Ja tietenki nuihin helmoihin tullee vielä päällemaalattava massa, mutta ei sitä silti voi pohjia kovin rujoiksi jättää.

Itse etenin piste kerrallaan, eri kohtiin railoa, niin kauan ettei selkeitä koloja ollut ja varmistin vielä tiiviyden laittamalla vastapuolelle halogeenivalaisimen. Mun mielestä työläin homma oli leikellä/mitoittaa korjauspala siten ettei jää ihan törkeän suurta rakoa korjauspellin ja auton pellin väliin, kun pitää kuitenkin päittäin hitsata. Tai ainakin rälläkällä tarkan jäljen teossa saatta käväistä kieli keskellä suuta muutaman kerran
Osa myös varoittaa pellin vetelystä, jonka itse ehkäisin paineilmalla jäähdyttelemällä, käyttännössä joka täpin.
Onneks on kaverina vanha tekijä, joka on kaaren jos toisenki vaihtanu vuosien varrela.

Ukoista vaan loppu veto kesken (toisin ko autosta), joten jätettiin hitsailut toisele kerrale.
Pensaaki häätyy viä tuonne kanisterila ko tuntuu että meinaa olla vähänä.

Alkuperäisistä takakontin merkeistä iso plussa! Oletko muuten ajatellut merkkien uusimista?Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa