Veronpalautukset tuil ja meni.. Burtonille
GAZ- kynätolpat tuli hommattua jokanurkalle. Jotkut puhuu täysin säädettävästä alustasta, mutta tässähän on vaan korkeuden- ja jäykkyydensäätö
Sitten jos ois veitsivakaajat ja reaktiotangot, voisi puhua vakavalla ilmeellä täydestä säädettävyydestä
No niin..
Ja kun sitä autoa madalletaan, niin pitäähän etupäästäkin saada camberit kuntoon, näissä varsissa säätö sille ja sisäpäässä vieläpä uniball- nivel, yks pusla vähemmän etuakselilla
Omien kokemusten perusteella jo 40mm tiputetun Sierran keula menee aivan sojona sade päivänä, jos liian ahneesti hyökkii
Toki tuotakin pystyy vähän korjaamaan prikoilla vakaajan ja tukivarren välissä (köyhän miehen konsti), mutta se caster tuntuu vasta kun pyöriä on jo käänneetty, ja usein ennen tätä ollaan aliohjaamisen puolella
Juup, sen verran tuli yhtäkkiä isnpistä auton laittoon, että voisi alkaa takajarrusatuloita kunnostamaan, oon tosin vähän yössä tuon Fordin linkkusysteemin kanssa, ja tuossahan mäntä on kiertämällä sisässä. Etujarrusatuloita oon kyllä rempannu, Sierrasta Fiattiin saakka
, mutta noi takapään osat vaatii vähän pitempää pinnaa. Saa nähdä mitä ne arpoo paikallisella Fixuksella kun meen kysymään takveto-Cossun jarruihin kunnostus sarjaa