Näinhän se on että isompi parempi. oliko sulla juuriki nuot isommat soikeat cometit? Minusta tuntuu että nissanisa net pienemmät on jokku comet ff200 -malliset ja niilä tekkee jo huomattavasti enämpi ko niilä auton vanhoila alkuperäsilä laatikommallisila lisävaloila.
Tehokkaammila valoillahan tullee tietty ongelmaksi tuo referenssiluku, joka sais olla yhtheensä max. 100. Ja toisaalta taitaapi olla niin ettei tommosia kovin isoja kehtaa oikein laittaa. Maasturit sitten asia eriksheen
Tosin tuola autolahan ajeleskelhaan lähinnä pääteitä myöten (niistäki lähinnä Tornio - oulu -väliä). Ossaakko sanoa että mikä referenssiluku nuissa bilteman valoisa on?
Kuitenki nuitten ff300:ten valoteho näyttäs kaavakuvan mukkaan olevan huomattavasti parempi ko esim. ff100:ten. Tosin vähän kapeahan tuo ainaki on. Pirullista ko häätyy tehä kompromisseja, valasevuuen, lain ja ulkonäön kans.
Vaimo meinas lisäksi ettei mithään halpiksia laiteta, joten senki mukkaan häätyy mennä, ko enhän mie tuola autola juuri aja. Xenonit sitten taas on isompia ja monesti vähän liian tyyhriitä, jos on merkkikampheet. Nissanhiin nuot bilteman valot olis varmasti kohilhaan. Vaihtoehoiksi jäänee siten nuitten lisäksi jokku pienehköt pyöret Hellat tai Boschit. Tosin soikeat olis ehkä fiksumman näköset. Tai sitten häätyy vaan unohtaa kokohnaan tuo ulkonäköasia.
Tuosa vielä linkki nuista valoista:
http://www.orum.fi/index.php/Comet-FF-3 ... ovalo.html Hinta pyörii siinä satasen korvila.