Ihanat naapurit

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » Ma Heinä 26, 2010 7:54 am

Joopa joo. Kaksi viikkoa sitten muutti uudet naapurit, ja on kyllä niin idioottia väkeä, ettei muualta löydy.

Toisena päivänä vielä kun muuttokuormia tekivät, sai heidän naapuri kulman takaa isännöitsijältä soiton, että enää he eivät voi omalla pihalla tupakoida kun häiritsee. Samaan aikaan ovinaapuri saa tupakoida pihalla. Ovien väli 5 metriä, toiselle naapurille kulman taakse 20 metriä, joka sai valitukset.

Ensimmäisellä viikolla yhteiselle pihalle koottiin suuri trampoliini, kun muut eivät voi sitä käyttää omiin tarkoituksiin.

Tie pihaan menee meidän nurmikon vierestä, mutta tuo ämmä oikaisee melkein meidän olohuoneen ikkunan alta meidän pihan läpi. Matkaa tielle muutama metri.

Lapset pyöräilivät taloa ympäri meidän ikkunan alta meidän pihalla, mutta siitä ärähdin ja loppui (tosin se on nyt oikoreitti heille).

Eilen minun keittiön ikkunan alla minun pihalla minun parkkipaikalla oli heidän kaverin auto, vaikka pihalla on tilaa.

Kakarat pyöräilee koko päivän pihalla ja muiden asukkaiden autojen ohi ajetaan tietysti huoppuen 10 cm päästä. Eilen tulikin Sierran kylkeen komeat naarmut! Ja tänään juuri toinen kakara kaatui pyörällä minun pihalle, missä olisi autoni ellen olisi töissä (emäntä soitti) ja kamala itkurääky meidän oven edessä minun pihalla kaatuneen polkupyörän kanssa.

Voiko tuollaisia olla? Tänään menen soittamaan ovikelloa ja sanon, ettei oikaise tai muuten kulje ikkunan takana minun nurmikolla. Lapset ei pyöräile minun oven edessä parkkipaikalla, vieraat ei jätä autoa minun ikkunan alle minun pihalle minun autopaikalle ja saa kaivaa kuvetta naarmun takia.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Zigu » Ke Heinä 31, 2013 2:54 pm

Meidän yläkerran naapurit harrastavat eläimellistä menoa keskellä yötä. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta emäntä on vain hieman äänekäs. Edellisessä asunnossa yläkerran naapuri taas ei nukkunut öisin, vaan ravasi edes takas. Huohh... Jos seuraavassa kämpässä ei olis yläkerran naapuria.
Ei riemulla rajaa, ku rieskalla ajaa!
Avatar
Zigu
Site Admin
 
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 1:23 pm

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ke Heinä 31, 2013 6:16 pm

Eli meinaat saaha hommattua sieltä kattohuoneiston :) Käy ehottamassa että aikastavat petipuuhiaan hieman aikasemmaksi illaksi :)

Meilä on tosissaan huiput naapurit ainaki kaikissa tämän tien lähitaloissa. Ei ole tosiaankaan valittamista (tiä sitten kuinka paljon pelastaa tämä omakotitaloasuminen). Ylheensä vaihettaan sana pari ku nähhään ja jopa nuoriso tervehtii reippaasti. Viimeviikola naapuri kysy iskuporakonetta laihnaan ja vastapalvelukseksi oikas mulle pyörän vantheen (sillä ko on ammattivehkeet).
Etellisessä paikassa (myös omakotitalo) ei sitten naapurit puhuhneekkaan eikä nuoriso kunnioittanu mithään.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja HEka-- » To Elo 01, 2013 2:25 am

Meilläkään ei ole ongelmia naapureista kun ei ole kuin 1 talo tuossa näköetäisyydellä. Maaseudulla on hyvä asua :)
Avatar
HEka--
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1179
Liittynyt: Su Joulu 20, 2009 1:11 pm
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Leksa » To Elo 01, 2013 3:43 am

Ei ole meilläkään naapureista haittaa, suurimmaksi osaksi 60v+ porukkaa sopivan pitkällä etäisyydellä. Tykkäävät vielä olla omissa oloissaan ja 1 naapuri linkoaa pihanki talvella. Varmaan meistä on enemmän haittaa muille :D
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1818
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Sierramies » To Elo 01, 2013 4:10 am

[quote="HEka--"]
Maaseudulla on hyvä asua :)
[/quote]

Ihan sammaa mieltä. Harmi ettei meilä ollu varraa muuttaa talvela maalle. Olis ollu tutuila tarjola vanha maatila.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Zigu » To Elo 01, 2013 4:18 am

Maalla on vain se huono puoli naapureissa, että jos sattuu ihan kahelit juuri oman kämpän viereen. Niistä ei sitten päästäkkään eroon yleensä, kuin pitkällä aikajänteellä. Tietty kaupunkiin mahtuu enemmän huonoja naapureita, mutta vaihtuvuus on nopeampaa. Itsekkin kyllä muutan vielä maalle, kunhan tilanne sen sallii. Kaipaan omaakin rauhaa välillä ja omaa pientä tallia.
Ei riemulla rajaa, ku rieskalla ajaa!
Avatar
Zigu
Site Admin
 
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 1:23 pm

Vs: Ihanat naapurit

ViestiKirjoittaja Sierramies » To Elo 01, 2013 4:51 am

Seki vain, mutta parissa naapurissa on vähemmän toennäköstä että on kaheleita ku esim. kymmenessä, jotka kaupungisa mahtuu ihan viehreen. Oikeasti maaseuvula onneksi naapureihin ruukaa olla matkaa vähinthään sen alun toistasattaa metriä.
Meiläki on josaki välisä toennäkösesti (toivottavasti jo lähitulevaisuuvesa) muutto eesä minun kotipaikkaan, jossa on jo huomattavasti väljempää ku nykysesä paikasa, vaikkei maaseutua olekkaan. Ja naapureita likempänä 4.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio


Paluu Vapaa Sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron