Sierra -88 2.0 ohc

Täällä jäsenet voivat esitellä omat (auto)projektinsa

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Heinä 03, 2011 11:47 pm

Joo loppujen lopuksi homma on nyt päätynyt silleen että lähdin purkamaan tuota ja rälläkällä ku päällykuoren leikkasin ni sisältä suli joku muovijuttu ja neulat lensi nivelistä ympäriinsä.. :D Joten nyt ratkaisuna oli laittaa varaosa-autosta hyväkuntosilla kumeilla oleva vetari paikalleen ja nakata tuo pihan perälle..

No kun vetaria aloin laittamaan, huomasin että takajousesta on reilu kierros katkennut pois, joten aloin sitä vaihtamaan ja vaihtamisen seurauksena jarruputki hajosi, joten pittää uus putki käyä hakemassa ja alakkaa taas laittelemmaan..

Ja tosiaan pikkusen kahtelin että mistä voi bensankatku tulla mutta tankissa ei mitään märkää näkynyt, voisko joku putki varmaan tiputtaa pikkusen maahan? ???
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Leksa » Ma Heinä 04, 2011 2:23 am

Zigulla oli kans sama ongelma, että bensa haisi silloin tällöin. Sai ongelman korjattua muttei muista mikä siinä oli, pitääpä kysästä. Ilmottelen sitte tänne, jos olis apua :)
V.A.G??!!
Avatar
Leksa
Site Admin
 
Viestit: 1946
Liittynyt: To Tammi 01, 1970 3:00 am
Paikkakunta: Tornio

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ti Heinä 05, 2011 10:24 am

Onpa monimutkasen kuulonen homma tuo vetari nuissa tökättävissä. Laippavetareissa on sellaset pultit joilla nivelen saa irti ja palasiksi eikä siellä ollu mittään muovia tai neuloja. Ite tutkin kerran edellisen sierran aikoihin tuota nivelten vaihtoa ja muistaakseni tulin siihen tulokseen ettei sitä saanu irti, mutta voin olla väärässäki.
Kannattaa tarkastaa kaikki tankin ja imusarjan liitokset, ettei ne ole löysällä, jolloin sieltä vois päästä bensaa. Sitten polttoaineen suodattimen banjoliittimet on aika hepposta tavaraa, joten saattaa tihkuttaa siltäki.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1080
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Heinä 06, 2011 7:27 am

Kyllä tuon noissa tökättävissäki saa purettua, mutta aika hankalaa on enää saada kasattua.. Sellaseksi kertakäyttöpaketiksi vähän tehty.. :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » La Heinä 09, 2011 11:49 am

Noniin jarruputki laitettu ja jarrut ilmattu. Auto on nyt taas liikenteessä. Tuli kylläkin huomattua että vasen vetari on väljä, kolahtelee kun nostaa kytkimen. :( Menee se vetari kokonaan vaihtoon, onneksi on kuitenkin tuossa jo toinen valmiina uusilla kumeilla oottamassa että auto taas joutaa korjattavaksi.. Tällähetkellä siis käyttöautona.. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Heinä 13, 2011 5:29 pm

Tännään tuli vaihettua toinenki vetari ja palanu polttimo. Nyt ei enää vetarikaan kolise, vanhassa vetarissa oli selvä välys ulommassa nivelessä, tiiä millo oisi hajonnu. Tälläkertaa ei joutunu onneksi vaihtelemaan jarruputkia ja onneksi jousikin oli tältä puolelta ehjä.

Ainut vika minkä huomasin oli että käsijarrun merkkivalo ei toimi, muuten tuossapa ei nyt tulekkaan mitään ainakaan isompia vikoja mieleen. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » To Heinä 14, 2011 4:00 am

Katsoo mistä sinä olet tämän Sierran kanssa lähtenyt, niin aika pitkän matkan kulkenut.
FORD
Avatar
Thaumiel_Nerub
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1209
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 7:18 am
Paikkakunta: Otamo

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » To Heinä 14, 2011 5:36 am

Kyllä kai sitä jonkinäköne on tullu kuljettua, näillä näkymin vielä kuitenkin tullaan kulkemaan lisää matkaa :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » To Heinä 21, 2011 8:51 am

Nyt on sytytystä säädetty. Aikasemmin tuntu että ei tämä muihin vakiosierroihin verrattuna kule yhtään minnekkään että joku tässä pittää olla vikana, ni ainaki tuntu että kone pyörii huomattavasti helpommin käsin ku muissa sierroissa (huonommat puristukset tässä, vissiin konerempalle alkas olla tarvetta) mutta sitten ajattelin sytkän tarkastaa, ennakkoa oli ennestään tasan 0 astetta kun sitä pitäisi olla se 10 astetta, ja sen kun sääti ni kyllä tuo nyt huomattavasti pirteämmin lähtee, vaikka vielä ois parantamisen varaa..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Heinä 24, 2011 12:18 am

Ja nyt kaiuttimia fiksailtu, aikasemmin kuulu radio pelkästään diskanteista, mutta nyt myös muut kaiuttimet pauhaa mukana, edellisen omistajan sokeripalavirityksessä oli vain huono kontakti vänkärin puolella ja kuskinpuolella ei johot ollu saman edellisen omistajan ns. "karvaperse" liitos pysyny kiinni..

Paljo tuntuu olevan autossa sokeripaloja sun muita liittimiä.. :(
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Heinä 27, 2011 12:08 am

Tänään aamulla huomasin auton hieman pätkivän ja tyhjäkäynti seilaili. Siinä sitten mietin voisko sytkäpuolella olla vikaa joten vaihdoin toisesta sierrasta erittäin vähän ajetut tulpanjohot ja virranjakajan kannen, sekä pyörijästä viilasin pinttymät poissa jotta se saisi paremmin kosketusta. Sen jälkeen auto alkoikin käymään aivan erilailla ja nyt kulkee aivan yhtähyvin kuin muutkin pihassa olevat sierrat. :)

Pitää vielä tulpat vaihtaa kunhan kerkeän kauppaan.

Nyt käy myös tasaisesti eikä pätki, tulpanjohot olivat vissiin suurin ongelma, niissä oli vastusta 5-10 MegaOhmia kun maksimi saisi olla 30 KiloOhmia.. Oli kyllä jakajan kansikin vähän syöpynyt, tummunut ja kauheilla montuilla.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Elo 21, 2011 5:43 pm

Pyörijän vaihoin, ehkä pieni parannus vielä tuli, mutta kone on kyllä selvästi väljä. Syönyt öljyä (ei vuoda tippaakaan) 1.5 litraa toukokuun jälkeen... ::) Tämä auto nyt kuitenkaan niin kovassa käytössä ole että voisi ajokilometreillä selittää muutenku sillä että männänrenkaat huonossa hapessa.

Tämän lisäksi vesipumpun stefa tms. sisuskalut alko vuotamaan niin paljon että vettä valu maahan 6 litraa / 10 kilometriä satasen vauhilla ajettaessa. Tiivisteen vaihto ei muuttanu asiaa minnekkään, jokupäivä uuden vesipumpun ostoon.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Elo 22, 2011 3:07 pm

Tästäki pari kuvaa, takalamppujen sähkövikojen syy (näissä kuvissa jo johtoja leikattu metritolkulla.. ::) ): Kuva Kuva ja piuhojen huonot kohdat paikattuna: Kuva
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Elo 28, 2011 12:43 am

Nyt on uus vesipumppu sirpassa, pitäs varmaan jossain vaiheessa käyä katastelemassa ni joutas korjata ajoissa mitä onkaan vikana.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 04, 2011 11:44 pm

Vinkkinä sitten kaikille Sierraomistajille että tässä näkyy kikka miten saa viskokytkimen taas pelittämään halvalla, mikäli kytkin on hajonnut eikä flekti pyöri kunnolla: Kuva Ei oikein sitten hitsi tartu, ku o jotain alumiinia tms. tuo viskon kuori. Vaikka tuo viskokytkin ois rikki joltakulta, niin flekti pyörii, ja näyttää normaalilta. Rikkoutumisen huomaa vain ja ainoastaan siitä että lämmöt alkaa karkailemaan. Kun hitsaa tuollaisen pikku täpän tuohon niin visko on täsin kiinteä, pyörii täysin koneen mukana, joten kyllä jäähtyy. Parempihan se tietty aina on jos jaksaa uuden/toimivan viskon ostaa ja vaihtaa, mutta ihan on noinkin toiminut hyvin, ei keitä, ja lämpötilat on samat kun toimivalla viskolla. :)

Mutta kuitenki tällänen vesipumppu tähän nyt sitten tuli asennettua: Kuva Oli yllättävän halpa (muistaakseni 20-30â¬), ja näytti oikein laadukkaalta. Tosiaan vanhan pumpun joku stefa oli akselista kulunut niin pahasti että vuoti sitä kautta nestettä pihalle, eikä näy olevan oikein keinoa helposti vaihtaa se stefa...
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » La Syys 10, 2011 2:13 pm

Jees, tää kuluttaa öljyä sitten näköjään 0.5 litraa 600km matkalla. Vielä hauskemman jutusta tekee se että moottori ei vuoda öljyä (ei minkäännäköistä valumaa auton alla tms. muuallakaan useammankaan päivän seisonnan jälkeen) vaan kone polttaa kaiken. Kyllähän sieltä putkesta näkyy sillointällöin sinistä tulevan. Muistelen että on pukannut välillä sinistä siitä lähtien kun tuli auto ostettua, tiiä sitten lissäiliskö vaan öljyä vai tekiskö joskus koneremontin tai vaihtas kokonaan parempikuntosen koneen.. ::) Saas nähä mitä tullee tehtyä vai jaksaako tehä mittään.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja pran » La Syys 10, 2011 3:50 pm

password: cosworth?  ;D
pran
Rekisteröityneet
 
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2011 2:45 pm

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » La Syys 10, 2011 4:21 pm

Tuota, täh? Sori mutta en nyt oikein tajua mitä meinnaat? ??? Jos tuo cosworth nyt liittyy jotenkin siihen mitä viimeisimmässä viestissäni kerroin, niin ei tästä minun budjetilla mitään cossua rakennella.. ::) Tarkoitin lähinnä kokonaan toista ohc-konetta kunnostettuna, mullaku kokoajan on yksi kone kokoajan "ylimääräsenä". Mutta jos jotain teen niin taidan tehdä vain koneremontin tähän, voihan se olla että on jo niin kulunu että joutuu hoonaamaan/poraamaan isommaksi tai sitten vaan öljyrenkaat kertakaikkisen pahassa kunnossa, mutta kattellee nytten tosiaan mitä tuolle tekis.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja pran » Su Syys 11, 2011 7:40 am

niin lähinnä meinasin juuri että kone auki ja kunnon osaa sitten tilalle :)
pran
Rekisteröityneet
 
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2011 2:45 pm

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 11, 2011 10:24 am

Juu, ei tästä mittään tehoepeliä ole tulossa, oishan se kiva mutta kun se taas maksaa.. Jos jottain teen niin kone säilyy vakiona mutta se vaan tullaan kunnostamaan, jos sille mitään tehään. Ei ainakaan lähiaikoina mitään jouda tekemään kun autolle on tarvetta, pittää vaan muistaa öljyä lisätä tonnin vällein litra lissää..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 18, 2011 6:57 pm

Jees, tuli kaasua polkastua reilummin nii polkasin sitte vaijerin poikki, eihä se ollukkaa ku muistaakseni tammikuussa uusittu.. ::) No, onneksi löyty tuolta yhdestä projektointia oottavasta Golffista Sierran kaasuvaijeri penkiltä istuskelemassa, aivan uusi vaijeri, miks lie jääny siihen.. ??? No kuitenkin, tuli samalla irrotettua toisesta Sierrasta kaasupolkimen kiinnitysklipsi, tästä ku se puuttuu. Pittää laitella paikalleen heti ku jouttaa, nii saa takasi ajjuun.

Tulttiin sitten toiselta puolelta kaupunkia kotia silleen että kaasuvaijeri vedetty ikkunasta sisään ja siitä lukkopiheillä nykien kaasua.. ::)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Syys 19, 2011 3:14 pm

No nyt on vaijeri uusittu vihdoinkin ja kaasupolkimen kaasuvaijerin pidikeklipsikin laitettu toisesta Sierrasta, jos jollakulla on näitä pidikeklipsejä ylimääräsenä, niin ostasin niitä mielelläni muutaman! ;)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Loka 02, 2011 6:48 pm

Nonni, vänkärin puolen takajarrusta kuulluu metallista laahausääntä. No minähä aattelin että sieltä palat loppu, rummun aukastuani näin kuitenni että vielä kulutuspinttaa jälellä ihan kohtalaisesti. Pittää kuitenni vaihella ennenku loppuun kulluu. Varmaan tuommonen laahausääni voi alkaa kuulumaan vaikkei palat oiskaan loppu?

Tää auto on kyllä saanu aikasemmilta omistajilta niin paljo kenkää ja niin vähän huoltoa että välillä tullee jo epätoivo ku tunttuu että jokapaikka repsottaa.. ::) Kone syö öljyä, vetarit piti vaihttaa nivelin väljyyden vuoksi, toinen lamppu paskana, takalamppujen sähköt sekasin, takajousi poikki, kone käy huonosti ja vaikka mitä muuta korjattavaa ollu.. No jospa tästä pikkuhiljaa alkais auto tulemaan, kun joskus vielä kerkiäis sen konneen rengastaa ja laakeroida. Tai sitten tuolla on vaan ajettu niin järettömästi että siksi kaikki repsottaa, ehkä mittarilukema onki 470 tonnia? ::) Harmi ku näissä ei sitä miljoonamittaria ole..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ti Loka 04, 2011 5:42 am

Voiko sielä laahata esim käsijarun mekanismi tms. Tai sitten jos sulla on siinä kiristinmekanismisa jotaki häikkää.
Mulla oli ekassa sierrasa kerran armeijan aikasen seisonnan aikana ruostunu palat kiinni toiseen rumpuun :) Ei muuten lähteny liikkeelle betonilattialta, ennen ko irrotti rummun ja näytti hiomapaperia. Mutta ei semmosesta pitäs kuiten kuulua laahausääntä.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1080
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Loka 04, 2011 1:55 pm

Ku se rummun otti pois niin ei se tuntunu missään kiinni olleen, että tuskin palat ainakaan pahasti on kiinni, ja kun tämä ääni kuuluu vain jarrutettaessa, ei muuten. Normaalisti ajettaessa jarru on äänetön. Unohtu tosiaan mainita että ei kokoaikaa laahaa, vaan ku jarruttaa.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Sierramies » Ke Loka 05, 2011 4:33 am

Ok. Sitten tullee vielä miehleen semmonen että olisko jarrukengän jarrutuspinta "lasittunu" tai vaurioitunu muuten.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1080
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ke Loka 05, 2011 1:50 pm

Vois hyvinki olla mahollista, onha se jo aika kulunu ja varmasti vanha jarrukenkä, pintaa kuitenkin vielä on ja on reilun matkan päässä vielä ennenkuin on palat metallilla. Pittää vaihtaa ne ku jouttaa ja toivoo että sillä loppuu äänet. :)
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Sierramies » Pe Loka 07, 2011 4:18 am

Vanhoja jarrurumpuja on joskus "elvytetty" hiomalla pinta uusiksi. En tiä toimiiko tuo kenkiin.
Sierramies
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1080
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 2:11 pm
Paikkakunta: Tornio

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Joulu 05, 2011 6:23 pm

Empä oo muistanu kirjottaa tänne vähhään aikkaan, no kuitenni, tuli nuo kengät uusittua, ei ole enää ollut ongelmia sillä osa-alueella, muuten samat ongelmat, mitä nyt kiilahihnan vaihoin kun alkoi vinkumaan todella pahasti vaikka oli kireällä, olihan se jo aika kova ja pykiny todella pahasti... ::) No ihan uutta hihnaa en laittanut, vaan tilalle tuli vähän käytetty toinen hihna joka oli vielä ihan hyvässä kunnossa, loppu vikinät.. :) Muutempa ei ole mitään ihmeempää tullut tehtyä..
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

Vs: Sierra -88 2.0 ohc

ViestiKirjoittaja Mikko » Ma Tammi 30, 2012 4:43 pm

Tuo Joulukuussa vaihtamani varahihna alkoi vinkumaan, vaihdoin sen uuteen. Noh, sekin alkoi vinkua, oli hihna löystynyt jotenkin hassusti, liekkö pultti jääny löysälle tms.. No kuitenni, tänään menin ja aattelin että p*****e nyt kiritään sitten niin ettei ala vinkummaan. No siinä kun väänsin hampaat irvessä niin että hiki roisku niin mikäs se sieltä napsahti? No sehän oli tietenkin laturin korvakko joka katkesi kahteen osaan.. Ei se alumiini näköjään kestäkkään kiristää varman päälle.. ::) Voin laittaa kuvan vaikka siitä ja korjausratkasusta myöhemmin, olkaa varovaisia niitten korvakkeiden kanssa, näköjään kohtuu heikkoja.

Mutta tosiaan, tuo löystynyt hihna aiheutti sen ettei auto ladannut koko päivän aikana paljon yhtään, kuitenkin pari kertaa jo käynnistetty ja n. 40km ajoa takana, loppupuolella ennenkuin kerkesin hihnan kiristämään, ei edes vilkkua voinut käyttää kun akku niin loppu. Ilman valoja sitten ajelin työkalujen äärelle... No nyt on hihna niin kiriällä että kohta varmasti korkkaa laakerit vesipumpusta mutta pakko toisaalta kun näkyy laturin hihnapyörä olevan niin kulunut että melkein hihna pohjaa, ei pidä yhtään mitään jossei hihna ole niin kireällä että soi. Pittää uus hihnapyörä kaivella jostain pihanperältä, vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörät näky ihan ok olevan.
Mikko
Carenthusiasm Insider
 
Viestit: 1594
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 11:49 am
Paikkakunta: Oulu

EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron