Pitäs olla, käy kuitenki mittaamassa. En oo koskaan hoksannu että siinä kohin ois ollu jottai ylimääräsiä reikiä.. ???
Jos nä ostat jäykät ratakäyttöön tarkoitetut uretaanipuslat ni kyllä sitten tuntuu, mutta itte oon kahteen autoon alatukivarsiin nyt vaihtanu rallyracen keltaset katukäyttöön tarkotetut puslat, ja ei täristä, eikä tunnu epätasasuudet mitenkään erillälailla kuin vakio kumipuslilla, ainut vaan että kurvaillessa ja jarrutellessa on todella paljon jämäkämpi koko auto, kun ei eturenkaat enää heilu millon minnekkin suuntaan. Nuita hyviä puslia saa esim
täältä. Jos vaihdat alatukivarren puslat niin hinta on 16.8⬠kipale, ja kallistuksenvakaajan korikiinnityksen puslat on 28 milliselle vakaajalle 14.6⬠kipale, yhteen sierraan uusin nämä molemmat puslat, ja on mahtava. 8)
Monesti nuo käsitykset uretaanipuslien kovuudesta tulee siitä, kun samalla laitetaan jokin jäykkä alustasarja mikä ei jousta mihinkään, ja tärinät ja kolinat pistetään puslien piikkiin. ::) Nuo katukäyttöön tarkotetut puslat on mukavat ajaa, mutta myös jämäkät, mulla on myös tuossa HJ:ssa uretaanipuslat, mutta siinä täriseminen johtuu siitä että korotusjouset on niin jäykät että ne ei jousta mihinkään, nuo HJ:n jouset ei kirjaimellisesti jousta yhtään mitään, sama ku jouset ois korvattu puupölkyllä.. ::) No, ompahan korkia ainakin. ;D