Ei ihan ongelmitta sujunut kun takajarrut meni ihan lukkoon, auki sai vasta kun löysäsi ilmausnippaa. Sen jälkeen taas toimi ja koitin vähän rajummin jarrutella. Käytön vähyyttä..?
Aikaistin jo sytytystä ja ainakin tuntuisi ottavan kierroksia ärhäkämmin mitä aikaisemmin, mutta ei nyt kehtaa enää lähteä tielle testaamaan. Jarrutkaan ei tänään tuntuneet jumittelevan lainkaan.
Näyttää ainakin päällepäin ihan samoilta.

Nyt alkoi jo vastaamaan odotuksia. Jarrut jäivät vielä vähän jumiin pysähtyessä, alla oli jäätä niin luulin että jäin kiinni... Vartin taistelun jälkeen polkaisin jarrua, jumi aukesi ja auto lähti hyvin eteenpäin
Eli se jarrun jumittaminen vaivaa yhä. Nyt vaikutti että olis etujarrut jumineet vuorostaan.

halusin ripauksen nykypäivää(ja valot käyttöön ettei tullut turhaan ostettua). Tuokin musta keula keula saattaa jäädä, oon oppinut pitämään siitä.
Tekniikkamuutoksen osalta ei tullut kummasempaa palautetta, pitää vain viedä moottorin teknisistä tiedoista parempi lappu.

Kehtaa ehkä pojankin ottaa kyytiin. 

oli kyllä hyvä fiilis, neljä vuotta tämän eteen on hommia tehty 
Jonkin verran olen jo ajellut, ja huomannut samalla puutteita mitä pitää paikkailla pikkuhiljaa. Yksi oli se, että paluuletku ei oikein pelannut kunnolla kun olin yhdistänyt sen vaan "johonkin" bensatankin putkeen
Tänään laittelin ihan oman läpiviennin sille polttoainetasoanturin lätkän läpi niin nytpähän senkin pitäisi pelata. Heitän vaikka kuvan myöhemmin.

ja yksi turhake johdonpää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa