jotain, niin molemmat kajarit on oikealla puolella. Tai pelatessa sitten oikean käden kämmenen alla.

Tuo kosketusruutu on hyvä ja tarkka. Muilla kosketusnäyttöpuhelimilla menee aina vaikka kirjoitus ihan siansaksaksi, mutta tuossa virheitä minulle tulee minimaalisesti. Näyttö on 4" mikä on aika hyvä katsella, mutta aika iso palikka taas taskuun mahtumaan. Toisaalta eniten käytän puhelinta kuvien ottoon ja nettisurffailuun, eli isompi näyttö on kyllä tarpeellinen.

Vielä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Tai siis Androidi sopii minulle hyvin. Vasta käytössä huomaa onko LG osannut tehdä Androidin ympärille "kuoret" ja toimiiko itse tekniikka miten hyvin. Harvinaisempi merkki, kun taitaa Samsungit, HTC:t ja iPhonet ja Nokia sinnitellen olla ne suosituimmat merkit nyt. Vertailussa tuossa hintaluokassa kuitenkin LG nousi teknisesti helposti kärkeen. Joku Samsung oli samalla sijalla, mutta LG:n voitoksi koitui HDMI.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » To Loka 11, 2012 7:23 pm

Itsekkin tuli uusi puhelin nyt laitettua, kun oli niin hyvä tarjous. Ostin HTC One V:n. Tarjouksessa vielä Sunnuntaihin asti (-100⬠normaalista hinnasta) Gigantissa.

Aika paljon saanut totutella, kun tuo on Nokian 5230-kännykän ja Symbianin jälkeen aikas erilainen peli.. ::) Käytännössä kaikki tuntuu olevan tuossa paljon parempaa kuin tuossa Nokiassa, joka palveli uskollisesti lähes 3 vuotta. Käytettävyys on paljon parempi, näyttö paljon parempi ja se myös tunnistaa sormen toisin kuin tuo Nokia, se kun ei aina kosketusta tuntunut tajuavan. Vaikka tämä HTC on paljon suorituskykyisempi kuin tuo Nokia, silti tässä tuntuu akku kestävän pitempään.

Mutta vielä tässä opiskellaan mitenkä tuota käytetään, on niin kertakaikkisen erilainen ettei oikein handlaa tuota vielä.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ma Loka 15, 2012 4:29 am

Tuo HTC on vissiin Android? Itse olen tykännyt tästä omasta droidista tosi paljon. Ohjelmia löytyy joka tarpeeseen ja puhelimessa on kaikki mitä tarvitsen. Periaatteessa korvaa normaalikäytössä tietokoneen täysin. Ja jos pelaa, niitä on tosi laadukkaita. On kyllä kännykkäpelit tosi hyviä nykyään ja grafiikatkin ihan aitoa kiihdytettyä kolmedeetä.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Loka 15, 2012 11:16 am

Joo on siinä Androidi, versio 4.0 eli oliko se sitten Ice Cream Sandwichi. On tuo kyllä aika makia, ihan erilainen ku tuo Symbiani.. ;D Ohjelmia tosiaan lyötyy jo valmiina ja jossei riitä nii netissä näkkyy olevan aika litania erilaista sovellusta kaikkeen lähtöön. Ei tuo nyt ihan täysin tietokonetta sinällään korvaa, tietokonetta on helpompi käyttää isomman näytön ja hiiren ansiosta eikä nuissa nyt niinpaljoa potkua ole kuin tietokonneissa. Kyllähän nuo sellasia taskutietokoneita on mutta on nuilla jonkun dokumentin tms. kirjoitus aika hankalaa, että sinällään monta asiaa vielä jää tietokoneelle mutta tuollasen nettisurffailun yms. tuo hoitaa ihan täysin.

Tyytyväinen oon kyllä tuohon ollu, näyttö vaan kun on niin herkkä niin kestää totutella, tuota Nokialaista kun sai tosissaan painella että se ottaa.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Loka 15, 2012 11:23 am

[quote=""Tombbuli""]
Myyjäkin sano, että pitää olla aika idiootti jos saa särjettyä tuon.  ;D
[/quote]

Mullahan hajosi tommonen :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Loka 15, 2012 7:22 pm

Kerrohhan tarkemmin, mitenkä se hajosi? Nuita ku kehutaan tosiaan kaikenkestäviksi, pitäs muka kestää enempi ku vanha kunnon Nokia vanhoilta hyviltä Nokia-ajoilta. Tuotahan myydään myös kosketusnäytöllisenä, tai pitäsikiö sanoa että kosketusnäytöllistä myydään tuona.. No enivei on olemassa sellanen ku Samsung Galaxy Xcover, joka on perus Galaxy kestävimmillä kuorilla. Tuonki kehutaan kestävän mitä tahansa, harmi vaan kun hintaa tuolla on yli 200⬠ja puhelimen speksit oli aika surkiat noin niinku muuten.. ::)
Kuva

Tietääkö kukaan muuten mikä on super LCD 2? Kun tuossa HTC:ssä on sellanen mutta en edes Googlella löytäny että mikä se on. Super LCD on joku sellanen keksintö minkä Sony on valmistanu ja siinä ei oo ilmaa ollenkaan itte näytön ja kosketuspinnan välissä jolla siitä näytöstä on saatu vissiin vastaamaan aika pitkälti AMOLEDiä. Super LCD:tä alettiin kuulemma käyttämmään ku AMOLEDejä ei voitu valmistaa tarpeeksi suurella kapasiteetilla, eli ne loppu kesken. Mutta ois kiva tietää että mikä sitten on super LCD 2?
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja HEka-- » Ti Loka 16, 2012 2:52 am

Työkaverilla on toi samsung mutta sanoi ihan suoraan että jos haluaa ongelmallisen puhelimen niin valitsee tuon Samsung Galaxy xcoverin. Jumittelee, kaatuilee ja kettuilee muutenkin. Sillä nimittäin on mokoma laite. Isäukko meni kans kytkykauppiaan retkuun ja tommonen kilahti postiin niin ei sitä edes käyntiin saatu :P
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1179
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Leksa » Ti Loka 16, 2012 6:03 am

Mullahan meni kerran muuten vain hermot ja paiskasin seinään sen puhelimen. Sitten siinä osa napeista vaihto paikkaa, esim. nelosta kun paino niin se toimitti niinku punaisen luurin virkaa ja niin pois päin... Eikä siitä mennyt enää kauaa niin näyttö pimeni?

EDIT: Nyt mulla on sitten samsungin joku perusluuri, maksoi Citymarketin tarjouksessa 19,95. Toimii ku junan vessa. Voi soittaa ja tekstailla mutta siihen ne ominaisuudet jääki :D Joskus tekis kyllä mieli vähän parempaa puhelinta niin ois töissäki joku mitä näppäillä tylsinä päivinä...
Viimeksi muokannut Leksa päivämäärä Ti Loka 16, 2012 6:07 am, muokattu yhteensä 1 kerran
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Loka 16, 2012 5:20 pm

Joo ei nuita puhelimia ylleensä suunnitella että kestää nakella seinille, paitti justiinsa ne vanhat nokiat musta-valkoajalta kestää kyllä senkin, tai näin olen kuullut.

Hyvää viihdettä tuollaset älypuhelimet tarjoaa tylsien hetkien kunniaksi, voi vaikka odotellessa tsekkailla iltalehden uusimmat.. :) Saahan niihin vaikka mitä pelejäkin, mutta itte en oo niistä koskaan oikein innostunut, paitti matopeli oli makia.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Ile » Ke Loka 17, 2012 3:21 pm

Kyllä ne vanhat nokiat tiettyyn pisteeseen asti kesti seinään nakkeluaki.. :D Ja joku 5 vuotta vanha sony ericcsoniki kesti pari kertaa, olikohan kolmas vai neljäst heitto ku otti ja hajos.. :D

Tilasinpa eilen uuen puhelimenki, tuo uus sonyn iskunkestävä malli.. X-coverin olen meinannu ostaa jo jonku aikaa, mutta onneks löysin tuon.. Saas nähä mimmonen on..


http://www.luurinettikauppa.com/sony-xperia-acro-white-p-4457.html
Ile
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 36
Liittynyt: Su Loka 16, 2011 12:44 pm
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Loka 17, 2012 5:35 pm

Näyttää speksien mukkaan aika mahtavalta, hinnan puolesta vaan itteltä jäis ostamatta..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Ile » Ke Loka 17, 2012 6:01 pm

Juu mulla on jonkunäkönen pakkomielle nuihin "hienoihin" puhelimiin.. Perustelin tuon ittelle sillä että son pölytiivis niin voipi käyttää töissäki, toisinku tätä nykystä..  ::)
Ile
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 36
Liittynyt: Su Loka 16, 2011 12:44 pm
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Loka 18, 2012 3:39 am

Itse olen huomannut, että puhelimessa tärkeämpiä ominaisuuksia minulle on kaikki muu paitsi soittaminen ja tekstaaminen. Soittaminen ja tekstaaminenhan löytyy kaikista, eli niitä ei tarvitse sinäänsä huomioida puhelimen valinnassa.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja Sierramies » Pe Loka 26, 2012 4:37 am

Häätys päivitellä tuota siviilipuhelinta, mutta Nokialla ei taija olla iskunkestävää (ei äly) mallia.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Kännykät

ViestiKirjoittaja RST » Pe Loka 26, 2012 3:31 pm

Täytyy sanoa että oo ollu tosi tyytyväinen tohon Noksun E7:n, kakkos puhelimena on sit Nokian 5230 mikä on kans toiminut todella hyvin jo 2 vuotta.
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 Edition -95
Taunus 3.5 V8 -82
Avatar
RST
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 539
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 3:06 pm
Paikkakunta: JKL

Seuraava

Paluu Vapaa Sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron