Kirjoittaja Thaumiel_Nerub » La Elo 24, 2013 5:08 pm
Perjantai aamu alkoi kuten mikä tahansa arkiaamu. Töihin pääsin ajamaan jonkun 6 kilsaa, kun auto alkoi pitämään jumalatonta pörinää. Siinä pörinässä jäi kyllä zetorit ja 12 pyttyset maamoottoritkin toiseksi. Ei kun kotio ja tsekkaamaan. Pakoputki p*****e irtosi moottorin pohjasta. Ja ei kun korjaamoon.
Uusi mutka korjaamolla kiinni ja siellä selvisi, että koska pakoputkessa patentti, se "vetää" putkea taaksepäin mikä ajan kanssa murtaa sen sieltä alusta. Tämä "patentti" on hieno. Kaksi putkea yhdistetty toisiinsa U-mallisilla pelleillä, mitkä ruuvattu puristimilla kiinni yhteen. Joo, ja toi patentti muuten vuotaakin vielä.
No, siinä kun punainen romu ylhäällä oli pääsi katsomaan pohjaa. Neljä nyrkin mentävää reikää laskin, ja sitten alkoi ottaa päähän niin, etten enää laskenut. Elikkäs lattiamattoa sai rupsuttaa auton alta.
Ja vetonivelen suojakumi entinen.
Tässä on nyt sellainen tilanne (että tuo vetonivelen kumi on kait pakko vaihtaa jos haluaa vielä yrittää ajaa), että heti kun on vähänkään ylimääräistä rahaa (voi mennä tosin hetki) tuo auto lähtee joko:
a) paaliin
b) kiertoon
Tilanne on vain sellainen, että kun rahnaa ei ole, pitää pitää sormet ristissä, ettei tuo leviä sitä ennen. Sillä sitten olen ranskalaisittain cushessa.
Täs on maailman paskin auto.
Saa ostaa tai tarjota vaihdossa toimivaa unelmasierraa.
Viimeinen lause oli vitsi (ei ollut),
FORD